وب سایت معرفی مکان های گردشگری آی آر هتل IrHotel هتل آپارتمان مشهد
رزرو هتلبلاگ هتل آپارتمان مشهدراهنمایی بازاریابی برای هتل های مستقل

بلاگ هتل آپارتمان مشهد

راهنمایی بازاریابی برای هتل های مستقل

فصل تعطیلات بر ما دوباره! در حالی که بقیه دنیا در حال گذراندن گذر زمان با عزیزان خود و ایجاد خاطرات هستند، ممکن است این زمان برای صاحبان هتل ها آرام نباشد. شما دقیقا می دانید که من در مورد آن صحبت می کنم - فشار برای بستن و نوآوری در بازاریابی اینترنتی اموال خود، مبارزه برای افزایش اشغال و حفظ درآمد شما، شما می دانید که آموزش. این اتفاق می افتد سال بعد و هر سال هر سال بدتر از گذشته است. و هیچ شکی نیست که این زمان سال خاص برای خواص مستقل سخت است. در این مورد، آیا برای هتلداران مستقل راهی وجود دارد که نه تنها در مورد آن باقی بماند بلکه در طول فصل تعطیلات سود واقعی را نیز به دست آورد؟ آیا ایده های بازاریابی تعطیلاتی وجود دارد که می توانند کمک کنند؟ پاسخ یک بله چشمگیر است. این علم موشک نیست اقداماتی وجود دارد که شما می توانید برای جلوگیری از تمام فشارهای ... اقدامات که اساسا "ایده های بازاریابی خلاقانه برای هتل ها" مورد آزمایش و موفقیت قرار گرفته است. بنابراین، اگر مالک یک دارایی مستقل از هر اندازه باشید، به عقب برگردید، استراحت کنید و بخوانید. ما سه راهنمایی بازاریابی را برای افزایش درآمد هتل خود در فصل تعطیلات به شما ارائه می کنیم. اکنون، قبل از اینکه به این بحث برسیم، فرض میکنم که شما در حال حاضر یک سیستم مدیریت املاک مبتنی بر ابر دارید. بهترین راه برای به دست آوردن "چگونه می توانم مدیریت هتل من بیشتر کارآمد!" شارژ از شانه های خود را به سرمایه گذاری در یک پلت فرم است که همه چیز را برای شما انجام می شود. (خوب، تقریبا همه چیز مربوط به عملیات هتل شماست!)
بنابراین، اگر قبلا شادی یک مبتنی بر ابر را تجربه نکرده باشید، هیچ وقت بهتر از این نیست. به معنای واقعی کلمه، اکنون این کار را انجام دهید هتل آپارتمان ارائه پیشنهاد ساله خود را که در آن شما برای پرداخت 6 ماه و استفاده از برنده جایزه خود را به صورت رایگان برای 6 ماه آینده! عجله کن، زیرا پیشنهاد فقط برای 100 مشتری اول که ادعا می کنند معتبر است. بازگشت به جایی که ما را ترک کرد - در اینجا سه ایده بازاریابی کریسمس برای هتل های مستقل است. هنگامی که به فصل تعطیل می آید، مردم بیشتر و بیشتر به ایده سفر با خانواده باز می گردند. بنابراین، برای این فصل یک کمپین ایجاد کنید و تمام آن را بازاریابی کنید. نکته: PMS مبتنی بر ابر، مانند مشهد ، به شما انعطاف پذیری کامل را با ساخت بسته های به ترجیح شما خواهد داد. یک بسته فصل تعطیلات ایجاد کنید که می توانید شروع به تبلیغ آنلاین کنید. شما حتی می توانید بسته های ویژه ای برای زوج ها، خانواده ها، شرکت ها و غیره ایجاد کنید. هرچه بیشتر شما سفارشی شوید، جذاب تر از آن است که برای مهمانان آینده نگر شما باشد!
1. وب سایت ما شما را به جاده بهینه سازی وب سایت خود و تمام این موارد نمی بریم، زیرا احتمالا قبلا این قسمت را می دانید. آنچه که ما میخواهیم در اینجا به آن اشاره کنیم این است که هنگامی که شما کمپین کریسمس خود را استراتژیک کرده و از آن استفاده کردید، مطمئن شوید که از وبسایت خود استفاده میکنید تا بدون هیچ مشکلی تبلیغ کنید. یک بنر قانع کننده یا یک پاپ آپ هرکسی را که به وب سایت شما خیانت می کند، برای بررسی این کمپین و به طور بالقوه رزرو می کند، جذاب می کند. اطمینان حاصل کنید که طراحی زیبا از نظر زیبایی و محتوای بسیار سخت است. تبلیغات تبلیغاتی را اجرا کنید. وبلاگ هایی را که جوهر فصل تعطیلات را جذب می کنند را فشار دهید و مبارزات خود را از طریق آن تبلیغ کنید.
2. رسانه های اجتماعی در این عصر دیجیتال، رسانه های اجتماعی ما را قادر به برقراری ارتباط سریعتر از همیشه کرده است. فیس بوک، نمایش مشخصات عمومی و توییتر، همه سلاح هایی هستند که می توانند هتل بزرگی را در زمانی که به طور موثر استفاده می شود، قدرتمند کند. همه ما می دانیم که عبارت "یک تصویر هزاران کلمه ارزش دارد". هرگز به همان اندازه که امروزه به آن اشاره نشده است. یک عکاس حرفه ای برای گرفتن تصاویر با کیفیت بالا از اموال خود را دریافت کنید و آنها را به طور کامل در Instagram پست کنید. تصاویری از مهمانان را در اموال خود قرار دهید که زمان خوبی داشته باشند. دعوت های چشمگیر برای این کمپین را ایجاد کنید و از آن برای ایجاد علاقه به بسته تعطیلات خود استفاده کنید. ارسال تیزرها و تبلیغات رسانه های اجتماعی را اجرا کنید. استراتژی رسانه های اجتماعی شما واقعا می تواند در این زمینه تغییری در بازی شما باشد چرا که صنعت مهمان نوازی، بر خلاف بسیاری دیگر، دارای لوکس از استفاده از عناصر بصری برای تبلیغ کسب و کار است. خوب بازی کنید و موفقیت بزرگی را تجربه خواهید کرد.
3. ایمیل این را به عنوان راهنمای بازاریابی ایمیل مهمانان خود برای فصل تعطیلات در نظر بگیرید. اگرچه این ممکن است به نظر برسد، emailers یکی از موثرترین ابزار ارتباطات هستند. در حالی که رسانه های اجتماعی تأثیرات اعتیادآور بر افراد دارند، توجه مشتری به رسانه های اجتماعی بسیار کمتر است. نسبتا، ایمیل بیشتر تاثیر دارد. بنابراین، مخاطبان مورد علاقه خود را انتخاب کنید و عاقلانه انتخاب کنید تا افرادی که بیشترین آینده را دارند ایمیل شخصی شما را دریافت کنند. این می تواند مشتریان شرکت های بزرگ شما باشد، مهمانانی که از یک آژانس مسافرتی، مهمان های تکراری خود و شاید مهمانانی که برای شما بازبینی شگفت انگیزی کرده اند، به شما می آیند. ارسال یک ایمیل به شما نشان می دهد که شما آنها را ارزش می گیرید و دوست دارید که آنها را در طول فصل تعطیلات برگزار کنید
امروزه زائرین گرانقدر حرم مطهر امام رضا ع برای سفر به مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران قبل از حضور در این شهر به فکر تهیه کردن مکان هستند. هتل ها و هتل آپارتمان مشهد مکان هایی هستند که از پیش توسط زائرین رزرو می شوند.شرکت آی آر هتل این افتخار را دارد که از پیش هتل آپارتمان مشهد را جهت رفاه حال زائرین رزرو نماید.این شرکت وظیفه خود می داند که هتل آپارتمان مشهد را با بهترین نرخ و پایین تر از نرخ اصلی هتل در اختیار زائرین گرانقدر قرار دهد. معرفی بهترین و با کیفیت ترین هتل آپارتمان های مشهد با گارانتی قیمت عالی و خدمات ایده آل و ارائه خدمات رزرو هتل آپارتمان در مشهد هم چنین معرفی کلیه این هتل آپارتمان ها و فاصله آن ها تا حرم و امکانات و خدمات آنها
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla