وب سایت معرفی مکان های گردشگری آی آر هتل IrHotel هتل آپارتمان مشهد
رزرو هتلبلاگ هتل آپارتمان مشهدمجموعه داده ها و کاربرد آن برای صنعت هتل آپارتمان

بلاگ هتل آپارتمان مشهد

مجموعه داده ها و کاربرد آن برای صنعت هتل آپارتمان

فناوری در واقع به طور مثبت راه هر کار را تغییر داده است. تقریبا هر صاحب هتل اهمیت رضایت مهمان را می داند؛ این یکی از زمینه های اصلی در آوردن درآمد برای یک ملک هتل است. اما، چطور می دانید؟ داده ها، تعداد زیادی از آن! داده ها به شما اجازه می دهد تا عادت های مهمان را درک کنید، تصمیمات پیش بینی کرده و ترجیحات خود را درک کنید. این ادغام مناسب اطلاعات است که به هتلداران کمک می کند بینش عمیق تر به منظور بهبود عملکرد هتل. در حالی که تجربه مهمان اغلب بیشتر در مورد موضوع در میان هتلداران صحبت می شود، داده ها، به عنوان یک موضوع هنوز در تمرکز است. به طور منظم جمع آوری داده ها و ایجاد بینش عملی، به هتلداران کمک می کند تا تجربه معنی دار داشته باشند. اگر تجربه مشتری نگرانی اول باشد، بیایید بدانیم چگونه جمع آوری داده ها می تواند به هتلداران کمک کند تا مشتریان موجود را حفظ کنند و برندهای جدیدی شوند تا درآمد بیشتری کسب کنند. درک داده ها یک هتل نویسی می تواند داده ها را از طریق روش های مختلف جمع آوری کند - به صورت دستی داده ها را در برگه ها و صفحات اکسل وارد کنید، یا از سیستم های مدیریت هتل استفاده کنید که داده های مهمان متمرکز است (بسیار مفید برای گروه های چند منظوره). داده های چندگانه از منابع مختلف می تواند برای یک هتل ساز تهدید کننده باشد و نگرانی اصلی در درک اطلاعات قبل از استفاده از آن است. الف) یک مهمان که می خواهد به صورت آنلاین رزرو کند، اطلاعات اساسی مانند نام، سن، آدرس و مدت اقامت را می افزاید. او همچنین می تواند نوع اتاق را مشخص کند. این نوع اطلاعات به عنوان اطلاعات خط اول طبقه بندی می شود. ب) یک مهمان می تواند غذاهای مورد علاقه خود را به دیگران ارسال کند یا درخواست های خاصی را انجام دهد. این اطلاعات که با کارکنان هتل ارتباط برقرار می کند، به نوع داده خود به خودی مربوط می شود. ج) یک مهمان میتواند از مرکز تناسب اندام هتل استفاده کند یا برخی از اعضا ممکن است برای یک تجربه آبوهوانه ترجیح دهند. این اطلاعات به رفتار مهمان در ملک بستگی دارد و به عنوان داده های رفتاری طبقه بندی می شود. هر هتل ساز می تواند این رفتار را از طریق سیستم پیگیری و مشاهده کند که ثبت معاملات انجام شده در هتل هتل را حفظ می کند.
پیام های سفارشی تبلیغات آنلاین و بازاریابی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی، همه چیز در مورد قرار دادن پیام درست قبل از گروه هدف مناسب است. جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل آنها باعث می شود هتلداران الگوهای خاص رفتار مشتری را درک کنند. آسان برای استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها برای درک گروه سنی، موقعیت جغرافیایی یا جنسیت کاربر که مرور وب سایت، صفحه رسانه های اجتماعی و سایر سیستم عامل ها را درک می کند. این داده ها برای طراحی پیام های مربوطه برای مشتری مناسب مفید است. هتل آپارتمان خدمات عالی برتر هر هتل ساز باید اهمیت شنیداری اجتماعی را بداند. داده های زیادی در کانال های رسانه های اجتماعی ایجاد شده و سایت هایی مانند TripAdvisor را مرور می کنند. این می تواند یک کار عظیم برای نظارت بر اعتبار آنلاین برند و آنچه که مشتریان باید بگویند. با این حال، این یکی از مهمترین راه های بهبود تجربه مهمان است که مدل درآمد را تحت تأثیر قرار می دهد. پاسخگویی نام تجاری به درخواستهای مشتری یا شکایات هرگز متوجه نشوید. دنبال کنندگان کانال های رسانه های اجتماعی همیشه متوجه می شوند که چگونه مارک ها به مشتریان آنلاین پاسخ می دهند. این تأثیر مستقیم بر رزرو هتل به ویژه از مسافران جدید است که به دنبال یافتن هتل مناسب هتل هستند. مهم است که آنچه مشتریان می گویند را مشاهده کنید، در صورت لزوم، آن را افزایش دهید، و هر بازخوردی را برای ارائه خدمات به مشتریان بی نظیر، به طور مثبت ارزیابی کنید. تماشای نزدیک در رقبا فرصت های زیادی را برای ایده ها بر اساس نوع بررسی مثبت و پاسخ های منفی دریافت می کند.
شناسایی مهمانان دائمی ماهیت اطلاعات جمع آوری شده در داخل می تواند برای توسعه برنامه های وفاداری هتل استفاده شود و مهمانان با ارزش ترین را درک کنند. یک هتلدار میتواند از تاریخ رزرو رزرو، رزروهای ساخته شده در طول دورههای تعطیلات، اطلاعات فعالیت فعالیتهای وب و اطلاعات ورود به سیستم برای درک رفتار مهمان، ظرفیت هزینه و میزان وفاداری نسبت به مارک هتل استفاده کند. این اجازه می دهد تا هتلداران هتل های خود را بهتر و بهترین استفاده را از این اطلاعات برای برآورده شدن نیازهای مهمانان (مبتنی بر دانش) و به دست آوردن درآمد سودآور داشته باشند. به عنوان مثال، هتلداران می توانند مهمانان تکراری را هدف قرار دهند و حتی با سفارشی کردن آنها بر اساس ترجیحات قبلی خود، بهتر عمل کنند - مهمانان شما در مورد این، آنلاین و آفلاین صحبت خواهند کرد، افزایش رقابت برند شما. در خلاصه جمع آوری داده ها مهم است، اما اقداماتی است که مارک های هتل با مقدار زیادی از جزئیات تولید انجام می دهند. هتل آپارتمان مارک های هتل باید 4 ستون اصلی داده را به یاد داشته باشند. 1) مجموعه داده 2) تجزیه و تحلیل داده ها 3) اعضای کادر آموزش و پرورش به عنوان متخصص در دست زدن به داده ها 4) ردیابی ثابت از معیارهای ترکیبی از این 4 مرحله به مارک های هتل کمک می کند وفاداری و ایجاد تبدیل برای افزایش درآمد. کلیدی در این است که چگونه تمام این عناصر را با هم ترکیب کنید تا قدرت را به اطلاعات مشتری خود اضافه کنید و سپس تجربه های مهمان را افزایش دهید.
امروزه زائرین گرانقدر حرم مطهر امام رضا ع برای سفر به مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران قبل از حضور در این شهر به فکر تهیه کردن مکان هستند. هتل ها و هتل آپارتمان مشهد مکان هایی هستند که از پیش توسط زائرین رزرو می شوند.شرکت آی آر هتل این افتخار را دارد که از پیش هتل آپارتمان مشهد را جهت رفاه حال زائرین رزرو نماید.این شرکت وظیفه خود می داند که هتل آپارتمان مشهد را با بهترین نرخ و پایین تر از نرخ اصلی هتل در اختیار زائرین گرانقدر قرار دهد. معرفی بهترین و با کیفیت ترین هتل آپارتمان های مشهد با گارانتی قیمت عالی و خدمات ایده آل و ارائه خدمات رزرو هتل آپارتمان در مشهد هم چنین معرفی کلیه این هتل آپارتمان ها و فاصله آن ها تا حرم و امکانات و خدمات آنها
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla