وب سایت معرفی مکان های گردشگری آی آر هتل IrHotel هتل آپارتمان مشهد
رزرو هتلبلاگ هتل آپارتمان مشهدافزایش رزرو بین المللی در هتل

بلاگ هتل آپارتمان مشهد

افزایش رزرو بین المللی در هتل

با توجه به جهان شدن بیشتر و بیشتر، سفر (به ویژه سفرهای بین المللی) دیگر لوکس نیست. همانطور که در آمار جدید، صنعت گردشگری و گردشگری بیش از 7.6 تریلیون دلار آمریکا در سال 2016 به اقتصاد جهانی اختصاص داد. این باعث شد که تغییرات بزرگی در بخش مهمان نوازی ایجاد شود و باعث شده که هتلداران بیشتر و بیشتر در سراسر جهان برای باز کردن درب خود را به مسافران بین المللی. به نظر می رسد یک ایده پر جنب و جوش! اما چگونه در مورد آن چه می گذرد؟ هتل ها چگونه می توانند مسافران بین المللی را جذب کنند؟ به عنوان یک هتلدار، استراتژی هتل خود چه چیزی برای جذب مهمانان خارجی است؟ چگونه می توانید بلیط های هتل بین المللی خود را افزایش دهید؟ ما شما را پوشش داده اید در این مقاله، ما در مورد برخی از شیوه های تاثیر گذار برای جذب گردشگران بین المللی به هتل خود بحث خواهیم کرد. ما در مورد قدرت حضور مجدد دیجیتال در گذشته اخیر بسیار صحبت کرده ایم، تقریبا غیرممکن است بدانیم جهان بدون آن بدون آنکه مدت ها پیش وجود داشته باشد وجود داشته است. اینترنت به شرکت ها کمک کرده است تا یک پنجره از فرصت های سودآور فراوان را کشف کند. بنابراین، ما واقعا برای کشف و بهره برداری از این فرصت است که دارای پتانسیل بسیار بالایی است. 1. هدف خاصی برای جغرافیایی در این روز و سال، هر هتل باید و باید یک وب سایت داشته باشد. بنابراین، من ترجیح می دهم با این فرض که شما یک وب سایت تجاری نامناسب دارید، ادامه دهید. در حال حاضر، ابزارهایی مانند هتل به شما امکان می دهد اطلاعات جمع آوری شده را در خصوص جنبه های خاصی که به شما در طراحی استراتژی بازاریابی هتل کمک می کند، جمع آوری کنید. برخی از سوالات مهم که این اطلاعات به شما در پاسخگویی و درک بهتر کمک می کند عبارتند از: از کدام کشور و منطقه حداکثر بازدید از وب سایت شما را دریافت می کنید؟ آمار جمعیتی که اغلب صفحات شما را مرور می کند؟ آیا بازدید کنندگان بیشتر مرد یا زن هستند؟ کدام فصل حداکثر بازدید کننده از یک منطقه / کشور خاص را جذب می کند؟ چگونه می توانید از این داده ها به نفع هتل خود استفاده کنید؟ با ایجاد کمپین های تبلیغاتی هدفمند
A. جستجوگرها: وقت زیادی را صرف تحقیق در مورد کلمات کلیدی و روند و آنچه برای شما کار می کند صرف کنید. باز هم، جغرافیایی را شناسایی کنید که بزرگترین بخش ترافیک آلی را به ارمغان می آورد و یک کمپین هدفمند برای آن جغرافیایی ایجاد می کند. درک اینکه کلمات کلیدی به مناطق خاص است. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی مناسب را برای جغرافیایی که هدف قرار می دهید، شناسایی کنید. برای افزایش ترافیک ارگانی، یک صفحه فرود خاص برای کلمه کلیدی ایجاد کنید. B. رسانه های اجتماعی: قدرت رسانه های اجتماعی این است که شما می توانید آن را به عنوان هدف قرار داده و یا به عنوان عمومی به عنوان نیاز خود را دیکته. اکثر سیستم عامل های رسانه ای امروز، به شما کمک می کنند بینش هایی راجع به جایی که مخاطبان شما زندگی می کنند، جمع آوری کنید. شما می توانید کمپین های بازاریابی خود را محدود کنید تا فقط در مناطقی یا کشورهایی که محبوبیت دارند هدف قرار گیرند. به عنوان مثال، شما یک هتل در مالدیو را اجرا می کنید و بینش فیس بوک شما نشان می دهد که اکثر مخاطبان شما بین سن 23 و 30 از کرواسی هستند. در این مورد، حرکت بعدی شما این است که آگهی های هدفمند در فیس بوک را برای افرادی که در آن گروه سنی قرار دارند، در کرواسی قرار دهید. شما می توانید آن را برای انتخاب یک جنسیت خاص محدود کنید، یک فیلتر در مجاورت (به عنوان مثال:> / مایل زاگرب) و غیره اضافه کنید. شما می توانید فیلتر ها را به دلخواه خود تغییر دهید. اطمینان حاصل کنید که آگهی شما با جمعیت شناخته می شود، به طوری که آنها را به رزرو با شما رزرو کند. محتوای آگهی می تواند در کرواسی باشد تا تاثیر بسیار بیشتری داشته باشد. با پیروان رسانه های اجتماعی خود ارتباط برقرار کنید و یک انجمن در حال پیگیری ایجاد کنید تا بتوانید به عنوان یک مارک آشنا به نظر آنها تبدیل شوید. هتل آپارتمان مشهد ها برای هتلدارانی که مایل به جذب مهمانان هتل بین المللی هستند نعمت می باشد. همانطور که در سناریوهای قبلی، ابتدا ژئو را که میخواهید هدف قرار دهید شناسایی کنید. بهترین پیشنهاد شما این است که هتل PMS خود را به یک مدیر کانال متصل کنید که به شما اجازه می دهد با محبوب ترین OTA های آن منطقه ارتباط برقرار کنید. جستجوهای آنلاین برای هتل ها در حال افزایش است، در سراسر جهان است. با اتصال به OTA های محبوب، شما افزایش دید خود را در آن منطقه، و در نتیجه، شانس خود را برای گرفتن رزرو نیز افزایش می یابد. اطمینان حاصل کنید فهرست شما موثر است، با تصاویر واقع بینانه از تمام پیشنهادات شما. ارتباطات خود را روشن کنید تا مهمان ها دقیقا همان چیزی را که می توانند انتظار داشته باشند را می دانند. خودتان را تحریم نکنید یا خود را کاهش دهید.
D. وب سایت من قبلا آن را ذکر کردم که فرض من این است که شما در حال حاضر یک وب سایت دارید و در حال اجرا است. به منظور جذب گردشگران بین المللی، ویژگی های خاص وب سایت وجود دارد که غیر قابل مذاکره هستند. هتل آپارتمان A. شامل ویژگی چند ارز در موتور رزرو هتل آنلاین خود که به وضوح یک پیام از ورود جهانی را در اختیار شما قرار می دهد. B. ویژگی چند زبانه گردشگران جهانی را به آسانی قرار می دهد، زیرا آنها می توانند از طریق وب سایت شما به راحتی زبان خود را مرور کنند. به غیر از گزینه های رایج اسپانیایی و فرانسوی، شامل زبان رسمی کشورهایی است که می خواهید هدف قرار دهید. C. نظرات مهمان و رتبه بندی اجباری است برای جذب گردشگران بین المللی به عنوان مهمانان آینده ای را اطمینان می دهد که شما یک هتل که وعده داده است. در حالی که همه این عوامل باعث افزایش رزرو بین المللی در هتل شما می شود
امروزه زائرین گرانقدر حرم مطهر امام رضا ع برای سفر به مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران قبل از حضور در این شهر به فکر تهیه کردن مکان هستند. هتل ها و هتل آپارتمان مشهد مکان هایی هستند که از پیش توسط زائرین رزرو می شوند.شرکت آی آر هتل این افتخار را دارد که از پیش هتل آپارتمان مشهد را جهت رفاه حال زائرین رزرو نماید.این شرکت وظیفه خود می داند که هتل آپارتمان مشهد را با بهترین نرخ و پایین تر از نرخ اصلی هتل در اختیار زائرین گرانقدر قرار دهد. معرفی بهترین و با کیفیت ترین هتل آپارتمان های مشهد با گارانتی قیمت عالی و خدمات ایده آل و ارائه خدمات رزرو هتل آپارتمان در مشهد هم چنین معرفی کلیه این هتل آپارتمان ها و فاصله آن ها تا حرم و امکانات و خدمات آنها
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla