اگر تابستان امسال خود را از استخر بیرون بیاورید یا قبل از اینکه برای شب بخوابید از پستهای الکترونیکی جلوگیری کنید، با کمی از این کتابهای بزرگ کنار بیایید. شما در مورد بسیاری از نکات صنعت خواندن، اینکه آیا آن را به طور مستقیم مربوط است و یا به شما یک پایه محکم برای فلسفه است که می توانید بر اساس آن را بخوانید.
اخیرا من پنج کتاب را گرفتم که توجه من را به خود جلب کرده و بسیار آموزنده بود. این کتاب ها باید به عنوان خوانده شده به عنوان آنها دوباره قاب ذهنیت خود را تغییر دهید و راه خود را در محل کار خود را تغییر دهید. اساسا این کتاب ها به شما کمک خواهد کرد که شما چه کسی را می خواهید و جایی که می خواهید باشد.
ما این 5 کتاب را برای هر هتلساز توصیه میکنیم:
مشکوک توسط یونان برگر
هیچکس نمیداند چقدر افسانه اموال شماست، اگر کسی بداند که وجود دارد. برگر علم را در آگهی دهان دهان و چگونگی ساخت هتل خود را محبوب می کند. در یک صنعت که برای توجه مهمانان رقابت می کند، چه کسی نمی خواهد محبوب شود؟
100 نکته برای هتلداران: چه هر حرفه ای موفق هتل باید با هتل آپارتمان بداند و انجام دهد
زهره در برنامه های آموزشی بسیاری از برنامه های مدرسه مهمان نوازی بوده است. این کتاب پیروی او از "مدیریت هتل" است. این کتاب آسان به هضم، نشانگرهای فراوانی از کسی است که صنعت را در داخل و خارج می داند.
شروع با چرا توسط سیمون سینک
مردم به دنبال چه چیزی هستند که برند شما را "چرا" می فروشند. یک استراتژی بازاریابی عالی، اموال خود را به موفقیت می رساند. سیمون سینک، سخنگوی TED و کارشناس رهبری، مشاوره می دهد تا به خوانندگان کمک کند که "چرا" را پیدا کنند و به آنها می گوید که چگونه بر روی آن سرمایه گذاری کنند.
"ارزش تکرار دارد: مردم خریداری می کنند که شما انجام می دهید، چرا که شما این کار را انجام می دهید."
مهمان ما باشید: انطباق هنر خدمات مشتری توسط موسسه دیزنی
یکی از بزرگترین نام های صنعت مهمان نوازی، به هر دو بزرگسال و بچه ها یکسان است. دیزنی سهام اسرار خدمات مشتریان خود را به اشتراک می گذارد. آیا آن را در یک هتل، رستوران یا پارک تفریحی، ایجاد مهمان احساس می کنید که آنها royalty هستند تخصص دیزنی است.
بدون رزرو: چطور یک ایستگاه آبجوئی در خانواده به وسیله هتل آپارتمان "بیل" ماریوت، جونیور
دریافت داستان پس زمینه و نقشه راه برای موفقیت غواص هتل ماریو بین المللی. ماریوت، جونیور، دانش و بینش پدر خود را برای آینده صنعت می گذارد. حتی اگر ممکن است نوع اموال شما باشد که هدف آن رشد و مدیریت است، مهم است بدانید که کدام رقابت شما چیست.
به عنوان یک هتلدار، احتمالا احساس می کنید که شما به اندازه کافی برای نگرانی در مورد، با همه کارکنان خود و نیاز به نگه داشتن کل تاسیسات در حال اجرا 24 ساعت شبانه روز. با این حال، به عنوان صنعت مسافرتی به طور مداوم خود را با روندهایی جدید و تکنولوژی مجددا مجددا به خود مشغول می کند، بسیار مهم است که مطلع باشید.
توصیه می کند که این 5 کتاب برای هتلداران. بگذارید دیدگاه های شما در مورد این را بدانیم.