وب سایت معرفی مکان های گردشگری آی آر هتل IrHotel هتل آپارتمان مشهد

چرا آی آر هتل

چرا آی آر هتل

چرا به آی آر هتل اعتماد می کنیم ؟

ساامانه گردشگری آی آر هتل یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین سامانه و وب سایت های رزرو هتل و هتل آپارتمان در مشهد و سایر شهرهای کشور عزیزمان می باشد
.وب سایت آی آر هتل در کلمات کلیدی مربوط به رزرو هتل در بین اولین سایت ها قرار دارد و با داشتن پرسنال مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی به مسافرین که قصد رزرو آنلاین و اینترنتی از این وب سایت را دارند می باشد . پاسخ گویی و پشتیبانی تقریبا 24 ساعته این سامانه و مشاوره بسیار کامل تلفنی در مورد انتخاب هتل مناسب و از آن مهمتر همراهی مسافرین محترمی که از طریق این سامانه هتل رزرو کرده اند تا پایان سفرشان از جمله ویژگی های منحصر به فرد این سامانه است.

وظیفه سایت آی آر هتل چیست ؟

با گسترش روز افزون سفرها و هم چنین الکترونیکی شدن خدمات این سایت این وظیفه را دارد که به عنوان نماینده هتل ها و هتل آپارتمان ها در سراسر ایران به رزرو آنلاین هتل بپردازد .

پرداخت ها به آی آر هتل چگونه است ؟

علاوه بر امکان پرداخت آنلاین توسط کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب این شرکت آمادگی این را دارد که با اعلام شماره حساب و شماره کارت نیز هزینه را دریافت کند .

مراحل رزرو در سایت آی آر هتل چگونه است ؟

رزرو به دو صورت تلفنی و آنلاین می باشد.

چرا قیمت هتل ها و هتل آپارتمان ها در سایت آی آر هتل مناسب تر از خود هتل ها و دیگر آژانس ها است ؟

از آن جا که روزانه تعداد بالایی رزرو توسط این شرکت برای هتل ها و هتل آپارتمان های مختلف صورت می گیرد آن ها در جهت مشتری مداری نرخ هتل ها و هتل آپارتمان ها را با تخفیف به این شرکت می دهند و شرکت آی آر هتل نیز با همان قیمت تخفیف دار نرخ را به مسافرین اعلام می نماید . از این رو رزرو هتل از شرکت آی آر هتل بسیار ارزان تر صورت می گیرد .

jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla