وب سایت معرفی مکان های گردشگری آی آر هتل IrHotel هتل آپارتمان مشهد
رزرو هتلبلاگ هتل آپارتمان مشهد

بلاگ هتل آپارتمان مشهد

بلاگ هتل آپارتمان مشهد

راه جلوگیری از اور شدن هتل آپارتمان

راهکارها و راهکارها برای کاباره های اور شدن هتل آپارتمان رزرو بیشتر، کسب و کار خوب است. آیا این درست نیست؟ خوب، نه همیشه. هر کابوس بزرگ و ناخوشایند هتلدار، بیش از حد اتاق های هتل است. آنچه در ادامه می آید می تواند به شهرت هتل شما آسیب برساند و به کاهش درآمد افزوده می شود. شما ممکن است مجبور به جابجایی مهمانان مضطرب در هتل های دیگر با هزینه های بالاتر باشید. در هر صورت، مسافران ناراضی اغلب تصمیم می گیرند که وضعیت خود را در سایت های بررسی محبوب (مانند ذکر کنند. به همین دلیل، اور شدن هتل یک خطر محاسبه شده است که ممکن است منجر به عواقب جدی شود. این می تواند تعداد بازدید کنندگان را در بلند مدت کاهش دهد. مسافر سنی جدید، به خوبی خوانده شده است، به خوبی مطلع است، و در واقع می تواند تصمیمات بهتر برای جلوگیری از چنین بدون هیچ زحمتی.

نقش آی تی در احیای صنعت هتل آپارتمان

خوب، شما لازم نیست که یک متخصص دانش عمومی باشید تا از این واقعیت مطلع باشید که صنعت حمل و نقل پس از رویدادهای وحشتناک 11 سپتامبر، ضربه بزرگی به بار آورد. با درک اینکه لازم است برخی اقدامات جدی برای احیای آن انجام شود، بسیاری از سازمان ها به منظور افزایش مدیریت درآمد، رویکردهای نوآورانه ای را برای مدیریت بهتر عملیات داخلی در نظر گرفتند. در حالی که شرکت های تجاری در رفع مشکلات جدی و سود به شدت کاهش یافت، وضعیت در صنعت هواپیمایی خیلی بد نبود. با این حال، در تلاش برای احیای و رشد صنعت هتل ها، هتل های بزرگ زنجیره ای شروع به سرمایه گذاری های جدی در وب سایت ها و تبلیغات اینترنتی خود کردند و حتی کار سختی را برای تسهیل تبلیغات تبلیغات و ابتکارات مربوط به تبلیغات خود انجام دادند.

صلح ذهن هتل آپارتمان

امنیت داده ها همیشه برای هتل ها در هر اندازه ای در سراسر جهان مسئله مهمی است. به عنوان پیشرفت های تکنولوژیکی و پویایی بازار در حال تغییر مسیر هتل ها، اطلاعات ذخیره شده در هتل ها به معنای واقعی است. یکی از مشتریان اخیر هتل آپارتمان با مشکل عادی مشکل سرقت داده ها در هتل خود مواجه شد و در نتیجه به دلیل خستگی زیاد کارکنان به سرعت در حال تغییر بودند و هتل به آنها اعتماد کامل نداشت. برخی از کارکنان سازمان اطلاعات دزدان مشتری را سرقت کرده و به اشخاص ثالث منتقل می کنند. مشکلات این هتل با این واقعیت همراه بود که بسیاری از اطلاعات مهم را نیز به دلیل حملات ویروس از دست دادند. هتل چندین مسائل عملیاتی نیز روبرو بود.
با افزایش ارزش اطلاعات هر روز، هزینه های مربوط به از دست رفتن اطلاعات را نیز انجام دهید. یک هتل با انواع تهدیدهایی که امروزه به اطلاعات آن مربوط می شود، شامل سرقت اطلاعات توسط اشخاص ثالث / کارمندان، سوء استفاده از اطلاعات مشتری، از دست دادن اطلاعات به علت مشکلات سخت افزاری، بلایای طبیعی، ویروس های کامپیوتری، فایل های فاسد، سقوط هارد دیسک و غیره است. می تواند به مسائل زیر منجر شود، همانطور که در مورد این مشتری اتفاق افتاده است: هزینه مالی مستقیم: هزینه های متعددی مانند هزینه بازیابی اطلاعات، هزینه های حقوقی احتمالی مانند جریمه های احتمالی مربوط به قوانین حریم خصوصی مصرف کننده، هزینه های مربوط به اعلان های مهمان و غیره می تواند منجر به از دست دادن داده ها شود.
آسیب به تصویر برند: توسعه نام تجاری یک روند خسته کننده است و منابع و زمان زیادی را در بر می گیرد. عینیت برند ساخته شده توسط سازمان با خون و عرق می تواند به طور کامل با یک حادثه از سرقت / از دست دادن اطلاعات پاک شود. آسیب ناشی از اعتبار اموال غیرقابل شمارش است و می تواند منجر به فرسایش قابل توجه درآمد ناشی از کاهش میزان اشغال در یک دوره زمانی شود. این مشتری در نظر داشت سرمایه گذاری یک مقدار عظیمی را در یک سرور سرویس گیرنده سنتی بر اساس سیستم مدیریت اموال سایت و امنیت فناوری اطلاعات زمانی که هتل آپارتمان توصیه می شد. موسسات هتل بیشتر و بیشتر در حال حاضر برای سیستم های وب مبتنی بر هتل مانند برای ارائه یک لایه امنیتی اضافی داده می شوند. در مورد ، تمام داده های حیاتی در مراکز داده آمازون با امنیت بسیار مهیج میزبان ذخیره می شود که توانایی های حسابرسی قوی برای ورود داده ها از سرور را دارند. اگر چه امنیت داده ها یک مسئله بسیار حساس است، اما در صورتی که صاحبان هتل بتوانند سطح آمادگی مطلوب خود را در این منطقه حفظ کنند، هزینه های هنگفتی و غیر عملی است. طراحی شده بود تا بار مدیریت فناوری اطلاعات را از صاحبان هتل برداشته و اجازه دهد آنها را در انجام بهترین کارها در هتل های خود بکار برند. محیط EC2 آمازون که هتل آپارتمان را میزبانی می کند، از ویژگی های پیشرفته تر، تکنولوژی و اقدامات امنیتی مانند تامین برق اضافی، تهیه پشتیبان، بازپخش داده، تهویه تهویه مطبوع، اتصال به اینترنت، سرویس 24 ساعته در محل و کارکنان امنیتی، پروتکل های ویروس و غیره
همانطور که ارزش اطلاعات همچنان افزایش می یابد، هزینه بازیابی اطلاعات از دست رفته نیز در زمان های آینده افزایش می یابد. یک جایگزین بسیار مؤثر برای سیستم های مبتنی بر سرویس گیرنده سنتی ارائه می دهد. صرفنظر از همه ویژگیهای مهم و کارکردگرایان، بهترین مزیت سرمایه گذاری که ارائه می دهد، آرامش خاطر است که به امنیت داده ها مربوط می شود.

رزرو هتل و هتل آپارتمان مستقیم

اکثر صاحبان هتل قبول کرده اند که برای شرکت های مسافرتی آنلاین به عنوان یک عمل استاندارد یا هزینه ای که "باید" برای زنده ماندن متحمل می شوند، پرداخت شود. با این حال، بسته به طور کامل و یا عمیقا پس از رزرو به این معنی است که شما اتاق خود را در قیمت های مورد نظر با تقاضای تخفیف به عنوان محدود کننده درآمد فروش نیست. آیا می توانید وابستگی خود را به محدود کنید؟ آیا می توانید رزرو های مستقیم تر را تحریک کنید؟ آیا می توانید تاثیرات سایت های بررسی دستکاری را کاهش دهید؟ خوب، اگر شما مایل به فکر کردن فراتر از شیوه های معمول و مراقب باشید، اما به نظر می رسد، شما بیش از یک فرصت منصفانه برای افزایش درآمد خود و کاهش اعتماد به نفس شما. اگر شما جدی در مورد بالا بردن خط پایین هستید و نه فقط زنده ماندن، به جلو بروید: صبر کنید برای رزرو مستقیم، رانندگی آنها را به راه خود برای شروع، سعی کنید درک کنید که چرا به نظر می رسد رزرو هتل رزرو می کند. پاسخ ساده است: آنها مرورگرهای بیشتری را نسبت به وب سایت های هتل می گیرند. با ارائه بررسی ها، ابزارهای جستجو، رتبه بندی و غیره، OTA ها مانند صفحات زرد تعاملی ساختار یافته اند. با این حال، یک واقعیت صنعت وجود دارد که بیشتر صاحبان املاک نمی دانند. کسری بسیار کوچکی از افرادی که از استفاده می کنند، واقعا در بازدید اولیه خود از وب سایت رزرو می کنند. قبل از اینکه رزرو را ادامه دهید، چند بار به بازدیدکنندگان مراجعه می کنید. این فرصتی را ایجاد می کند که در آن شما می توانید به مشتریان بالقوه مراجعه کنید. این بدان معنا نیست که شما مجبور به ساختن وب سایت خود به همان پورتال هستید، هرچند اگر بتوانید آن را انجام دهید، سرمایه گذاری کمی ایجاد می کند. آنچه که شما می توانید انجام دهید بدون صرف هزینه زیاد، ایجاد ابزار تعاملی است، به طوری که مشتریان احتمالی اطلاعات علاوه بر در دسترس بودن اتاق و قیمت گذاری ارائه می شود. چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ پاسخ این است که در ایجاد یک استخر رسانه های اجتماعی است که توسط مهمانان گذشته، حال، آینده و آینده خود را در کنار علاقه مندان صنعت و مسافران مشتاق هدایت می شود. نقش شما این است که اطمینان حاصل کنید که تعامل در کانال های رسانه های اجتماعی شما پایدار است و به سوی رزرو رزرو های مستقیم هدایت می شود. هتل آپارتمان چگونه می توان ادغام رسانه های اجتماعی درست کرد؟ این آسان است، اولا اطمینان حاصل کنید که صفحات هدایت شده برای OTA شما پلاگین های رسانه های اجتماعی را دارند. این استراتژی تضمین می کند که به آرامی، ترافیک بیشتر به طور مستقیم به کانال های اجتماعی شما هدایت می شود، و باعث کاهش اعتماد به نفس شما می شود. حساب های رسانه های اجتماعی خود را ایجاد کنید. این کار آسانی نیست، نیازی به تخصص فنی ندارد و رایگان است. شما متوجه خواهید شد که رزرو های مستقیم تر از طریق ترافیک رسانه های اجتماعی از طریق فعالیت های مختلف شبکه های اجتماعی، از جمله: از تصاویر هتل شما به این معنی است که تصاویر فورا، در میان هزاران نفر به اشتراک گذاشته خواهد شد. فیس بوک "مانند" برای صفحات وب (ها) به احتمال زیاد توسط جامعه فیس بوک مورد نظر است، اغلب درگیر نمایش های فوری، نظرات و غیره به روزرسانی های منظم شما در توییتر کمک می کند تا پیروانی را ایجاد کنید که لینک های بیشتری را تبلیغ می کنند و به تبلیغ هتل خود در سراسر مخاطبان بزرگ تر کمک می کنند. آیا مداخله رسانه های اجتماعی ارزش تلاش شما را دارد؟ کانال های رسانه های اجتماعی فریبنده تر از سایت های هستند که بی وقفه در حال رشد هستند و اکثر OTA ها یک رابط مشابه دارند. علاوه بر این، مشارکت رسانه های اجتماعی به صورت آزادانه در دسترس است، حتی در راه رفتن و عمر مفید ندارد. مهمانان آینده نگر شما ممکن است هر روز وب سایت های را چک کنند اما احتمالا آنها در دسته های رسانه اجتماعی خود، حداقل یک بار، هر روز، می توانند به یک راه بهتر برای رسیدن به مهمانان بالقوه هتل فکر کنند. گرفتن و بازیابی ویژگی های انتخابی هتل آپارتمان از مسافرانی که به طور منظم در سفر، بررسی و یا سایت های وارد می شوند، بپرسید. او بیشتر به احتمال زیاد اعتراف می کند که این بررسی کاربر است که عامل حداکثر فراخوان را ایجاد می کند. شما همچنین می توانید یک محیط مشابه در وب سایت خود ایجاد کنید. شما می توانید توصیفات و بازخورد مشتری در وب سایت هتل خود را منتشر کنید. اگر این بدان معنی است که درخواست مهمانان شما برای ارائه بازخورد؛ در تلاش برای انجام این کار، به عنوان مثال در کانال های رسانه های اجتماعی خود تردید نکنید. در صورت امکان، صفحه لمسی باز را با صفحات رسانه های اجتماعی خود باز کنید، در میز صندوق. درخواست مهمانان خود را برای تایپ آنچه که بهترین در مورد اقامت خود را در هتل خود را دوست داشتنی. این ساده و موثر است و کارهای زیادی را انجام نمی دهد. سعی کنید نظرات را در زمان واقعی آپلود کنید. به عنوان مثال، اگر مهمان شما یک بازبینی در فیس بوک ارسال کند، از فورا تشکر کنید. این نوع اتصال در زمان واقعی حتی در برخی از OTA های پیشرو نیز یافت نشد. سعی کنید در مدیریت رسانه های اجتماعی شفاف تر باشید. آماده باشید که انتقاد را نیز بپذیرید؛ این اعتبار شما را به شدت افزایش می دهد. هنوز در موبایل نیست؟ شما مطمئنا از دست رفته هستید هتل آپارتمان اگر میخواهید هتل واقعی خود را ایجاد کنید، داشتن حضور در تلفن همراه به معنای نداشتن در رزروهای مطمئن نیست. در حال حرکت در رزرو یا رزرو یک روزه در حال افزایش در حال افزایش توسط تلفن همراه. این فقط یک نظریه نیست، بلکه واقعیت صنعت تایید شده توسط Google است که گزارش داد که رزرو هتل ساخته شده است

آهسته بوت هتل آپارتمان

هتل های بوتیک دارای خواص مستقل هستند که از لحاظ بی نظیری از لوکس و صمیمیت به مهمانان برخوردار هستند. هتل های بوتیک بیشتر به راحتی از مهمان بیشتر در همه چیز تمرکز می کنند. در حالی که این هتل ها در تلاش برای ارائه یک تجربه منحصر به فرد به مهمانان، آنها با چالش های منحصر به فرد روبرو هستند.
هتل های بوتیک باید با زنجیره ای با مقیاس بزرگ که دارای درآمد قابل استفاده و قدرت نام تجاری در سراسر جهان هستند رقابت کنند، اما آنها در معرض کامل نیستند. آنها می توانند از طریق نظرات در مورد رسانه های اجتماعی و بررسی آنلاین آژانس های مسافرتی، شخصی باشند. این سطح صمیمیت، خوشبختی و نفرین برای هتل های بوتیک است. در حالی که این چیزی است که آنها در کنار هتل های بزرگ زنجیره ای قرار دارند، کارهای زیادی انجام می شود که اغلب نیاز به یک موقعیت کامل اختصاص داده شده به این کار است. سه تا از بهترین هتل های بوتیک چالش: تامین مالی مؤسسان مالی احتمال بیشتری دارند که یک هتل مارکدار را بازگردانند زیرا آنها ساده تر هستند. همچنین برای هتل های بوتیک مسکن مالی برای اموالی که خواص مشابهی در قیمت نداشته باشد، دشوار است چرا که هیچ پایه ای وجود ندارد - بوتیک ها برای ایجاد یک بازار و شکستن به صحنه ها سخت تر می شوند. سیستم های توزیع جهانی. در مواجهه با زنجیره های عمده و نام تجاری جهانی آنها برای خواص بوتیک کوچک دشوار است. اگرچه این بخش در حال رشد است، اما بوتیک ها به هتل آپارتمان دسترسی ندارند. اگر هتلداران می توانند مخلوط کانال مناسب را پیدا نکنند، آنها نمی توانند رزرو های لازم برای زنده ماندن در صنعت را دریافت کنند. کارکنان از آنجایی که صمیمیت یک نقطه فروش برای بوتیک است، لازم است که هر یک از کارکنان به خوبی آموزش داده شوند تا نیازهای فرد مهمان را تامین کنند. توجه به جزئیات در هتل های بوتیک حتی مهمتر از آن است که شروع و پایان می یابد با کارکنان. هتلدار باید هر شخص کارمند را به صورت جداگانه بشناسد و بتواند به کمک و یا آموزش های اضافی برای دستیابی به سطح مناسب خدمات به مشتریان کمک کند.
این هتل های کوچک و مستقل هرچند دارای مزیت می باشند که در صورت عدم کارکردن، سرعت کار را تغییر می دهند، بر خلاف زنجیره های بزرگ که باید طبق قوانین شرکت باشد. با تمام مزایایی که هتل بوتیک می تواند به یک مشتری ارائه دهد، آنها با چالش های منحصر به فرد مواجه می شوند. افزایش بوتیک هتل آپارتمان نشان دهنده روند رو به رشد به سمت تعطیلات بیشتر صمیمی و مفهومی است. بسته به موقعیت جغرافیایی هتل، 30 تا 60 درصد رزروها بصورت آنلاین انجام می شود. بنابراین برای کسب و کار مهمان نوازی کوچک و متوسط می بایست در زمان مناسب برای بازار جهانی در دسترس قرار گیرند تا اطمینان حاصل شود که اهرم مناسب برای کمک به کسب و کارشان را افزایش می دهد. موتور رزرواسیون هتل آپارتمان فقط این کار را انجام می دهد، این یک فرآیند ساده است که برای افزایش تبدیل و کاهش ریزش طراحی شده است. موتور رزرو هتل را قادر می سازد ادغام بهتر با دنیای آنلاین را با سرعت بسیار سریع بدون نیاز به نیروی انسانی اضافی برای مدیریت کانال های توزیع مختلف.

تأثیر بررسی های سفر در رزرو هتل مستقل

شما فقط به عنوان شهرت خود در صنعت هتل خوب است. اگر یک مهمان تجربه منفی در یکی از خواص شما داشته باشد، می توانید با خیال راحت شرط بگذارید که این تجربه را با دیگر مهمانان بالقوه به اشتراک بگذارد، و آنها را از انتخاب اموال خود باز دارد. سایت های بررسی اجازه می دهد مهمانان و جستجوگران برای دسترسی به اطلاعات از همتایان خود در مورد اموال خود. در حالی که وب سایت شما ممکن است هتل را مانند یک رفت و آمد پنج ستاره نگاه کند، ممکن است این سرویس خالی باشد و مهمانان می خواهند بدانند قبل از رزرو آنها چه می گذرد.

نوآوری هایی کسب و کار هتل

سیستم های مدیریت املاک در صنعت هتل ها بسیار پیشرفت کرده اند. فعلی فرآیند رزرو را ساده کرده است، به طوری که حتی سیستم های میراثی می توانند در مبارزه با هتل ها برای مقابله با آن کمک کنند. با کاهش میزان ورود کتابچه راهنمای کاربر، نیروی انسانی و کار در سراسر کسب و کار خود را برای وظایف حیاتی بیشتر آزاد، در نتیجه اموال خود را برای رشد بیشتر.

کتاب هایی هر هتل آپارتمان باید بخواند

اگر تابستان امسال خود را از استخر بیرون بیاورید یا قبل از اینکه برای شب بخوابید از پستهای الکترونیکی جلوگیری کنید، با کمی از این کتابهای بزرگ کنار بیایید. شما در مورد بسیاری از نکات صنعت خواندن، اینکه آیا آن را به طور مستقیم مربوط است و یا به شما یک پایه محکم برای فلسفه است که می توانید بر اساس آن را بخوانید. اخیرا من پنج کتاب را گرفتم که توجه من را به خود جلب کرده و بسیار آموزنده بود. این کتاب ها باید به عنوان خوانده شده به عنوان آنها دوباره قاب ذهنیت خود را تغییر دهید و راه خود را در محل کار خود را تغییر دهید. اساسا این کتاب ها به شما کمک خواهد کرد که شما چه کسی را می خواهید و جایی که می خواهید باشد. ما این 5 کتاب را برای هر هتلساز توصیه میکنیم:
مشکوک توسط یونان برگر هیچکس نمیداند چقدر افسانه اموال شماست، اگر کسی بداند که وجود دارد. برگر علم را در آگهی دهان دهان و چگونگی ساخت هتل خود را محبوب می کند. در یک صنعت که برای توجه مهمانان رقابت می کند، چه کسی نمی خواهد محبوب شود؟ 100 نکته برای هتلداران: چه هر حرفه ای موفق هتل باید با هتل آپارتمان بداند و انجام دهد زهره در برنامه های آموزشی بسیاری از برنامه های مدرسه مهمان نوازی بوده است. این کتاب پیروی او از "مدیریت هتل" است. این کتاب آسان به هضم، نشانگرهای فراوانی از کسی است که صنعت را در داخل و خارج می داند. شروع با چرا توسط سیمون سینک مردم به دنبال چه چیزی هستند که برند شما را "چرا" می فروشند. یک استراتژی بازاریابی عالی، اموال خود را به موفقیت می رساند. سیمون سینک، سخنگوی TED و کارشناس رهبری، مشاوره می دهد تا به خوانندگان کمک کند که "چرا" را پیدا کنند و به آنها می گوید که چگونه بر روی آن سرمایه گذاری کنند. "ارزش تکرار دارد: مردم خریداری می کنند که شما انجام می دهید، چرا که شما این کار را انجام می دهید." مهمان ما باشید: انطباق هنر خدمات مشتری توسط موسسه دیزنی یکی از بزرگترین نام های صنعت مهمان نوازی، به هر دو بزرگسال و بچه ها یکسان است. دیزنی سهام اسرار خدمات مشتریان خود را به اشتراک می گذارد. آیا آن را در یک هتل، رستوران یا پارک تفریحی، ایجاد مهمان احساس می کنید که آنها royalty هستند تخصص دیزنی است. بدون رزرو: چطور یک ایستگاه آبجوئی در خانواده به وسیله هتل آپارتمان "بیل" ماریوت، جونیور
دریافت داستان پس زمینه و نقشه راه برای موفقیت غواص هتل ماریو بین المللی. ماریوت، جونیور، دانش و بینش پدر خود را برای آینده صنعت می گذارد. حتی اگر ممکن است نوع اموال شما باشد که هدف آن رشد و مدیریت است، مهم است بدانید که کدام رقابت شما چیست. به عنوان یک هتلدار، احتمالا احساس می کنید که شما به اندازه کافی برای نگرانی در مورد، با همه کارکنان خود و نیاز به نگه داشتن کل تاسیسات در حال اجرا 24 ساعت شبانه روز. با این حال، به عنوان صنعت مسافرتی به طور مداوم خود را با روندهایی جدید و تکنولوژی مجددا مجددا به خود مشغول می کند، بسیار مهم است که مطلع باشید. توصیه می کند که این 5 کتاب برای هتلداران. بگذارید دیدگاه های شما در مورد این را بدانیم.

هتل آپارتمان فصل عروسی

فصل عروسی نزدیک است. زنگ های کلیسا در حال رفتن به حلقه و عروس می رویم به frantically به دنبال چیزی آبی خود را. چیزی در مورد ماه های ژوئن تا اکتبر باعث می شود آنها احساس جادویی و بسیار شدید داشته باشند. در اواسط فصل عروسی، هتل ها پر از مهمانان هستند، اما انتظار می رود که همه چیز در طول روز خاص خود، بدون زحمتی برای زوج های خوشبخت، بیفتد. در حالی که همه برنامه های عروسی در حال وقوع است، هتل ها باید برای کسب و کار عروس های تازه کار در نظر گرفته شوند. هتل ها نه تنها باید هتل ها را برای مهمانان هتل رزرو کنند، بلکه باید پس از اتصال گره ها، توجه زوج ها را جلب کنند.

مدیریت رزرو هتل

با توجه به اینترنت و اثرات باقی مانده از داشتن اطلاعات در نوک انگشتان، مصرف کنندگان امروز بسیاری از مطالعات تحقیقاتی و مقایسه ای را قبل از رزرو هر هتل انجام می دهند. مسافران می دانند که در حال حاضر هتل های خود را در آخرین لحظه رزرو می کنید و می خواهید قمار را خریداری کنید. با استفاده از سایت های مسافرتی که معاملات فلش آخر را ارائه می دهند یا سایت های خاص و برنامه های تلفن همراه مانند هتل آپارتمان یا ، مصرف کننده در مزایایی است زیرا در صورتی که بهترین گزینه در هتل مورد نظر خود را دریافت نکنید، گزینه های دیگر وجود دارد در دسترس آنها است رزرو های آخر دقیقه می توانند هزینه ای بالاتری داشته باشند و مهمانان نباید نگران تهیه پیش رزرو باشند و پس از آن مجبور به پرداخت هزینه های لغو شده در صورت نیاز به تغییر برنامه سفر خود باشند.

هتل ها اطلاعات کسب و کار

هتل ها اطلاعات روزانه را به صورت روزانه تهیه می کنند که می تواند مقدار خوبی از اطلاعات کسب و کار را به دست آورد که می تواند در بخش های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این اطلاعات همچنین می تواند در بهبود استراتژی بازاریابی هتل و مدیریت درآمد مفید باشد. اطلاعات کسب و کار، اگر به صورت مناسب مصرف شود، می تواند به هتل ها کمک کند سود و بازدید های آنلاین را افزایش دهد، مشتریان را به دست آورد و مشتریان را به مشتریان وفادار تبدیل کنند. داده های جمع آوری شده می تواند به بهبود استراتژی های بازاریابی آنلاین در هتل کمک کند. داده ها بر اساس رفتار مهمان در گذشته مانند بسته های مورد علاقه و سایر پارامترهای جغرافیایی، بازار، منابع ترافیکی و غیره جمع آوری می شوند. این داده ها می توانند برای تولید هوش کسب و کار استفاده شوند که به درک پیش بینی رفتار آنلاین کمک خواهد کرد.

بازاریابی رسانه های اجتماعی برای هتل ها

با ظهور سایت های رسانه های اجتماعی متعددی، برای هتل های کوچک و متوسط نیز بسیار راحت تر و ارزان تر به مشتریان خود دسترسی پیدا کرده است. سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، Instagram، LinkedIn و توییتر تاثیر زیادی در هتل ها دارند. آنها می توانند از طریق تعاملات، پیشنهادات ویژه و بازخورد با مهمان های گذشته، حال و بالقوه (محلی و جهانی) ارتباط برقرار کنند.

