وب سایت معرفی مکان های گردشگری آی آر هتل IrHotel هتل آپارتمان مشهد
رزرو هتلبلاگ هتل آپارتمان مشهدکدام تاکتیک بازاریابی برای هتل آپارتمان ها بهتر است

بلاگ هتل آپارتمان مشهد

کدام تاکتیک بازاریابی برای هتل آپارتمان ها بهتر است

هتل های مستقل کوچک و متوسط که همیشه در سطح جهان قابل مشاهده است، همیشه آسان نیست. هتل ها نیاز به صرف وقت و تلاش کمی برای اطمینان از اینکه آنها در سراسر جهان قابل مشاهده است، چه از طریق اینترنت، OTA متعدد و یا از طریق دهان. پس چگونه یک هتل باید در مورد بازاریابی خود، به ویژه اگر می خواهید به هزینه موثر؟ • وب سایت ها یا برنامه های دوستانه را داشته باشید 75 درصد از هزاره ها دارای برنامه های سفر در تلفن های همراه خود هستند، 69 درصد از مردم از طریق گوشی های هوشمند یا قرص خود ترجیح می دهند. یک هتل در صورتی که وب سایت های خود را دوستانه نیست و به حرکت می کند سخت است. یک برنامه هتل می تواند یک مزیت اضافه باشد. نسل امروز می خواهد اطلاعات فوری را در اختیار شما قرار دهد و همه چیز باید در نوک انگشتان خود قابل دسترسی باشد و هتل ها باید به شدت پول نقد داشته باشند. • SEO و بازاریابی رسانه های اجتماعی مهمانان بالقوه قبل از رزرو یک هتل تحقیق گسترده ای انجام می دهند، آنها وب سایت های هتل را بررسی می کنند، بررسی ها را بر روی سایت های مختلف سفر و OTA انجام می دهند، مقایسه نرخ های موجود برای هتل های مشابه و غیره. هتل ها باید اطمینان حاصل کنند که در کانال های اینترنتی متعدد قابل مشاهده است. SEO یک ابزار قدرتمند است، بنابراین هتل ها باید اطمینان حاصل کنند که وب سایت های دوستانه خود را به اشتراک می گذارند، کلمات کلیدی را در وب سایت خود در نظر می گیرند تا زمانی که مردم در جستجوی هتل ها در یک شهر خاص جستجو می کنند. هتل ها همچنین می توانند از گوگل برای افزایش رتبه بندی های جستجوی محلی خود استفاده کنند، آنها باید در هر صفحه وب سایت خود، نام، آدرس و شماره تلفن خود را شامل شوند و ملک تجاری هتل آپارتمان را تأیید کنند. هتل ها می توانند از رسانه های اجتماعی به عنوان یک فرم برای برقراری ارتباط و مهمانان خود استفاده کنند. مهمان باید تشویق شود تا بررسی ها را انجام دهد تا افراد دیگر بتوانند اطلاعات دقیقی در مورد اقامت در هتل داشته باشند. 82٪ از هزاره ها در نظر گرفتن سفرهای مربوط به موضوع مربوطه و تصمیم گیری در مورد هتل های خود را بر اساس آن. راه های منحصر به فرد برای فروش هتل خود را مانند یک طرفدار • بازاریابی با استفاده از Google Adwords تجزیه و تحلیل یک منبع عالی از اطلاعات است، هتل ها باید از تجزیه و تحلیل گوگل برای تجزیه و تحلیل جمعیت شناختی از افرادی که بازدید از وب سایت های خود را استفاده می کنند. با استفاده از گوگل آنالیز، هتل ها می توانند یک نگاه اجمالی به بازدید کنندگان از وب سایت های خود داشته باشند، که بازدید کنندگان منجر به رزرو شده اند و با جستجوی خود پیش رفتند. هتل ها می توانند خود را مجددا به مهمانانی که با استفاده از آگهی های خاصی می توانند به بازدیدکنندگان قبلی در بسیاری از وب سایت های اجتماعی دیگر که از آنها استفاده می کنند، بازدید می کنند و به جستجوی جاهای دیگر می روند. این مقدار ارزش فراوانی را برای هتل به ارمغان می آورد و می تواند مهمانان را مجذوب خود کند و با آنها کتاب بخواند. هتل ها حتی می توانند انگیزه های ویژه ای برای مهمان ارائه دهند، اگر آنها تصمیم به رزرو با آنها داشته باشند. این می تواند تعداد بیشتری یا رزرو و همچنین ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هتل اضافه کند. هتل آپارتمان • بازاریابی نرخ پویا بازاریابی هتل بایگانی به مشتریان خود را با استفاده از کمپین هایی اعلام کرد که "اتاق ها از .... یا از 200 تا 400 دلار در هر شب" استفاده می کنند. امروزه مهمان ها بیشتر از این نمی خواهند، آنها می خواهند بدانند که قیمت دقیق آنها برای پرداخت اقامت در هتل انتخابی خود هزینه می شود؛ این در حالی است که بازاریابی نرخ پویا (DRM) به وجود می آید. DRM راهي است كه در آن هتل ها مي توانند از طريق كمك هاي بازاريابي مختلفي از جمله آگهي بنر، كمپين Metasearch، تبليغات تبليغات مستقيم و غيره استفاده كنند. هتل ها می توانند DRM را برای افزایش ارزش فراخوان برای اموال خود با استفاده از اطلاعات به روز، که قطعا در طول روند تصمیم گیری تاثیر می گذارد، استفاده کنند. این هتل را قادر می سازد تقریبا در سیستم عامل های متعدد با اطلاعات زمان واقعی در حال حاضر رزرو بلیط مستقیم به وب سایت هتل به جای OTA • بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا فرایند مدیریت ارتباط شما با مشتریان شما بدون فروش است. بنابراین، به جای تبلیغات، هتل ها باید از وبلاگ ها، بررسی سفر، برجسته کردن یک جنبه از اموال خود از طریق یک داستان و غیره استفاده کنند. اطلاعات باید به ویژه در مورد گروه هدف هتل مورد توجه باشد و باید در رسانه های مختلف اجتماعی موجود باشد تا هتل بیشتر در سطح جهان قابل مشاهده است بازاریابی محتوا نیز برای جستجوگرها عالی است. • ادغام کانال هتل ها به طور کلی ترجیح می دهند کتاب های بیشتری را به وبسایت خود اضافه کنند؛ زیرا این برای آنها سودآور است، اما دیگر کانال های توزیع آنلاین نباید نادیده گرفته شود. برای اینکه هتل در سراسر جهان قابل مشاهده باشد، باید حضور خود را در سایر کانال های توزیع مانند یا نیز داشته باشد. آنها قادر به رسیدن به یک دایره بزرگتر از مشتریان خواهند بود. برای ساده سازی توزیع آنلاین، هتل ها به خصوص هتل های کوچک و متوسط باید هتل آپارتمان خود را با یک سیستم توزیع موثر ادغام کنند. این به هتل ها کمک می کند تا بدون نیاز به پرداخت مالیات نیروی انسانی، آنها را مرتب نگه می دارد. این ها برخی از راه هایی هستند که هتل ها می توانند خود را بهتر به بازار عرضه کنند، اما همیشه به یاد داشته باشید که آنها باید به طور مداوم هر وجه بازاریابی را که آنها را در طول چندین ساله خود نمایش می دهند،
امروزه زائرین گرانقدر حرم مطهر امام رضا ع برای سفر به مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران قبل از حضور در این شهر به فکر تهیه کردن مکان هستند. هتل ها و هتل آپارتمان مشهد مکان هایی هستند که از پیش توسط زائرین رزرو می شوند.شرکت آی آر هتل این افتخار را دارد که از پیش هتل آپارتمان مشهد را جهت رفاه حال زائرین رزرو نماید.این شرکت وظیفه خود می داند که هتل آپارتمان مشهد را با بهترین نرخ و پایین تر از نرخ اصلی هتل در اختیار زائرین گرانقدر قرار دهد. معرفی بهترین و با کیفیت ترین هتل آپارتمان های مشهد با گارانتی قیمت عالی و خدمات ایده آل و ارائه خدمات رزرو هتل آپارتمان در مشهد هم چنین معرفی کلیه این هتل آپارتمان ها و فاصله آن ها تا حرم و امکانات و خدمات آنها
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla