بلاگ هتل آپارتمان مشهد
کتاب هر هتلدار باید بخواند
یک روز در زندگی هتلدار می تواند به شدت به دلیل وظایفی که به عنوان مدیریت مهمانان در اختیار دارد و نظارت می کند، نادیده گرفتن عملیات، دست زدن به کارکنان، مدیریت موجودی ها و در بیشتر موارد نگه داشتن هتل در طول سال به طور موفقیت آمیز باشد.
از آنجا که هتلداران زمان کافی پیدا نمی کنند، توصیه می شود که کتاب هایی بخوانید که بتواند دانش مفیدی برای شما به ارمغان بیاورد.
همانطور که قبلا "وبلاگ 5 کتاب هر باید خوانده شود" قدردانی از بسیاری از در صنعت هتل بود، من تصمیم به قلم 5 کتاب جالب و آموزنده تر قلم.
استاندارد جدید طلا: 5 اصل رهبری برای ایجاد یک تجربه مشتری افسانه ای نوشته شده توسط ، این کتاب باید برای کسانی که بخواهند یک تجربه مشتری به یاد ماندنی ایجاد کنند، باید بخوانند. این کتاب عناصر مهمی مانند نیازهای در حال توسعه مشتریان و نحوه پیش بینی خواسته های غیررسمی آنها، نحوه توانمند سازی کارکنان هتل و نحوه ایجاد رژیم آموزشی برای آنها را برجسته می کند. این کتاب نمونه هایی از داستان های الهام بخش کارکنان از هتل های مختلف در سراسر جهان را نشان می دهد. این کتاب به هتلداران کمک می کند تجربه مهمان عالی را ایجاد کنند.
چگونه برای اجرای یک هتل بزرگ: همه چیز شما نیاز به دستیابی به عالی در صنعت هتل چگونه برای اجرای یک هتل بزرگ: نوشته شده توسط Enda M. لارکین، این کتاب ایده آل برای صاحبان هتل ها و مدیران که می خواهند برای دستیابی به موفقیت کسب و کار پایدار است. این کتاب مراحل مهمی را که به برنامه ریزان هتل ها کمک می کند، تقویت مهارت های رهبری، مشارکت کارکنان و دستیابی به تمرکز مشتری، کمک می کند. همه این عوامل به ساختن یک هتل موفق کمک می کند.
شکلات بر روی بالش به اندازه کافی نیست: بازخوانی تجربه مشتری: شکلات بر روی بالش کم است: تجدید تجربه مشتری: نوشته شده توسط جاناتان و کارل وبر، کتاب کمک می کند راهنمایی سهام با هتلداران در مورد چگونگی تهیه کردن به اینترنت امروز مسافران متواضع. نویسنده، جاناتان یکی از شخصیت های برجسته در صنعت سفر و مهمان نوازی است. او با خوانندگان در مورد چگونگی برخورد با مهمانان، نیازهای خود در مورد آنها و در نهایت آنها را به مهمان های مکرر تبدیل می کند. شما می توانید استراتژی های خود را برای به حداکثر رساندن تجربه مهمان یاد بگیرند.
100 نکته برای هتلداران: آنچه هر حرفه حرفه ای هتل باید بداند و انجام دهد
100 نکته برای هتلداران: آنچه هر حرفه حرفه ای هتل نیاز به دانستن و انجام: نوشته شده توسط پیتر ونسون، این کتاب شناخته شده است که بهترین فروشنده در صنعت هتل است. این کتاب به هتلداران کمک می کند با به اشتراک گذاری نکات در هر مرحله از سفر خود را از شروع از هتل به مدیریت عملیات موثر. این کتاب به شدت برای تمرین مدیران هتل توصیه می شود زیرا لیستی از آنچه انتظار می رود فراهم می کند.
دومین نمایش مدیران هتل موفق مدیریت مدیران موفق: نوشته شده توسط لیلی لین، این کتاب شامل 44 مصاحبه از رهبران از لوکس برتر هتل های لوکس جهان است. آنها در مورد چگونگی رفتار مدیران مهمان نوازی با چالش های تجاری و شخصی صحبت می کنند. این کتاب برای افرادی که مایل به داشتن نوازندگی موفق در فضای مدیریت مهمان نوازی هستند باید برای خواندن آن مفید باشد. این کتاب بینش نسبت به نگرش، رانندگی، باورها و چشم انداز شخصی را نشان می دهد که به این هتلداران موفق به رسیدن به یک مرحله برجسته از حرفه خود کمک می کند.