وب سایت معرفی مکان های گردشگری آی آر هتل IrHotel هتل آپارتمان مشهد

تور کیش قیمت مناسب

جزیره کیش در شمال شرقی خلیج فارس در حدود 17 کیلومتری جنوب دریای سرزمین اصلی ایران واقع شده است. این جزیره دارای سواحل ماسه ای و نقره ای سفید زیبا است. سواحل مرجانی کیش در زیر نور خورشید برق می زند. تور کیش این چیزی است که سواحل شنی بسیاری از مناطق تفریحی در سراسر جهان آن را ارائه نمی دهند. آب دریا در نزدیکی ساحل کاملاً شفاف است و می توان کف دریا را تا مسافت زیادی مشاهده کرد. این البته به دلیل مرجان های اطراف جزیره است که آب را تصفیه می کنند. کیش نسبت به منطقه خود یکی از طولانی ترین مناطق ساحلی را دارد.

چه بخواهید از پارک های آبی با موضوع کیش ، پارک دلفین و کروکودیل ، رستوران ها و هتل های مجلل آن ، غواصی در سواحل شنی خود و یا فقط برای استراحت دیدن کنید ، جزیره کیش چیزهای زیادی برای بازدید کنندگان خود دارد. پروازهای روزانه دو بار از هر فرودگاه بزرگ ایران به جزیره کیش انجام می شود.
چه برنامه ها یا ایده هایی برای برنامه سفر خود دارید؟
درباره نوع برنامه سفر خود که در ذهن دارید برای ما بگویید. بخصوص مکانهایی که می خواهید بازدید کنید ، محل اقامتی که در ذهن دارید ، فعالیتهایی که می خواهید انجام دهید و علایق خاصی که دارید (مثلاً معابد ، تاریخ محلی ، حیات وحش و غیره) هرچه اطلاعات بیشتری ارائه دهید بهتر است.
قبل از پایان سفر به ایران ، چاشنی سفر به سفر با مروارید خلیج فارس می تواند سفر عالی شما باشد. روز اول: جزیره کیش ورود به جزیره کیش که جزیره رایگان است و می توانید بدون شماره ویزای ایران وارد شوید. به هتل منتقل شوید و اوقات فراغت داشته باشید. شبانه کیش
روز 2: جزیره کیش بعد از صبحانه تور روزانه شهر را برای انجام غواصی شروع کنید (کیش یکی از غنی ترین و زیبا ترین مکانهای غواصی در ایران است. غواصی در همه اوقات سال امکان پذیر است و برای همه حتی برای آرماتور مناسب است) ، پاراسلینگ (لذت بردن و تماشای شهر در از ارتفاع زیاد) ، جت اسکی ، کابل اسکی و در شب اوقات آرامش در ساحل را تجربه کنید. کیش شبانه
روز 3: جزیره کیش تور روزانه شهر برای بازدید از شهر کاریز (یک شهر زیرزمینی است ، این منطقه به عنوان مجموعه ای از قنات های زیرزمینی مورد توجه قرار گرفته است که امروزه به مکان های جذب توریست تبدیل شده اند: صنایع دستی ، رستوران های سنتی و مدرن ، سالن آمفی تئاتر ، سالن کنفرانس ، گالری های هنری ) ، کشتی یونانی ، پارک Dolfin و Bird. در شب وقت آزاد برای خرید دارید. کیش شبانه
روز چهارم: جزیره کیش برای زمان عزیمت به فرودگاه کیش انتقال دهید. تور جزیره کیش بدون ویزا ایران جزیره کیش در جنوب ایران واقع شده است و با داشتن مراکز خرید متعدد ، جاذبه های گردشگری و گردشگری ، همیشه مقصد گردشگری ایرانیان بوده و امروزه به دلیل داشتن منطقه آزاد و ویزای بدون نیاز به محبوبیت در بین مسافران خارجی.
مکان ها: جزیره کیش ، ایران مدت زمان: 4 روز نوع سفر: ماجرا رزرو هتل کیش برخی از مکانهایی که می توانید بازدید کنید: سواحل کیش / شهر باستانی حریره / کشتی یونانی / مجموعه پارک دلفین / باغ پرندگان / شهر کاریز / غواصی / قایقرانی دریایی
تعطیلات ارزان جزیره کیش هرگز به همین راحتی و به راحتی قابل رزرو نبوده است. بسته های تعطیلات در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کنند. ما حتی نکاتی درباره نحوه رزرو پرواز و هتل با هم به شما ارائه خواهیم کرد.
چگونه می توان تعطیلات ارزان جزیره کیش را رزرو کرد؟ بهترین تعطیلات را با هزینه کمتر پیدا کنید: بهترین روش برای گرفتن تعطیلات ارزان جزیره کیش رزرو پرواز ، هتل و ماشین با هم است. با بسته های تعطیلات می توانید تا 60٪ در سفر خود صرفه جویی کنید. نحوه جستجو را انتخاب کنید: بسته ویژه تعطیلات را با ویژگی مرتب سازی "معاملات براساس قیمت" ما پیدا کنید. مسافرت در تعطیلات: سعی کنید در فصل های شلوغ از مسافرت خودداری کنید و می توانید پس انداز زیادی کنید. برای صرفه جویی در هزینه و گرفتن تعطیلات مورد نظر خود زودتر اقدام کنید.
رزرو هتلهتل های کیش
هتل های کیش
هتل های کیش

هتل های کیش (9)

هتل های کیش , رزرو هتل کیش , هتل کیش

هتل جام جم کیش یکی از هتل های سه ستاره تاپ جزیره زیبای کیش می باشد که در میدان امیرکبیر واقع می باشد. از مزیت های این هتل قرار گرفتن در موقعیت عالی و دسترسی به مراکز تجاری و و تفریحی جزیره، بازارهای مروارید، دیپلمات، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از امکانات تفریحی متنوع شامل: جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، پاراسل، غواصی، دوچرخه سواری و بولینگ و...) می باشد و به همین دلیل مورد علاقه گردشگران داخلی وخارجی به ویژه خانواده ها می باشد .و همین طور قیمت مناسب هتل جام جم نیز از دلایل انتخاب این هتل می باشد.این هتل داری امکاناتی از قبیل :نظیر رستوران، اینترنت وایرلس، کافی شاپ، چایخانه سنتی، لاندری، سالن بیلیارد، سالن کنفرانس با ظرفیت 15 نفر و روم سرویس 24 ساعته می باشد .هتل جام جم با پرسنا وکادری مجرب آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد.

هتل جام جم کیش , هتل جام جم , رزرو هتل جام جم کیش

هتل های کیش , هتل کیش , رزرو هتل کیش

هتل شایان کیش یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش می باشد که در بهترین منطقه جزیره کیش ودر نزدیکی ساحل زیبای خلیج فارس و بسیاری از جاذبه های گردشگری واقع می باشد.این هتل در سال 1351 افتتاح شد و در سال 1388 به گروه هتل های پارس اضافه شد.هتل شایان در زمینی به مساحت 55000 مترمربع ودر 4 طبقه بنا شده است و دارای 195 اتاق با امکانات رفاهی مناسب و کامل از قبیل :یخچال تلویزیون اینترنت سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشد.تعدادی از اتاق های این هتل روبه دریا می باشد و چشم انداز بسیار زیبا و بی نظیری دارند.و همچنین بزرگتزین اسکله تفریحی جزیره روبه روی این هتل واقع شده است.هتل شایان دارای چندین رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد.رستوران فرانسوی رستوران سنتی باغ بهشت واقع در محوطه هتل و رستوران شلمبیر که در طبقه همکف واقع شده است .همچنین هر شب از ساعت 12:30 الی 3:00 بامداد برنامه های خاص هتل برگزار می شود.

هتل شایان کیش , هتل شایان , رزرو هتل شایان کیش , درباره هتل شایان کیش

هتل های کیش , هتل کیش , رزرو هتل کیش

هتل اسپادانا یکی از هتل های دو ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که در بولوار ایران کیش و در نزدیکی پلاژ بانوان دانشگاه آزاد بولینگ مریم و صدا وسیما واقع می باشد.این هتل در سال 1379 بنا شد ودر سال 1394 مورد بازسازی کامل قرار گرفت.تیپ هتل اسپادانا به صورت ویلاهای یک طبقه است و دارای چند پله می باشد و به شکل کلبه هایی با سقف های شیروانی بنا شده است.ودر اطراف این هتل طبیعتی زیبا در محوطه ای بسیار سر سبز و بزرگ وجود دارد که آرامش خاصی را برای مسافران عزیز فراهم می کند.و همچنین در این محوطه سرسبز چایخانه و سفره خانه سنتی نیز موجود می باشد.در قسمت روبروی هتل اسپادانا وسایل نقلیه به بازارها و مراکز خرید ودرون شهر موجود می باشد.

هتل سان رایز کیش یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش می باشد که در قلب مراکز تفریحی وخرید جزیره ای با آفتاب درخشان ، دریایی آبی و کرانه ای چشم نواز و در نزدیکی بازارهای پردیس ۱ و ۲ واقع می باشد . این هتل در سال 1383 افتتاح شد.هتل سان رایز در چهار طبقه با مساحت 2400متر مربع بنا شده است که 49 باب اتاق و سوییت می باشد ودارای امکاناتی از قبیل :اینترنت تلویزیون vcd ,dvd می باشد.از جمله امکانات تفریحی هتل سان رایز دو قایق شیشه ای تندرو هستند که می توان با آن ماهی ها و مرجان های زیر آب را تماشا کرد.از مزیت های این هتل می توان به مشرف بودن اکثر اتاق ها به آب های نیلگون خلیج فارس اشاره کرد.همچنین هتل سان رایز دارای یک رستوران در طیقه هکف هتل با ظرفیت 70 نفر می باشد.کافی شاپ هتل سان رایز نیز دز لابی هتل واقع می باشد.کافه سنتی هتل نیز در محوطه هتل واقع می باشد.هتل سان رایز با کادری مجرب و کادر آزموده آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد.

هتل گراند کیش یکی از هتل های 4 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که در موقعيت خوبى نسبت به دريا و بازارهای جزیره کیش واقع شده است که می توان این مسیر ها را بدون وسیله ی نقلیه طی کرد. فاصله این هتل پیاده تا دریا حدود 7 دقیقه و تا بازار ونوس تنها 5 دقیقه می باشد.این هتل در زمینی به مساحت شش هزار و چهارصد مترمربع و در 5 طبقه بنا گردیده است و دارای 60 اتاق با 196 تخت ظرفیت می باشد.از مزیت های هتل گراند می توان به چشم انداز زیبای رو به دریا و نزدیکی به بولینگ مریم و بازار ونوس اشاره کرد.و بنا بر نظر مسافران این هتل چهارستاره هتل گراند به عنوان بهترین هتل از نظر نظافت و خدمات شناخته شده است.از امکانات این هتل می توان به رستورانی با ظرفیت 60 نفر وپارکینگ رایگان و چای خانه سنتی اشاره کرد.رستورتن هتل گراند نیز با کیفیت غذایی بالا و انواع غذاهای ایرانی فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافرین عزیز می باشد.

هتل گراند کیش , هتل گراند , هتل کیش

هتل هلیا کیش یکی از هتل های سه ستاره تاپ جزیره کیش می باشد که، ما بین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع می باشد.این هتل در سال 1382 افتتاح شد.هتل هلیا در دو طبقه بنا شده است و دارای 61 باب اتاق می باشد که دارای امکاناتی از قبیل : تلویزیون ، صندوق امانت شخصی ،آلارم بیدار باش و لابی زیبا همراه با کافی شاپ 24 ساعته اینترنت فعال، فضای سبز با نوای دل انگیز آبنماهای واقع در محوطه و رستوران می باشد.از مزیت های هتل هلیا نزدیکی این هتل به بازارها و ساحل زیبای جزیره کیش می باشد.همچنین گردشگری هتل هلیا با تدارک تخفیف های بسیار خوب وبرنامه های شاد و مفرح اوقات خوشی را برای مسافرین گرامی فراهم نموده است.هتل با کادری باتجربه و آموزش دیده پذیرای مهمانان عزیز می باشد. رستوران هتل هلیا در طبقه همکف این هتل واقع می باشد و دارای 160 نفر ظرفیت می باشد.کافی شاپ نیز در لابی هتل واقع می باشد .

هتل آنا کیش و رزرو هتل آنا کیش و هتل آنا و این هتل که یکی از هتل های کیش است و معرفی این هتل یعنی هتل آما کیش و تصاویر هتل آنا کیش این هتل است را داریم هم چنین نرخنامه آن .یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش می باشد که در سال 1377 افتتاح شد.این هتل در زمینی به مسات 8500 متر مربع در دو طبقه بنا شده است .هتل آنا در فاصله ای کم بین دو بازار مروارید وزیتون واقع شده است.این هتل دارای امکانات رفاهی مناسب می باشد و باکادری باتجربه آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد.از مزیت های هتل آنا قیمت مناسب این هتل می باشد.

هتل آنا کیش , هتل آنا , رزرو هتل آنا کیش

تصاویر هتل آنا کیش , معرفی هتل آنا کیش , قیمت هتل آنا کیش

هتل شایگان کیش یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش می باشد که در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره کیش واقع می باشد.هتل شایگان در سال 1381 افتتاح گردید.این هتل در زمینی به مساحت 15000 مترمربع در 6 طبقه بنا گردید وشامل 140 باب اتاق ، سویت و آپارتمان می باشد که دارای امکاناتی از قبیل :یخچال،، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ و اینترنت در لابی می باشد.از مزیت های هتل شایگان کیش می توان به دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارهایی نظیر پردیس یک و دو، مرکز تجاری پانیذ، هایپرمارکت و همچنین نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها اشاره کرد.رستوران های هتل شایگان عبارتند از:رستوران شانی ،فست فود شانی.وچایخانه سنتی صبا نیز در محوطه هتل واقع می باشد.کافی شاپ شهنوش نیز در لابی وکافی شاپ تراس دریا نیز در طبقه چهارم واقع می باشد.

هتل شایگان کیش , هتل شایگان کیش , رزرو هتل شایگان کیش

هتل گاردنیا یکی از هتل های چهارستاره جزیره کیش می باشد که در مرکز جزیره واقع شده و در سال 1387 افتتاح شده است.این هتل در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع ودر سه فاز ساختمانی بنا شده است.فاز 1 ساختمانی آن دارای 21 واحد ویلایی می باشد که شامل اتاق های دو وسه وچهار نفره می باشد و در سال 1390 افتتاح شد.فز 2 این مجموعه در 5 طبقه که شامل 36 می باشد که در سال 1393 افتتاح شد.امکانات هتل گاردنیا شامل : یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، لابی، کافی شاپ واینترنت در لابی می باشد.هتل گاردنیا یکی از هتل های ساحلی یکی از هتل های ساحلی پرطرفدار جزیره کیش محسوب می شود.

هتل گاردنیا , هتل گاردنیا کیش , رزرو هتل کیش , هتل های کیش

امروزه زائرین گرانقدر حرم مطهر امام رضا ع برای سفر به مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران قبل از حضور در این شهر به فکر تهیه کردن مکان هستند. هتل ها و هتل آپارتمان مشهد مکان هایی هستند که از پیش توسط زائرین رزرو می شوند.شرکت آی آر هتل این افتخار را دارد که از پیش هتل آپارتمان مشهد را جهت رفاه حال زائرین رزرو نماید.این شرکت وظیفه خود می داند که هتل آپارتمان مشهد را با بهترین نرخ و پایین تر از نرخ اصلی هتل در اختیار زائرین گرانقدر قرار دهد. معرفی بهترین و با کیفیت ترین هتل آپارتمان های مشهد با گارانتی قیمت عالی و خدمات ایده آل و ارائه خدمات رزرو هتل آپارتمان در مشهد هم چنین معرفی کلیه این هتل آپارتمان ها و فاصله آن ها تا حرم و امکانات و خدمات آنها

لیست هتل های کیش

  • رزرو هتل سیمرغ کیش

    هتل سیمرغ کیش یکی از هتل های سه ستار جزیره زیبای کیش می باشد که در بلندترین منطقه سیاحتی جزیره، در جاده جهان و بعد از بازار مرجان واقع می باشد. . هتل سیمرغ علاوه بر نزدیکیش به دریا در کنار مسیر دوچرخه سواری جزیره واقع شده است و همچنین به باغ پرندگان نیز نزدیک می باشد. در واقع این هتل برای خانواده هایی که خواستار اقامتی کم هزینه در نزدیکی ساحل هستند یکی از بهترین گزینه ها می باشد. از مزیت های هتل سیمرغ می توان به تخفیفات قابل توجهی که این هتل برای بازدید از جاذبه هایی چون باغ پرندگان، دلفیناریوم و کلوپ مریم در نظر گرفته است ، می باشد.هتل سیمرغ در زمینی به مساحت 20234 مترمربع بنا شده است و دارای 86 اتاق و306 تختخواب می باشد.

    در هتل سیمرغ کیش
  • رزرو هتل سارا کیش

    هتل سارا کیش یکی از هتل های سه ستاره شهر مشهد می باشد که در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش ودر بلواررودکی جزیره کیش واقع می باشد.هتل سارا کیش در سال 1388تاسیس شد. این هتل در 5 طبقه بنا شده است و دارای 72 باب اتاق می باشد.که شامل 3 باب اتاق سینگل ، 52 باب اتاق دوتخته ،11 باب اتاق 3 تخته و 6 باب سوییت رویال می باشد.از مزیت های هتل سارا می توان به دسترسی آسان به بازارهایی نظیر پردیس یک و دو، مرکز تجاری پانیذ، هایپر مارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها اشاره کرد.وهمچنین فاصله چندانی تا سواحل زیبای خلیج فارس ندارد.و چشم انداز زیبایی دریا از پنجره های این هتل مقابل دیدگان مسافرین عزیز می باشد.رستوران ساینا دارای 120 نفر ظرفیت وکافی شاپ هتل دارای 75 نفرظرفیت می باشد.وهمچنین این مجموعه دارای چایخانه سنتی نیز می باشد.

    در هتل سارا کیش
  • هتل بزرگ ارم کیش

    هتل بزرگ ارم کیش متشکل از دو هتل 3 و4 ستازه می باشد که در بلند ترین منطقه شمال شرقی جزیره کیش ومشرف به دریای نیلگون خلیج فارس واقع می باشد. هتل ارم در زمینی به مساحت 100 هزار مترمربع احداث شده است و دارای 210 اتاق، ۳۰ رويال، پرزيدنت و سوئيت در ساختمان اصلي و ۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه می باشد و دارای امکاناتی از قبیل : ، مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني و خارجي، رستوران گردان، رستوران سنتي، فست فود، تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد ، دواستخر وسونا با کلیه امکانات و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره می باشد. از دیگر امکانات هتل بزرگ ارم ،گالري و سالن چند منظوره، کلوپ ورزشي وتفريحي وسالن بيليارد مي باشد.70 درصد اتاق های این هتل به دلیل ساخت پلکانی آن روبه دریا می باشند.و همچنین بقیه اتاق ها نیز اشراف کامل بر جزیره زیبای کیش وزیبایی های آن دارند وبه همین دلیل دست کمی از اتاق های روبه دریا ندارند.

    در هتل ارم کیش
  • رزرو هتل پارسیان کیش

    هتل پارسیان کیش یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش می باشد که در سال 1374 به مدریت جناب آقای ناظری افتتاح شد.در واقع هتل پارسیان یکی از وراکز اقامتی با بهترین و ممتازترین موقعیت مکانی می باشد.این هتل جنب بازار زیتون و در نزدیکی مراکز تجاری معروف و روبروی تالار شهر واقع می باشد و از اینجا می توان با صرف زمان کمی به بازارها و مراکز خرید شهر رفت و به دریا و اسکله تفریحی دسترسی داشت.هتل پارسیان در زمینی به مساحت 7000 مترمربع بنا شده است و دارای 100 باب اتاق می باشد که شامل اتاق های :دوتخته ، دوتخته رویال ، سه تخته ،سه تخته رویال ،چهار تخته ، چهار تخته رویال ، پنج تخته و شش تخته می باشد.

    در هتل پارسیان کیش
  • رزرو هتل آرامیش کیش

    هتل آرامیس کیش یکی از هتل های چهار ستاره جزیره کیش می باشد که در سال 1388 به مدیریت جناب آقای خادم افتتاح شد.هتل آرامیس در مرکز جزیره و رو بروی بازار پردیس1 واقع می باشد.این هتل در 4 طبقه ودرزمینی به مساحت 7000 مترمربع بنا شده است وشامل 64 باب اتاق می باشد واتاق ها دارای امکانات کامل می باشند. هم اکنون بیش از 40 نفر پرسنل فعال در این هتل مشغول پذیرایی از مهمانان عزیز می باشند. رستوران هتل آرامیس در طبقه اول و دوم هتل واقع می باشد و250 نفر ظرفیت دارد.همچنین کافی شاپ هتل آرامیس در لابی هتل واقع می باشد.

    در هتل آرامیس کیش
هتل آپارتمان مشهد
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla