وب سایت معرفی مکان های گردشگری آی آر هتل IrHotel هتل آپارتمان مشهد
رزرو هتلبلاگ هتل آپارتمان مشهددریافت استراتژیک هتل آپارتمان

بلاگ هتل آپارتمان مشهد

دریافت استراتژیک هتل آپارتمان

در هتل شما، ما صحبت کردیم که چرا از طریق فیس بوک برای ترویج هتل خود یک گزینه معقول، سودآور و شیک بود. در اینجا ما بحث می کنیم که چگونه استراتژی فیس بوک خود را درست دریافت کنیم. ایده این است که علاوه بر راهنمایی های معمول که به راحتی در وب یافت می شود، موارد بحث می کنند، یعنی ما در حال تلاش برای توضیح دادن چیزها از دیدگاه هتلدار بدون تعمیم زیاد است. حفظ تعادل فیس بوک خود را حفظ تعادل بین تعامل و بازاریابی تعریف می کند که چطور فیس بوک مفید خواهد بود برای بالا بردن سطح پایین شما. اگر حساب فیس بوک شما فقط یک دسته دیگر از رسانه های اجتماعی است که به طور نامحدود یک نام تجاری را تبلیغ می کند به نظر می رسد، شما به زودی دوستداران خود را از دست می دهید و ممکن است "لایک" به زودی خشک شود. فقط با هدف قرار دادن مخاطبان مورد نظر خود با پیشنهادات و مقالات بازاریابی، افزایش محبوبیت فیس بوک خود را افزایش نخواهد داد. تبلیغات محدود شده کمک می کند تا ارتباط شخصی خود را ایجاد کنید تا بتوانید گلوله برفی را به گلوله های شخصی برای نام تجاری خود اضافه کنید. این یکپارچه است که شما سطح مشخصی از یکپارچگی فیس بوک را حفظ می کنید، این شامل موارد زیر است: هتل آپارتمان نگه داشتن صندوق فیس بوک شما فعال است ایجاد یک نقطه سرگرمی یا سرگرمی ارائه اطلاعات به روش قابل فهم تعامل با اعضای فیس بوک فراتر از نقطه انجام کسب و کار در حال تعامل در فیس بوک اتصال به مصرف کننده شما را افزایش می دهد
هتل آپارتمان در حال اتصال به اعضای فیس بوک شانس دریافت پیشنهادات بسیار بیشتر است. برای حفظ جیمیل فیس بوک خود، به اشتراک گذاری مقدار زیادی از به روز رسانی. این می تواند شامل تغییرات محکم تر شما در اموال خود مانند نصب تصویر زمینه جدید باشد. حتی بهتر است این فرایند بیشتر فیس بوک محور باشد، تصاویر داخلی خود را به اشتراک بگذارید و نظرات خود را برای انتخاب تصویر زمینه به اشتراک بگذارید! تولید کننده فیس بوک : حق مطلب را دریافت کنید! مرور در وبلاگ های صنعت هتل و سایت های خبری را مرور کنید. بر اساس موضوعات جالب انتخاب کنید لینک ها را ارسال و نظرات خود را به اشتراک بگذارید. این مطمئن ترین راه برای تعامل بیشتر است که به طور پیوسته به این معنی است که هتل شما برجسته شده است. این یک راه جالب برای جذب مخاطبان هدف است حتی در مواجهه با هتل های بسیار بزرگتر. اغلب توصیه های فن فیس بوک قوی تر از توصیفات مشتری در سایت های سفر یا است. اینها مشابه بازاریابی دهان و دندان است که می تواند تاثیر مهمی در تصمیم گیری مسافر در هنگام انتخاب یک هتل داشته باشد. هیچ چاره ای ندارم، همیشه وفاداری را جلب می کنم، شیرین سازی فیس بوک "معامله" هتل آپارتمان حمایت از نام تجاری سنتی فقط زمان زیادی را برای ایجاد می کند. بهتر است پارادایم «دادن و گرفتن» را برای نتایج سریعتر اعمال کنید. مهمانان خود را تشویق کنید تا برخی از عکس ها را از اقامت خود در صفحات فیس بوکشان ارسال کنند. برای انگیزه دادن به این، قول می دهم چیزی را که به نظر نمی رسد بیش از حد بازاریابی یا دستکاری است. به عنوان مثال، به مهمانان خود بگویید که برای به اشتراک گذاشتن عکس هتل خود در فیس بوک، آنها یک ادای احترام به بستنی دریافت می کنند! این به نظر می رسد بی گناه و قابل قبول به اندازه کافی بدون تاثیر اعتبار فیس بوک خود را. این به طور غیر مستقیم به معنای مالکیت هتل شما توسط هزاران نفر از مشتریان بالقوه است. اگر کسب و کارتان نمیتواند چنین انگیزههایی را بپردازد، قول بدهید چیزی به اندازه متوسط باشد که اولین بار در مورد پیشنهادات خاص، منوهای جدید، مکانهای بزرگ و غیره مطلع شوید. مصرف کننده بی نظیر از طریق فیس بوک اتصال هنگامی که از مشتریان بالقوه پرس و جو می کنید، سعی کنید آنها را به صفحات فیس بوک خود هدایت کنید. به عنوان مثال، صرف نظر از ارائه اطلاعات اساسی مانند نرخ های خدمات و خدمات، از آنها بخواهید تا عکس های تسهیلات را در فیسبوک بررسی کنند. سعی کنید به دنبال بازخورد از جامعه فیس بوک خودتان، حتی اگر این بدان معناست که دریافت کمی نوشابه باشد. این باعث می شود تصور کنید که شما در مورد سطح رضایت مشتری که شما ارائه می کنید اعتماد دارید و توانایی های خود را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات مشخص می کنید.
هنگامی که فیس بوک هتل خود را غیرفعال کنید، چه چیزی را انجام دهید؟ در ابتدا، فیس بوک خود را موعظه می کند که غیر اخلاقی است. حتی اگر شما صبر نکنید تا آن را بخوانید، فقط درک برخی از اساسی را انجام ندهید از بازی فیس بوک: بیش از حد و بدون در همه پرداخت برای گرفتن نظرات / نظرات (می تواند به شما قانونی مجازات شود) با استفاده از بیش از حد بسیاری از هوشمندانه مبادله / گمراه کننده ساخت هر فیس بوک به نظر می رسد به عنوان یک اقدام ارتقاء نام تجاری اظهار نظر بیش از حد کم یا بیش از حد (یک داستان یا شعار سه کلمه ای را بنویسید) هتل های رقابتی و رقبا (مخالفت با دروغ) گرفتن بحث با انجمن فیس بوک (غرور خود را فرو برد)
امروزه زائرین گرانقدر حرم مطهر امام رضا ع برای سفر به مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران قبل از حضور در این شهر به فکر تهیه کردن مکان هستند. هتل ها و هتل آپارتمان مشهد مکان هایی هستند که از پیش توسط زائرین رزرو می شوند.شرکت آی آر هتل این افتخار را دارد که از پیش هتل آپارتمان مشهد را جهت رفاه حال زائرین رزرو نماید.این شرکت وظیفه خود می داند که هتل آپارتمان مشهد را با بهترین نرخ و پایین تر از نرخ اصلی هتل در اختیار زائرین گرانقدر قرار دهد. معرفی بهترین و با کیفیت ترین هتل آپارتمان های مشهد با گارانتی قیمت عالی و خدمات ایده آل و ارائه خدمات رزرو هتل آپارتمان در مشهد هم چنین معرفی کلیه این هتل آپارتمان ها و فاصله آن ها تا حرم و امکانات و خدمات آنها
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla