وب سایت معرفی مکان های گردشگری آی آر هتل IrHotel هتل آپارتمان مشهد
رزرو هتلبلاگ هتل آپارتمان مشهدبازاریابی رسانه های اجتماعی برای هتل ها

بلاگ هتل آپارتمان مشهد

بازاریابی رسانه های اجتماعی برای هتل ها

با ظهور سایت های رسانه های اجتماعی متعددی، برای هتل های کوچک و متوسط نیز بسیار راحت تر و ارزان تر به مشتریان خود دسترسی پیدا کرده است. سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، Instagram، LinkedIn و توییتر تاثیر زیادی در هتل ها دارند. آنها می توانند از طریق تعاملات، پیشنهادات ویژه و بازخورد با مهمان های گذشته، حال و بالقوه (محلی و جهانی) ارتباط برقرار کنند. هتل های کوچک و متوسط باید بدانند که چگونه از بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنند. هتل ها باید هنر متعادل سازی استفاده از پست خود را بیاموزند - نباید با پست های غیرمجاز و غیرمجاز ارسال شده 5-6 بار در روز و مهمانان خود را با خوراک یا پست بمباران نکنید. در اینجا برخی از انجام و عدم پرداختن به رسانه های اجتماعی: انجام می شود ابتدا تصور میکنید - صفحه پروفایل شما اولین تصور است که یک مهمان از هتل شماست. تاثير مشخصات شما بايد قدرتمند باشد و به لحاظ فني. توصیف اولیه باید دقیق و نوآور باشد. ضبط آن درست است - ممکن است این ادعای عامیانه چندین بار قبل از "یک تصویر هزاران کلمه ارزشمند" را شنیده باشید، بنابراین، با اضافه کردن تصاویر جذاب، صفحه پروفایل خود را ادویه کنید. شما همچنین ممکن است جاذبه های محلی را در اطراف خود داشته باشید تا مهمانان را جذب کنید. گروه همکار هدف - بازاریابی رسانه های اجتماعی درست مثل اثر موجی است. حضور شما در صفحات تکمیلی می تواند بسیاری از افراد را جذب کند تا صفحه شما را دنبال کنند. برای گروه هایی که به نمایه هتل شما مانند گروه های مسافرتی، جاذبه های محلی و گروه های مهمان نوازی مربوط می شوند، نگاه کنید و شبکه خود را با آنها از طریق پست ها، نظرات و یا سهام ایجاد کنید.
مشارکت و خلاقیت - استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی به عنوان یک پلت فرم برای تعامل و تعامل با مهمانان خود. شما می توانید پیشنهادات و تخفیف های خاص خود را برای جذب مهمانان خود برای ثبت نام ارتقا دهید. مهمانان خود را تشویق کنید تا تصاویر / شخصیت های خود را با هشتگ ارسال کنید. ایجاد پست های قدرتمند که مهمانان شما می توانند نظرات خود را به اشتراک بگذارند و به اشتراک بگذارند. راه های بی شماری برای تعامل با مهمانان وجود دارد - شما فقط باید فکر کنید که خارج از جعبه است. علامت خود را ترک کنید - صفحات رسانه های اجتماعی خود را در مراکز بازاریابی خود، کارت های بازدید و یا کیت های نگهداری در اتاق ها را برجسته کنید. این باید مهمانان را تشویق کنید که از صفحه شما پیروی کنند. گوش دادن - پیش بینی شده است که 80 درصد از کاربران رسانه های اجتماعی از طریق دستگاه های تلفن همراه به حساب های خود دسترسی پیدا می کنند؛ بنابراین آنها در زمان واقعی نظر می دهند. هتلداران باید به مهمانان خود پاسخ دهند، صرف نظر از بازخورد آنها مثبت یا منفی است. مطالعه TripAdvisor نشان می دهد که "بیش از نیمی از مسافرین تصمیم گیری می کنند که براساس بررسی ها است و احتمالا هتل های بیشتری را رزرو می کنند که مدیریت آن به بررسی ها پاسخ می دهد تا کسانی که این کار را انجام نمی دهند." از این رو، بازخورد مهمانان. سعی کنید چند رسانه ای - این یک تمرین خوب برای جذب بینندگان با ارائه یک تور مجازی از اموال خود را. فیلم های جالبی را منتشر کنید که فضای جدیدی در هتل، جشنواره های محلی و جاذبه های توریستی شما ایجاد می کند. با ایده های نوآورانه ای روبرو شوید و از فیلم هایتان به نفع خود استفاده کنید. خرابکاری
برو بیرون بروید - رسانه های اجتماعی قطعا یک ابزار بازاریابی قدرتمند و رایگان برای هتلداران هستند، اما با استفاده از پلت فرم خود را به عنوان یک انجمن برای مهمانان، فراتر نمی روند. این یکنواختی و خستگی را به ارمغان می آورد. ارسال پست های آموزنده، چیزهای بی اهمیت، مکان های مورد علاقه، جشنواره ها، جشن های سرگرم کننده در حالی که ارائه پیشنهادات تبلیغاتی. پست ها باید جذاب باشند تا مهمانان شما نیاز به پاسخ دهند. پست کردن در مورد جشنواره ها، کارناوال ها و رویدادها رتبه بندی جستجوگرهای شما را افزایش می دهد، در نتیجه، شما را در موتورهای جستجو بیشتر می کند. هشا تگ ها را با عاقلانه استفاده کنید - هشتگ ها یک خشم رو به افزایش هستند، اما نباید بیش از حد هشترها را تا حد قابل ملاحظه ای افزایش دهد تا اثر باقی مانده مورد سوء استفاده قرار گیرد. برچسب های هش ها یک راه عالی برای ارسال پست به روند و تبدیل شدن به ویروسی هستند، اما هتل ها باید آنها را به خوبی و در شرایط مناسب استفاده کنند. براساس کلمات کلیدی که برای اموال شما قابل استفاده هستند و براساس آن آنها را پست کنید. تجزیه و تحلیل و پیاده سازی - دکمه های تجزیه و تحلیل در چند سایت رسانه های اجتماعی یک راهنمای عالی برای هتل ها برای ارزیابی تاثیر پست های خود، جمعیت شناسی بینندگان خود، بهترین زمان برای ارسال و بیشتر. هتل ها باید از این بینش ها به نفع خود استفاده کنند و پست های خود را با توجه به اطلاعات تولید شده طراحی کنند. انتشار یا فرار - حساب های رسانه های اجتماعی را فقط به خاطر آن ایجاد نکنید. شما باید به طور منظم حساب را به روز کنید و نه فقط صفحه را ایجاد کنید و آن را رها کنید. هیچ چیز بیشتر از رفتن به صفحه رسانه های اجتماعی و دیدن فعالیت یا به روزرسانی ها بیشتر دلهره آور نیست. هرچه بیشتر پست می کنید، دید بیشتری به دست می آورید. اگر وقت ندارید صفحات را نگه دارید، سپس آن را پایین آورید زیرا بهتر است که حضور نداشته باشید تا اینکه یک نیمی از دل را داشته باشید.
راه های بی شماری برای بازاریابی رسانه های اجتماعی شما برای اموال شما وجود دارد. شما می توانید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی آزاد به همان اندازه خلاق باشید. اینها ابزارهایی هستند که می توانند به هتلداران کمک کنند که حضور جهانی و تأثیر قدرتمندی را تعیین کنند. شما هرگز نمی دانید - مهمان بعدی شما ممکن است از صفحه رسانه های اجتماعی شما ضربه بزند!
امروزه زائرین گرانقدر حرم مطهر امام رضا ع برای سفر به مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران قبل از حضور در این شهر به فکر تهیه کردن مکان هستند. هتل ها و هتل آپارتمان مشهد مکان هایی هستند که از پیش توسط زائرین رزرو می شوند.شرکت آی آر هتل این افتخار را دارد که از پیش هتل آپارتمان مشهد را جهت رفاه حال زائرین رزرو نماید.این شرکت وظیفه خود می داند که هتل آپارتمان مشهد را با بهترین نرخ و پایین تر از نرخ اصلی هتل در اختیار زائرین گرانقدر قرار دهد. معرفی بهترین و با کیفیت ترین هتل آپارتمان های مشهد با گارانتی قیمت عالی و خدمات ایده آل و ارائه خدمات رزرو هتل آپارتمان در مشهد هم چنین معرفی کلیه این هتل آپارتمان ها و فاصله آن ها تا حرم و امکانات و خدمات آنها
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla