وب سایت معرفی مکان های گردشگری آی آر هتل IrHotel هتل آپارتمان مشهد
رزرو هتلبلاگ هتل آپارتمان مشهدراه های کسب رضایت مهمانان هتل آپارتمان

بلاگ هتل آپارتمان مشهد

راه های کسب رضایت مهمانان هتل آپارتمان

گر یک چالش وجود دارد که برای همه هتلداران در سراسر جهان رایج است، فصلی بودن تجارت هتل خواهد بود. هر روز یکشنبه است و هر فصل به معنای کسب و کار نیست! به خصوص، در این زمان از سال. "چگونه برای جذب گردشگران در جمعه سیاه". "استراتژی بازاریابی جمعه سیاه برای جذب مهمان" "استراتژی اشغال هتل برای جمعه سیاه" آشنا بنظر رسیدن؟ آیا شما مجاز به استفاده از هر یا همه این عبارات جستجو؟ برای مالک یک هتل کوچک یا متوسط، این احتمالا بیشتر مورد جستجو در گوگل در این فصل است. و به درستی برای اولین بار می آید روز شکرگذاری، جایی که همه می خواهند با خانواده و عزیزان وقت بگذرانند، به زودی به دنبال جمعه سیاه و سپس دوشنبه سایبر! این دوره پر سود ترین برای هتل ها و یا محل اقامت هر نوع نیست. اما آیا این به این معنی است که شما فقط می توانید به عقب برگردید و امیدوار باشید که با درخواست اتاق خود فریب خورده و به افزایش درآمد هتل کمک کنید؟ نه در همه جا. نه در این روز و سن. امروزه تکنولوژی ما را به چنان قدرتی توانسته است که هر گونه بی عملی تنها نشان دهنده کمبود دانش ماست. هک، راه حل و کار تقریبا برای همه چیز امروز وجود دارد. به ویژه هنگامی که به بازاریابی یک هتل می آید. روش های بی شماری برای اتصال به هتل آپارتمان مشهد های احتمالی وجود دارد که صرف نظر از فصول، انواع اموال یا محل سکونت، افزایش مصرف هتل، راه رفتن کیک با تکنولوژی است. با گذشت کمتر از یک ماه، هنوز می توانید مهمانان بالقوه خود را جذب کنید تا در آخر هفته تعطیلات با شما بمانند. در اینجا سه راه سریع برای کمک به افزایش درآمد هتل شما این جمعه سیاه وجود دارد: قبل از آن، بیایید نگاه دقیق تر و دقیق تر به وضعیتی که در دست دارید را بیابید. این فصل است که هر کس دوست دارد با شخصی که دوستش داریم، با هم صمیمی باشد. بنابراین، شما به راحتی می توانید مسافران تعطیلات را کنار بگذارید، به استثنای افرادی که ممکن است بخواهند به عنوان یک خانواده سفر کنند. اما شانس این است که آنها ممکن است هفته ها برنامه ریزی کرده باشند. این ما را با مسافران مسافرتی که احتمالا در برابر اراده خود هستند، می برد. هتل آپارتمان با توجه به این که این موضوع محدود شده است، اکنون نگاهی به سه استراتژی بازاریابی هتل در این روز شکرگذاری و جمعه سیاه:
1. برای یک پیشنهاد مضحک وسوسه انگیز بروید با توجه به اینکه اکثر شانس ها علیه شما هستند، وقت آن رسیده است تا زمانی که آن را برای ارائه مخاطبان خود پیشنهاد ندهید، یک بازی می کنید. با پیشنهاد خود با جسارت و باهوش باشید - که آیا شما تخفیف یا اضافه کردن ارزش به اقامت خود را ارائه می دهید. تخفیف عظیم در مورد نوع اتاق لوکس ترین خود را، اما در پایان شما می توانید موجودی را محدود کنید. پیشنهادات خود را در همه کانال ها ارتقا دهید - آنلاین، آفلاین در همه جا. این فصل کم، یک زمان عالی برای تخفیف خاص برای شرکت ها است که به نوبه خود می تواند به یک انجمن بلند مدت تبدیل شود. با توجه به این که هر درآمد بهتر از هیچ درآمد است، شما می توانید یک پیشنهاد ارائه دهید که می تواند برای یک حافظه عالی برای مهمان ایجاد کند و همچنین یک بررسی عالی برای شما آنلاین! 2. توجه ویژه به ترافیک ورودی در حالی که نکته قبلی در مورد چگونگی دسترسی به bookers آینده نگری مورد بحث قرار گرفت، این یکی به بررسی چگونگی پرورش افرادی که در وب سایت شما، مشترکین خبرنامه شما و غیره می اندیشد، می پردازد. این افراد افرادی هستند که قبلا با شما، هتل و شما آشنا شده اند نام تجاری. شما می توانید از این به نفع خود استفاده کنید و یک بسته به صورت انحصاری برای آنها شخصی کنید. این می تواند فراتر از مسافرین تجاری نیز بیفتد. در مورد آن فکر کنید - اینها افرادی هستند که به دنبال شما بودند و نه از راه دور. همه چیز در مورد هزینه فرصت و چقدر خوب شما در اطراف آن کار می کنید. اگر درست انجام شود، این می تواند یک راه عالی برای افزایش اتاق پذیرایی در اتاق شما باشد. یک بسته را ایجاد کنید که مخاطبان مورد نظر شما را هدایت می کند و شما می دانید که چه کسی هستند. حساسیت و همدردی با آنها را در نظر داشته باشید تا آنها را از خانه دور کنند. دلیل قانع کننده ای در مورد اینکه چرا باید مجددا به اموال خود باز گردند و وقت خانواده با کیفیت خود را با آنها صرف کنید. شیطان جزئیات را در اینجا دارد و واقعا می تواند برای خانواده هایی که بیشتر در حال خروج هستند و مایل به تغییر همه چیز هستند، کار کند. به آنها دلیل بدهید، و آنها فقط ممکن است! 3. نقدی در هیجان کریسمس آینده کریسمس این خیلی برای همه روشن است - مشتریان یک قرارداد خوب را دوست دارند. چه چیزی بهتر از یک معامله بزرگ هتل، شمارش کریسمس است. اگر دو نفر باشین چه؟ بهترین تبلیغات خود را به ما نشان دهید که هتل شما کریسمس آماده است و شما نمی توانید صبر کنید تا هیجان را با مسافران به اشتراک بگذارید. این نیز یک راه عالی برای ترویج هتل خود را برای دوره کریسمس، که دوباره به طور سنتی فصل کم برای صنعت مهمان نوازی است. این ها چند راه سریع برای گرفتن مسافرین آخرت برای کسب و کار خود را به شما بود. اما با استفاده از راهبردهای تجربه مهمان شما، دیگر مزایای میزبانی افراد در این دوره نیز وجود دارد. برای کسانی که در این دوره خاص نمی توانند راحت و لوکس خانه های خود را تحمل کنند، شما این امکان را دارید که هتل خود را به خانه خود بیاورید و آنها را با آرامشی که به دنبالش هستند فراهم کنید.
امروزه زائرین گرانقدر حرم مطهر امام رضا ع برای سفر به مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران قبل از حضور در این شهر به فکر تهیه کردن مکان هستند. هتل ها و هتل آپارتمان مشهد مکان هایی هستند که از پیش توسط زائرین رزرو می شوند.شرکت آی آر هتل این افتخار را دارد که از پیش هتل آپارتمان مشهد را جهت رفاه حال زائرین رزرو نماید.این شرکت وظیفه خود می داند که هتل آپارتمان مشهد را با بهترین نرخ و پایین تر از نرخ اصلی هتل در اختیار زائرین گرانقدر قرار دهد. معرفی بهترین و با کیفیت ترین هتل آپارتمان های مشهد با گارانتی قیمت عالی و خدمات ایده آل و ارائه خدمات رزرو هتل آپارتمان در مشهد هم چنین معرفی کلیه این هتل آپارتمان ها و فاصله آن ها تا حرم و امکانات و خدمات آنها
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla