وب سایت معرفی مکان های گردشگری آی آر هتل IrHotel هتل آپارتمان مشهد
رزرو هتلبلاگ هتل آپارتمان مشهدپنج روش جذب هزاره ها به هتل و هتل آپارتمان

بلاگ هتل آپارتمان مشهد

پنج روش جذب هزاره ها به هتل و هتل آپارتمان

نسل اول است که با نزدیکی نزدیک به اینترنت، تلفن همراه / گوشی های هوشمند و تلویزیون بزرگ شد. قرار گرفتن در معرض آنها از فناوری آنها را جدا از نسل های گذشته است. صحبت کردن در مورد هزاره ها در صنعت مهمان نوازی، تمام تجربه خود را - از حق رزرو رزرو تا آنها انتظار دارند چیزی جدید از هتل. آنها از تلفن های خود برای رزرو هتل ها در سفر استفاده می کنند. آنها قبل از رزرو اقامت خود در بررسی مهمانان نگاه می کنند. آنها با کلمه هتل آپارتمان راضی نیستند، آنها نیاز بیشتری دارند. به همین دلیل، هتلداران باید راه های جدیدتری برای فروش خواص خود را به این جوان، تکنولوژی زرنگ و خواستار نسل. جمعیت هزاره وسیع آنها را یک گروه عمده هدف برای همه کسب و کار می کند. به عنوان یک نسل، آنها به خوبی سفر و پرماجرا از نسل قبلی هستند. بنابراین، برای جذب هزاره ها به هتل خود، باید شخصیت منحصر به فرد خود را درک کنید. این نیز به شما کمک می کند تا به خواسته های آنها پاسخ دهید. ویژگی های که هزاره ها را از هم جدا می کنند، به عنوان جمعیت شناسی عمده مصرف کننده 1) ترجیح می دهند خدمات خود را 2) آنها ترجیح می دهند سفارشی سازی بیش از به طور کلی 3) این نسل از طریق دستگاه ها و سیستم عامل های مختلف متصل است 4) آنها بر ارزش گذاری برند در رسانه های اجتماعی قدردانی می کنند 5) هنگامی که در تجربه به مصالحه می آید، سالخوردگان کمتر تحمل می کنند بنابراین، در اینجا 5 نکته در مورد چگونگی فروش هتل خود را به هزاره - 1) تکنولوژی مشتری شما باید بی عیب و نقص باشد این سیستم رزرو هتل شما یا سیستم مدیریت پرس و جو شما، باید ساده و بی عیب باشد. استفاده از وب سایت هتل و کانال های رسانه های اجتماعی برای افزایش سفارش مستقیم از هزاره ها. این ممکن است به نظر یک نقطه واضح، اما بیشتر هتلداران از دست بر این. دانش عظیم آنها در زمینه فناوری باعث می شود آنها سیستم های بی عدالتی و سازمان یافته را انتظار داشته باشند. اگر از آنها می خواهید برای پر کردن یک فرم قبل از رزرو، آنها احتمالا نمی خواهند و گزینه دیگری را دنبال می کنند. فراموش نکنید که آنها را برای تسهیلات ورود و خروج انعطاف پذیر ارائه دهید.
2) تجربه مشتری یک فعالیت اجتماعی است، مطمئن شوید که ارزش آن را دارد هتل آپارتمانیک دسته از افراد بسیار برجسته هستند، در سیستم عامل های آنلاین یا آفلاین باشند. آنها احتمالا در مورد تجربه خود با دیگران صحبت می کنند. حضور آنلاین آنها در سیستم عامل های اجتماعی مانند Instagram، توییتر، فیس بوک و غیره قابل مشاهده است. هنگامی که از خدمات شما خوشحال می شوند، درباره اموال خود صحبت می کنند. به طور مشابه، آنها تردید ندارند که شما را انتقاد کنند، زیرا آنها برای پول خود ارزش نمی گیرند. پس از آن، تصمیمات دوستان و خانواده خود را در شبکه تحت تاثیر قرار می دهد. آنها احتمال بیشتری دارند که چیزهایی را که زیبا، غیرشخصی و انتزاعی هستند قدردانی کنند.
3) باید برای همکاری ها باز باشد این نسل شامل بسیاری از نفوذگران اجتماعی است که می تواند موضع خود را ایجاد کند یا شکست دهد. تأثیرگذارها می خواهند با خواصی که تحت تأثیر قرار می دهند همکاری کنند. حضور اجتماعی آنها شما را به اهمیت همه پیروان خود می رساند. این یک راه عالی برای رسیدن به یک گروه هدف در یک زمان بسیار کوتاه است. هتلدارانی که رفتار هزاره ای در صنعت مهمان نوازی را درک می کنند، بر دیگران برترند. 4) خدمات خود را با توجه به آنها سفارشی کنید
قرار گرفتن در معرض فن آوری های آنها را قادر به چشم انداز گسترده ای است. آنها از لحاظ طبیعت تجربی هستند و کنجکاو در مورد چیزها می دانند. خواسته های مختلف و ترجیحات آنها باعث می شود که سلیقه های گوناگونی پیدا کنند. آنها را قادر به استفاده از تلفن های هوشمند خود را برای کنترل اتاق اتاق های خود و روشنایی. شما حتی می توانید یک قدم بیشتر بروید و اجازه دهید آنها اتاق خود را طبق نیازهای شما از وب سایت خود در هنگام تهیه رزرو سفارشی کنند. چیزهایی مانند این کمک می کند تا در ایجاد روابط بهتر بین هزاره ها و هتل ها.
5) برنامه های وفاداری داشته باشید که آنها را احساس می کنید به شما متصل است هزاره ها انتظار دارند برنامه های وفاداری به دنبال معامله یا پس از اقامت خود در هتل شما باشند. این باعث می شود آنها احساس خاصی داشته باشند. تشخیص مشارکت آنها با هتل شما و ارائه برنامه های وفاداری آنها به شما کمک می کند که آنها را در آینده جذب کنید. با این حال، هرگز آنها را فشار ندهید تا همه نقاط خود را در اموال خود بفروشند. آنها ممکن است آن را دوست ندارند. اجازه دهید آنها از بعضی از نکات خود برای خرید هرچیزی که دوست دارند استفاده کنند - درمان آبگرم، عضویت در ورزشگاه، و یا حتی برخی از ابزارهای الکترونیکی.
هزاره ها همیشه به دنبال انواع تجربیات هستند. اطمینان حاصل کنید که آنها در مورد جاذبه های محلی مانند - یک نوار محبوب، میخانه، و یا حتی یک رستوران در نزدیکی هتل خود در حالی که شما سعی می کنید آنها را از طریق تلاش های بازاریابی خود را جذب می کنید. غذای معتبر محلی منطقه خود را به آنها ارائه دهید. جذب و خدمت به هزاره ها کاملا کاری است. اما این را می توان با ترکیبی از فن آوری و لمس شخصی انجام داد. ما دوست داریم درباره استراتژی شما درباره این موضوع در بخش نظرات زیر صحبت کنیم.
امروزه زائرین گرانقدر حرم مطهر امام رضا ع برای سفر به مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران قبل از حضور در این شهر به فکر تهیه کردن مکان هستند. هتل ها و هتل آپارتمان مشهد مکان هایی هستند که از پیش توسط زائرین رزرو می شوند.شرکت آی آر هتل این افتخار را دارد که از پیش هتل آپارتمان مشهد را جهت رفاه حال زائرین رزرو نماید.این شرکت وظیفه خود می داند که هتل آپارتمان مشهد را با بهترین نرخ و پایین تر از نرخ اصلی هتل در اختیار زائرین گرانقدر قرار دهد. معرفی بهترین و با کیفیت ترین هتل آپارتمان های مشهد با گارانتی قیمت عالی و خدمات ایده آل و ارائه خدمات رزرو هتل آپارتمان در مشهد هم چنین معرفی کلیه این هتل آپارتمان ها و فاصله آن ها تا حرم و امکانات و خدمات آنها
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla