رزرو هتلبلاگ هتل مشهداجرای استراتژی مدیریت اعتبار هتل شما

بلاگ هتل مشهد

اجرای استراتژی مدیریت اعتبار هتل شما

اکثریت مردم قبل از خرید یک محصول یا انتخاب هر سرویس به بررسی آنلاین میپردازند. از آنجایی که امروزه کسب و کار تا حد زیادی وابسته به اینترنت است، مدیریت اعتبار آنلاین امروز برای هر صنعت یا شخصیت عمومی مهم است. اما برای صنعت مهمان نوازی کاملا اجباری است. این به این دلیل است که رفتار مصرف کننده و الگوی رزرو به شدت تغییر کرده است و به سرعت در حال تغییر است. همه چیز به صورت آنلاین بر مبنای رتبه بندی و بررسی ها جستجو می شود زیرا بسیار راحت است که مقادیر پیشنهادات، کیفیت خدمات و بهترین معاملات ارائه شده توسط فروشندگان مختلف را مقایسه کنیم. بنابراین، مدیریت شهرت برای هر هتل، رستوران و دیگر بخش های مهمان نوازی حیاتی است. بیایید شیرجه بزنیم به دلایلی که مدیریت هتل پیشگیرانه باعث می شود هتلداران بازی کنند تا بازی بزرگتری داشته باشند. مدیریت اعتبار نه تنها به ویژگیهای لوکس یا بلندمدت محدود می شود، بلکه برای هر هتل و هر جایی در سراسر جهان ضروری است. هتلداران از ابزارهای مدیریت شهرت استفاده می کنند که جمع آوری، سازماندهی و ارزیابی داده ها را از سیستم عامل های مختلف انجام می دهند. اعتبار، توصیه ها و بررسی ها (آنلاین) رزروهای بیشتری را نسبت به هر عامل دیگر رانندگی می کنند. برای جمع آوری یک استراتژی مدیریت شهرت موثر، آموزش کافی و انگیزه دادن به کارکنان برای رسیدگی به بازخورد منفی و تبدیل آن به یک مثبت. ساخت یک تیم مدیریت شهرت حرفه ای هتل که ردیابی شهرت شما در سراسر وب را ایجاد می کند. موفقیت کسب و کار هتل شما بسیار وابسته به آن است. وارن بوفت، "20 سال طول می کشد تا شهرت و 5 دقیقه آن را خراب کند."
به عنوان یک صاحب هتل، باید به دنبال راهی برای جذب مهمانان جدید به اموال خود باشید، اگر چه مطمئن نیستید از کجا شروع کنید! اگر قبلا خط لوله برای یک استراتژی بازاریابی موثر برای جذب بیشتر مهمانان را طراحی نکرده اید، ما تعدادی از آنها را برای شما فهرست می کنیم. 1. استراتژی محتوای جستجو دوستانه اگر وب سایت هتل شما بهینه نشده باشد، محتوای شما مقدار زیادی نخواهد داشت. نیاز به ساعت است تصویب روش های جستجوگر حق، مطالب در وب سایت باید بهینه سازی شده با کلمات کلیدی، آموزنده و جذاب. تعداد کمی از هتلداران استراتژی محتوایی خوب را اتخاذ می کنند، مانند بلاگ به طور مرتب در بخش منابع. این یک راه عالی برای ارائه مسافران اطلاعاتی است که به آنها نیاز دارید مانند مکان های گشت و گذار محلی، هنر و آشپزی و همچنین بهبود نتایج جستجوی آلی. صاحبان هتل ها که بهینه سازی SEO را اتخاذ کرده اند میتوانند آن را تبدیل به درآمد خوب کنند. 2. وبسایت "کاربر پسند"
در حالی که SEO و محتوا نقش اصلی را در استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای هتل ها ایفا می کنند، وب سایت نیز باید کاربر پسند باشد. ناوبری باید ساده باشد (صفحه بارگذاری باید کمتر از 3 ثانیه باشد) و طراحی باید ظریف باشد. توصیفات ویدئویی مهمان ها، تصاویر اموال شما و سایر منابع می تواند وب سایت هتل شما را محبوب کند و می تواند راهی عالی برای برقراری ارتباط با مهمانان باشد. بنابراین در هنگام طراحی وب سایت هتل، این عوامل را در نظر داشته باشید. هتل مشهد 3. رسانه های اجتماعی
بدون شک می توان گفت که رسانه های اجتماعی یکی از مهم ترین کانال های بازاریابی برای بسیاری از بخش ها هستند. رسانه های اجتماعی راهی برای ایجاد گفت و گو با هزاران ساله ای هستند که دوست دارند اخبار مربوط به خودشان را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. برخی از سیستم عامل های برتر رسانه های اجتماعی Instagram، Twitter و Facebook هستند. هتلداران می توانند در هر یک از این موارد، به ویژه فیس بوک، با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند، زیرا این یک کانال ارتباطی دو طرفه است. بسیاری از زنجیره های هتل دارای حساب ها / صفحات در کانال های اجتماعی هستند که مهمانان می توانند فیلم ها و تصاویر سفر را با «بهترین لحظه در هتل» ارسال کنند. این اطمینان حاصل خواهد کرد که صاحبان هتل به اندازه کافی با مهمانان خود جذاب هستند. با تجربه و خدمات خوب که مهمان می شود در هتل، آنها ساخت نوعی میل با نام تجاری. رسانه های اجتماعی راه های باور نکردنی برای تشویق تعامل با بازدید کنندگان گذشته، فعلی و آینده است. به همین ترتیب، این یک ابزار است که به کسب و کار شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی با مشتریان خود، دوست داشتن ها، ناسازگاری ها و امتیاز های درد خود ارتباط برقرار کنید.
امروزه بسیاری از مسافران از تلفن های هوشمند برای تهیه رزرو هتل استفاده می کنند. در دهه گذشته، استفاده از گوشی های هوشمند در سطح جهانی به شدت افزایش یافته است. هتلداران باید از این فرصت استفاده کنند و وبسایت بهینه سازی شده همراه را که با استانداردهای گوگل مطابقت دارد (مطابق با جستجوی ارگانیک) باشد. این قطعی قطعی است که شامل ویژگی هایی است که با یک دستگاه تلفن همراه سازگار نیستند. محتوا باید قابل خواندن باشد حتی بدون زوم کردن. همچنین از پیمایش افقی استفاده نکنید و مطمئن شوید که لینک ها به راحتی قابل کلیک هستند. برای رانندگی سودآوری و افزایش تجربه مهمان، برنامه تلفن همراه یکی از محبوبترین کانالهاست. با مهمانها در یک سطح شخصی، با دادن تخفیف و ارتقاء منحصر به فرد آن را متصل می کند.
5. OTAs به عنوان کانال توزیع مناسب هتل مشهد برای صاحبان هتل بیش از پیش حیاتی در بالای کانال توزیع حیاتی است. افراد با استفاده از طیف گسترده ای از ژنراتورهای تقاضای آنلاین، اقامت خود را می پردازند. بیش از قیمت فقط بسته ی جذاب است، معاملات فصلی نشان داده شده در OTAs است که می تواند میزان جذب بیشتر را مدیریت کند. به عنوان یک هتل ساز، مهم است که بدانید که مهمان شما چه چیزی را دنبال می کند و در همه کانال های توزیع آنلاین آن را ارائه می دهد. از این رو بازاریابی به سمت راست برای به حداکثر رساندن ROI اهمیت دارد. به مخاطبان خود متصل کنید و بر این اساس شروع به بازاریابی کنید. به عنوان مثال، قرارداد ماه عسل را در یک سایت تبلیغاتی که حداکثر رزرو را از مسافران تجاری رانندگی می کند، تبلیغ نکنید.
6. اهرم در Metasearch سیستم های Metasearch مانند Tripconnect (TripAdvisor) و Google Hotel Finder در طی دو سال گذشته به دست آورده اند، زیرا مشتریان این گزینه را آسان برای مقایسه نرخ های موجود می دانند. یک کانال بازاریابی مهم، به هتلداران کمک خواهد کرد رتبه بندی خود را در این وب سایت ها و بهبود درآمد. این ایده های بازاریابی را به یک مزیت برای هتل خود تبدیل کنید! به ما اطلاع دهید که راهنمایی هایی را که برای جذب مهمانان مفید تر کرده اید و درآمد هتل خود را افزایش دهید.
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla