آی آر هتل

وب سایت معرفی گردشگری آی آر هتل IrHotel

افزایش بهره وری از طریق قدرت رزرو هتل

در ماه فوریه سال 2016، غول پیکر هتل هیلتون کمپین «توقف کلیک کردن» را که مهمترین آنها تاکنون بوده است، راه اندازی کرده است، که هدفش بازگرداندن سهم بازار از کانال های توزیع شخص ثالث است. این ضربه ای بود که از طرف و هتل تهران مشهد اخراج شد و تلاش خوبی برای جمع آوری درآمد انجام داد که در غیر این صورت به OTA ها و سایر سایت های شخص ثالث می رفت.
با توجه به کمیسیون هایی که از 10٪ برای زنجیره ها تا 30٪ برای هتل های مستقل استفاده می شود، هتلداران همیشه درباره OTA ها عادت کرده اند. در حالی که این سایت ها به دست آوردن جایگاه بالاتری در معرض قرار گرفتن در معرض جهانی و بازاریابی خود می باشند، می توانند در سودآوری هتل ها را به شدت کاهش دهند. علامت های تجاری مهم در مورد ادامه دادن به مبارزات مانند "توقف کلیک کردن در اطراف" جدی هستند زیرا آنها در حال مشاهده تغییرات در انتخاب محتوا رزرو هستند. سال گذشته، هیلتون 9 میلیون عضو جدید را مشاهده کرد و 56 درصد از اشغال توسط اعضای برنامه وفاداری رانده شد. غول هتل همچنین کانال های دیجیتال را بسیار موثر دانست و با یک تکه بزرگ از رزروهایی که از رزرو اینترنتی مستقیم تهیه شده بود (30٪ از کل رزرو ها در اکتبر-دسامبر 16 از وب سایت آنها آمده است)
برای هیلتون، با تمرکز بر ایجاد روابط مستقیم با مشتری، بهبود وفاداری و راه اندازی مارک های جدید، همیشه برای اولویت اول، حداقل برای سال جاری (2017) دینا تینگ، سردبیر مهمانداری در دیگر زنجیره های عمده مانند ماریوت، هیات، و انتخاب نیز روشن می کنند که آنها می خواهند پای خود را پایین بیاورند و سهم خود را از ها به دست بیاورند. چرا که مارک های بین المللی با جنگ علیه OTA ها، چرا هتل های مستقل باید از کمیسیون های سنگین استفاده کنند، چرا که آنها می توانند به طور مستقیم با چند حرکت هوشمندانه به مهمانان بروند؟ هتل های مستقل چگونه خواهند بود؟ روش چهار راه را امتحان کنید که می تواند هتل مستقل خود را با OTAs رقابت کند، 1. آنها را با وضوح برسانید یک مکان خوب برای شروع هنگام تلاش برای بردن مهمانان شما، با گرفتن برخی از درسها از سایتهای OTA خودتان است. بررسی دقیق تر در مورد پیام و ساختار مورد استفاده توسط هتل تهران ایده های عالی را پر می کند، رتبه بندی - ستاره، متن و اعداد پیام های تخفیف 2 3. علامت هایی را نشان می دهد تا اطمینان پیدا کنید به روز رسانی 4.Real تعداد افرادی که به اموال نگاه می کنند تا حس اضطراب ایجاد کنند 5. استفاده از هتل تهران مشهد مانند لغو آزاد، بهترین تضمین قیمت، آخرین رزرو در ساخته شده است، شما فقط بهترین قیمت را در هنگام ایجاد یا تجدید ساختن وب سایت هتل خود این را در ذهن داشته باشید. در زیر به عنوان پایه های خود درمان کنید
تماس خلاقانه به عمل 2.A 3. محتوای محتوا را به طور مطلوب در یک صفحه وب تکثیر کنید محتوای 7. در عین حال موثر است 2. وب سایت هتل خود را متوجه شوید یکی از مولفه های اصلی هر موفقیت OTA ها، بهینه سازی وب سایت است. هتل شما ممکن است با بهترین نرخ فروش، اما اگر مهمان قادر به پیدا کردن آن نیست، آن را منجر به هیچ چیز نیست. هنگامی که آنها در صفحه شما می رسند، آنها برای همیشه در انتظار دیدن صفحه وب شما نیستند. OTA ها وب سایت های تجاری خود را بسیار جدی می گیرند و این زمانی است که هتل های مستقل تعهدی مشابه به وب سایت های هتل خود دارند. سفر به یک وب سایت بزرگ شامل غذا به دو جنبه است: بهینه سازی برای ترافیک و بهینه سازی برای تبدیل. وقتی که بهینه سازی برای ترافیک، SEO نقش مهمی ایفا می کند. الگوریتم های گوگل مدرن وب سایت ها را برای اطلاعات مربوطه و محتوای تازه ترسیم می کنند، بنابراین هتل ها باید اطمینان حاصل کنند که صفحات با محتوای با کیفیت پر شده و مرتبا به روز می شوند. به طور مرتب به کانال رسانه های اجتماعی به روز رسانی کنید تا به بهبود و تعامل بیشتر و رتبه بندی برسید. چرا 3 راهنمایی برای رتبه بندی بالاتر برای بیشتر در این مورد را بررسی نکنید.
گام بعدی این است که بازدید کنندگان وب سایت را به کتابفروشی ها تبدیل کنید. اطمینان حاصل کنید که زمان بارگذاری وب سایت شما فراتر از 3 ثانیه نیست. یک موتور رزرو قابل اعتماد که در وب سایت هتل شما یکپارچه شده، تجربه مهمان برای مهمانان را بهبود می بخشد و شانس تبدیل به چندین برابر را بهبود می بخشد. اجازه مهمانان به دسترسی به نرخ ها را با یک کلیک انجام دهید، فرآیند پرداخت را آسان و امن از طریق دروازه های پرداخت، نمایش تخفیف های سفارشی / پیشنهادات و بیشتر. راه حل های مجتمع مانند هتل تهران مشهد و ترکیبی از قدرت بسته است که به افزایش فروش، دسترسی به تجزیه و تحلیل و در نهایت ارائه تجربه رزرو بهتر وب است که می تواند از هر نقطه در هر زمان دسترسی داشته باشید.
3. ارائه معامله ای که نمیتوان آنها را رد کرد مهمانانی که از وب سایت هتل شما بازدید می کنند باید اطمینان داشته باشند که با شما بهترین معامله را در اختیار شما قرار می دهند. با توجه به قدرت رزرو مستقیم با ارائه نوشابه های رایگان، بسته های آبگرم، جعبه شکلات و یا یک بطری شراب، زمانی که آنها را به طور مستقیم با شما کتاب. تمرکز ویژه ای بر بسته های سفارشی که به طور انحصاری در وب سایت شما در دسترس هستند قرار می گیرد. این می تواند بسته های ماه عسل، تورهای محلی و غیره باشد هنگامی که مهمانان متوجه می شوند که با رزرو مستقیم از طریق وب سایت در مقایسه با OTA ها ارزش بیشتری می گیرند، دفعه بعد که آنها به دنبال تفریح یا سفر هستند، تمرین را تکرار می کنند. نه تنها این ممکن است
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla