فکر می کنید که حفظ مشتری مانند یک باغ زیبا است. از آب در می آید و سبزی ها و سبزی ها را در باغ خود بارور می کند و به زودی تنها راهی برای نگه داشتن آن به نظر می رسد - و HOA محلی از پشت خود - برای پرداختن جایگزین مرغ های مرده، ادامه خواهد داشت. ناتوان نگه داشتن مشتریانی که شما در حال حاضر دارید دقیقا همانند عدم موفقیت در رشد گیاهان زندگی است.
مطمئنا هجوم روزانه مشتریان جدید اعتماد به نفس را افزایش می دهد و ظاهر را حفظ می کند، اما آنها تنها موقتی هستند اگر شما کار خود را برای پرورش آنها انجام ندهید. ریختن پول برای گرفتن مشتریان جدید از طریق درب، کارآمدترین راه برای رشد پایه مشتری شما نیست. تمرکز بر روی آوردن مشتریان جدید می تواند از پنج تا هشت برابر بیشتر از صرفه جویی در هزینه های موجود باشد. با تمام هزینه های دیگر که باید به بودجه خود فشار آورید، منابع خود را به منظور ایجاد یک رابطه پایدار با مشتریان فعلی تمرکز کنید، نه به راه انداختن پول در راه حل موقت.
برای ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار برای اموال خود، این سه امتیاز را دنبال کنید:
هتل آپارتمان
خدمات مشتری
کار سختی را که شما با کارکنان هتل ناتمامی کردید، به رشد کسب و کار خود خراب نکنید. از تجربه رزرو، در طول اقامت، تا رسیدن به هفته بعد از اتمام، مهمانان باید احساس خوشحالی و خوشبختی کنند. درست مثل این باغ غم انگیز، مشتریان شما باید مراقبت و یا آنها را به بازگشت نیست. هر عضو کارکنان شما باید به خوبی آموزش دیده و به طور منظم هر مهمان با انرژی گرم استقبال می کند.
بازخورد مشتری
هر مدیر هتل باید دائما در تلاش برای بهبود تجربه مهمان باشد. هر مهمان را برای بازخورد در مورد تجربه خود بپرسید و تنظیمات مناسب را انجام دهید. بازخورد مشتری - هر دو منفی و مثبت - بسیار ارزشمند است. مهمان همچنین قدردانی خواهند کرد که نظراتشان را به رسمیت بشناسند. باغ های مشتریان شما اگر شما به خواسته های آنها گوش دهید و آنها را جایگزین کنید، شکوفا خواهید شد.
هتل آپارتمان
رقابت کن
یک برنامه پاداش ساده کافی نیست که ملک خود را از جمعیت جدا سازد. اگر چه شما نیاز به وفاداری دارید، باید با هدیه "متشکر"، بسته های ویژه و مزایای سایت مانند یک درمان آبگرم مجلل، شخصیت بیشتری داشته باشید. به عنوان یک هتل، باید در مدیریت کارآمد و آسان مدیریت سیستم مدیریت اموال سرمایه گذاری کنید تا بسته های شخصی را برای تجربه مشتری بهتر فراهم کنید. شما ممکن است دقیقا همان چیزی را که یک رقیب ارائه می کنید مطابقت ندهید، اما مطمئن باشید که بهترین کیفیت را می توانید ارائه دهید. پس از همه، فراوانی رنگ نیست، اندازه باغ که آن را زیبا می کند.