هتل آپارتمان های کوچک با رستوران ها

هتل های کوچک به وسایلی نگاه می کنند که می توانند بار نیروی انسانی خود را کاهش دهند و کارآیی عملیات را مدیریت کنند. اتاق های مدیریتی خود را برای هتل های کوچک و متوسط می تواند بسیار ناراحت کننده باشد، اما هنگامی که POS به عنوان یک رستوران پایه ای به تصویر اضافه می کنید، هتل ها قطعا نیازمند یک راه حل مدیریت خوب هستند. هتل آپارتمان پس چه باید هتل های کوچک با رستوران ها برای انجام عملیات ساده تر انجام دهند؟

سئو و جذب مسافر هتل

در ادامه به وبلاگ قبلی من «نکاتی برای جذب مسافران به هتل شما» که اهمیت رسانه های اجتماعی و بررسی سایت های رسانه ای را برجسته کرده است، این وبلاگ اهمیت بهینه سازی موتورهای جستجو و راه های بیشتری برای جذب مسافران به هتل شما را در بر می گیرد. مسابقه در صنعت هتل ها و به عنوان یک هتل دار، شما می خواهید وب سایت هتل خود را به رتبه بالاتر نسبت به هزار نفر دیگر. داشتن یک وب سایت فانتزی و با کیفیت بسیار بالا، تا زمانی که شما تاکتیک های SEO خود را دریافت نکنید، هیچ کاری انجام نخواهید داد. استراتژی SEO خوب فکر می کند به افزایش دید در موتورهای جستجو، به ویژه برای هتل های مستقل کوچک است که به راحتی می توانید این استراتژی های ارزان قیمت را اجرا کنید. در اینجا نگاهی به عناصری که می تواند وب سایت هتل خود را با موتور جستجوگر قدرتمند پمپ کند. محتوا مفید: هنگامی که یک مسافر در حال تحقیق در مورد گزینه های اقامت یا در مورد مقصد خود، محتوای مناسب می تواند به وب سایت شما در نتایج جستجو کمک کند. مسافران به دنبال اطلاعات آسان از جمله "جایی که در نیویورک بمانید"، "چه چیزی را در نیویورک ببینید؟" "کدام بخش از NYC نزدیک به همه جاذبه های اصلی است؟" به همین دلیل است که وب سایت یا وبلاگ شما باید تمام اطلاعاتی را داشته باشد که مسافر به طور کلی در هنگام تحقیق به دنبال آن هستند. نگاهی به وب سایت این هتل که محتوای مفیدی در مورد رویدادهای محلی و جاذبه های اطراف آن ایجاد می کند. استفاده از کلمات کلیدی: از کلمات کلیدی در محتوای وب سایت خود استفاده کنید که مناسب موقعیت شما یا مواردی است که مسافران احتمال بیشتری برای جستجو دارند. به عنوان مثال: کلمات کلیدی مانند "هتل های ارزان قیمت در نیویورک" هتل های بودجه در نیویورک یا "هتل های کوچک در نیویورک" احتمال بیشتری برای مسافران در جستجوی هتل های مستقل در نیویورک هستند. خودتان را در کفش مسافرتی قرار دهید و کلماتی را که می توانید هنگام جستجوی آنلاین استفاده کنید، تجزیه و تحلیل کنید. این به شما یک ایده از نوع کلمات کلیدی را می دهد که در هنگام ایجاد یک لیست کلید واژه ها گنجانده شود. اطمینان حاصل کنید که با استفاده از کلمات کلیدی دم طولانی، چیزی جز عبارات کلیدی که شبیه آنچه مردم دنبالش هستند، هستند. تحقیق توسط attacat نشان می دهد که 83 درصد از افرادی که برای اقامت در سفر جستجو می کنند برای شرایط نام تجاری نیستند. با نام تجاری، این به معنای جستجو عمومی "هتل ها در نیویورک" است در حالیکه مارک به جستجو خاص "ریتز کارلتون در نیویورک" اشاره دارد. ابزارهایی که می توانید استفاده کنید Google AdWords Keyword Planner که به شما کمک می کند حجم جستجو کلمات کلیدی را تعیین کنید و رقابت برای یک کلمه کلیدی چقدر زیاد است. اگر شما غذای هتل را برای مسافران از جغرافیای خاصی می توانید، این جستجو را با توجه به جغرافیای شما تغییر دهید. این ابزار همچنین نشان می دهد قیمت پیشنهاد کلمات کلیدی در صورت تمایل به شرکت در تبلیغات در حال اجرا در Google است. جست و جوی کلمه کلیدی بلند: اگر شما به دنبال جذب توجه خود را به جستجوگر و تعجب آنچه که کلمات کلیدی او را در هنگام جستجو استفاده کنید، از ابزار کلمه کلیدی استفاده کنید. این یک ابزار رایگان است که به شما کمک میکند هزاران کلمات کلیدی دلخواه طولانی را که مربوط به موضوعی است که شما مشخص میکنید کشف کنید (به عنوان مثال هتلهای نیویورک). دامنه خود را انتخاب کنید (google.com)، زبان (انگلیسی) را انتخاب کنید و ابزار پیشنهادات خودکار مانند را ارائه می دهد

کتاب هر هتلدار باید بخواند

یک روز در زندگی هتلدار می تواند به شدت به دلیل وظایفی که به عنوان مدیریت مهمانان در اختیار دارد و نظارت می کند، نادیده گرفتن عملیات، دست زدن به کارکنان، مدیریت موجودی ها و در بیشتر موارد نگه داشتن هتل در طول سال به طور موفقیت آمیز باشد. از آنجا که هتلداران زمان کافی پیدا نمی کنند، توصیه می شود که کتاب هایی بخوانید که بتواند دانش مفیدی برای شما به ارمغان بیاورد. همانطور که قبلا "وبلاگ 5 کتاب هر باید خوانده شود" قدردانی از بسیاری از در صنعت هتل بود، من تصمیم به قلم 5 کتاب جالب و آموزنده تر قلم. استاندارد جدید طلا: 5 اصل رهبری برای ایجاد یک تجربه مشتری افسانه ای نوشته شده توسط ، این کتاب باید برای کسانی که بخواهند یک تجربه مشتری به یاد ماندنی ایجاد کنند، باید بخوانند. این کتاب عناصر مهمی مانند نیازهای در حال توسعه مشتریان و نحوه پیش بینی خواسته های غیررسمی آنها، نحوه توانمند سازی کارکنان هتل و نحوه ایجاد رژیم آموزشی برای آنها را برجسته می کند. این کتاب نمونه هایی از داستان های الهام بخش کارکنان از هتل های مختلف در سراسر جهان را نشان می دهد. این کتاب به هتلداران کمک می کند تجربه مهمان عالی را ایجاد کنند. چگونه برای اجرای یک هتل بزرگ: همه چیز شما نیاز به دستیابی به عالی در صنعت هتل چگونه برای اجرای یک هتل بزرگ: نوشته شده توسط Enda M. لارکین، این کتاب ایده آل برای صاحبان هتل ها و مدیران که می خواهند برای دستیابی به موفقیت کسب و کار پایدار است. این کتاب مراحل مهمی را که به برنامه ریزان هتل ها کمک می کند، تقویت مهارت های رهبری، مشارکت کارکنان و دستیابی به تمرکز مشتری، کمک می کند. همه این عوامل به ساختن یک هتل موفق کمک می کند. شکلات بر روی بالش به اندازه کافی نیست: بازخوانی تجربه مشتری: شکلات بر روی بالش کم است: تجدید تجربه مشتری: نوشته شده توسط جاناتان و کارل وبر، کتاب کمک می کند راهنمایی سهام با هتلداران در مورد چگونگی تهیه کردن به اینترنت امروز مسافران متواضع. نویسنده، جاناتان یکی از شخصیت های برجسته در صنعت سفر و مهمان نوازی است. او با خوانندگان در مورد چگونگی برخورد با مهمانان، نیازهای خود در مورد آنها و در نهایت آنها را به مهمان های مکرر تبدیل می کند. شما می توانید استراتژی های خود را برای به حداکثر رساندن تجربه مهمان یاد بگیرند. 100 نکته برای هتلداران: آنچه هر حرفه حرفه ای هتل باید بداند و انجام دهد 100 نکته برای هتلداران: آنچه هر حرفه حرفه ای هتل نیاز به دانستن و انجام: نوشته شده توسط پیتر ونسون، این کتاب شناخته شده است که بهترین فروشنده در صنعت هتل است. این کتاب به هتلداران کمک می کند با به اشتراک گذاری نکات در هر مرحله از سفر خود را از شروع از هتل به مدیریت عملیات موثر. این کتاب به شدت برای تمرین مدیران هتل توصیه می شود زیرا لیستی از آنچه انتظار می رود فراهم می کند. دومین نمایش مدیران هتل موفق مدیریت مدیران موفق: نوشته شده توسط لیلی لین، این کتاب شامل 44 مصاحبه از رهبران از لوکس برتر هتل های لوکس جهان است. آنها در مورد چگونگی رفتار مدیران مهمان نوازی با چالش های تجاری و شخصی صحبت می کنند. این کتاب برای افرادی که مایل به داشتن نوازندگی موفق در فضای مدیریت مهمان نوازی هستند باید برای خواندن آن مفید باشد. این کتاب بینش نسبت به نگرش، رانندگی، باورها و چشم انداز شخصی را نشان می دهد که به این هتلداران موفق به رسیدن به یک مرحله برجسته از حرفه خود کمک می کند.

هتل شما و بررسی های کافی برای دیدن

آیا می دانید؟ "بیش از 90 درصد از مسافران هتل را بر اساس بررسی های مثبت به عنوان توصیه های مشترک مسافران به جای تبلیغات تبلیغ می کنند" 'بیش از 90٪ از مسافران یک هتل که دارای بررسی منفی است را رزرو نمی کند '44٪ از بررسی آنلاین نقش مهمی در تأثیرگذاری بر روی رزرو مسکن دارند بررسی های آنلاین می تواند رزرو هتل را تا یک چهارم افزایش دهد

هتل و هتل آپارتمان مستقل

هنگامی که براون چیسکی در سال 2008 به هفت سرمایه گذار برجسته درآمد، به دنبال 10 درصد از پورتال اشتراکگذاری مسکن خود، ، 150،000 دلار به دنبال دارد. مطمئنا او مالیات خود را دریافت نمی کند. دلایل آنها برای بسیاری روشن بود. پس از همه، بازار برای این قرار بود کوچک باشد - هتل ها توسط بسیاری از حرفه ای ها در نظر گرفته شده بود به عنوان انتخاب بی قید و شرط برای اکثر مسافران.

مراحل برای شروع ساختن نام تجاری هتل شما

با استفاده از تکنولوژی محاسبات سریعتر از دستگاههایی که در آن قرار دارد، تقریبا هر صنعت شاهد رشد سریع آنلاین است. مشتریان به دستگاه های تلفن همراه خود در تعداد بیشتری دسترسی دارند، زیرا پلتفرم ابر همچنان شاهد رشد بی سابقه در سطح جهانی است. هتلداری به طور خاص در خط مقدم این رشد قرار گرفته است - افزایش فناوری ابر باعث شده است که هتلداران مستقل بتوانند برند خود را در سراسر جهان بسازند و تبلیغ کنند.

بازخورد منفی برای هتل شما

شهرت هتل یکی از مهمترین جنبه های استراتژی تولید درآمد شماست، به خصوص در عصر دیجیتال امروز. ظهور رسانه های اجتماعی به همه یک صدای داده است: یک مهمان ناخوشایند می تواند آسیب قابل توجهی را به تصویر برند منجر شود، هتل ها تحت فشار شدید قرار دارند تا بتوانند با افزایش انتظارات روبه رو شوند. اکثریت قریب به اتفاق مهمانان امروز، قبل از تصمیم گیری در مورد رزرو، به بررسی های دیگر مراجعه می کنند بنابراین داشتن حضور آنلاین قوی الزامی است.

فیسبوک ابزار بازاریابی اولیه هتل

فیس بوک دیگر فقط یک وب سایت رسانه های اجتماعی نیست. این در اوایل قرن بیست و یکم بود - اما اکنون پلت فرم به یک آژانس تبلیغاتی عظیم تبدیل شده است که توانایی اتصال به شرکت ها را به طور مستقیم به مشتریان مربوطه دارد. 1 میلیارد کاربر امروز سرورهای سایت را اشغال می کنند و نرخ رشد در ابتدا برای صاف کردن. هتل ها می توانند از طریق استراتژی مناسب فیس بوک، درآمد بیشتری کسب کنند - صرفا داشتن یک صفحه فیس بوک دیگر کافی نیست. مهمانان باید به طور مداوم درگیر شوند و یا پیروان خود را در مورد اموال خود را فراموش کرده ام!

کشف کنید که چگونه هتل آپارتمان شما و رقابت

طبق یک مطالعه هتل آپارتمان کاربران در ماه ژوئیه 2014 تا سپتامبر 2015 مبلغ 2.4 میلیارد دلار هزینه کردند. این رقم ممکن است تنها 1.7٪ از هتل های 141 میلیارد دلاری را در همان دوره به طور کلی نشان دهد، اما این یک رقم قابل توجهی برای یک شرکت واحد است که از نظر فنی هیچ هتل ایفا نمی کند و همچنین نشان دهنده افزایش چشمگیر سال به سال است. در حال حاضر، این شرکت دارای دو میلیون اتاق در بیش از 34،000 شهر در سراسر جهان است، بنابراین این رقم شگفتی نیست. با این حال، روشن است که تهدید بسیاری از هتل ها است، چه آنها می خواهند آن را بپذیرند یا نه. این شرکت رویکرد کاملا جدیدی به مسکن گرفته است و از مزایای استفاده از اقتصاد اشتراکی که در آن زندگی می کنیم بهره می برد.

سوال در هنگام انتخاب نرم افزار مدیریت هتل

نرم افزار مدیریت هتل بسیار مناسبی را برای نحوه مدیریت املاک در سراسر جهان ایجاد می کند. استفاده از نرم افزار هتل برای عملیات روزانه خود برای هر نوع هتل سودمند است - چه در مورد اقامت، خواص مستقل، تختخواب و صبحانه و غیره. برخی از هتلداران قبلا به نرم افزار مدیریت هتل مبتنی بر ابر مراجعه کرده اند. کسانی که هنوز برای تغییر هستند، اغلب با سوالات برای انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت هتل ها مشغول به کار می شوند. انتخاب یک سیستم نرم افزاری باید با نیازهای کسب و کار شما مطابقت داشته باشد و مهمتر از همه، کاهش زمان و هزینه هر هتل ساز.
به دنبال نرم افزار مدیریت هتل برتر آنلاین هستید؟ انتخاب های بسیاری از لحاظ ابری مبتنی بر مدل های سنتی هستند. در اینجا 10 سوال که باید قبل از خرید نهایی بپرسید. انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت هتل 1) چرا باید در نرم افزار مدیریت هتل سرمایه گذاری کنم؟ هتلداران مارک های کوچک و متوسط هتل اغلب با این تردیدهایی مواجه هستند که آنها را از خرید نهایی جلوگیری می کند. سوالاتی مانند "چرا من باید نرم افزار را خریداری کنم؟"، "چگونه تیمم را آموزش خواهم داد؟" آیا حجم کار من افزایش نخواهد یافت؟ "در معرض خطر قرار دارند. سرمایه گذاری در نرم افزار مدیریت هتل به دلیل: شما زمان صرف شده برای وظایف را صرفه جویی خواهید کرد، همه چیز خودکار است به گزارش های دقیق برای دستیابی به کسب و کار خود به طور موثری دسترسی خواهید داشت کارکنان شما یک کارآیی بهبود یافته را نشان خواهند داد زیرا آنها زمان کمتری را برای به روز رسانی دستی می گیرند شما می توانید تلاش های بازاریابی خود را افزایش دهید و از تکنولوژی برای افزایش درآمد استفاده کنید 2) چه نوع نرم افزاری برای کسب و کار هتل من مناسب است؟ انتخاب نرم افزار مدیریت هتل وابسته به تعداد اتاقها و یا زنجیره های هتل شما است. برخی از مدل های مبتنی بر ابر، انعطاف پذیری بزرگی برای انتخاب یک برنامه در هر مورد خود دارند. دو نوع نرم افزار مدیریت هتل وجود دارد که هتلداران باید در مورد موارد زیر آگاه باشند: نرم افزار بر پایه Prem یا Premise: این نوع از نرم افزار هتل داده ها را به صورت محلی در محل دفتر خود ذخیره می کند. به این ترتیب، هیچ وابستگی به اینترنت وجود ندارد و هتلداران باید برای کل نرم افزار پرداخت کنند. صاحبان هتل به طور کامل نرم افزار خود را خریداری می کنند اما محدودیتی برای تعداد کارکنانی که می توانند از یک نرم افزار در یک زمان استفاده کنند وجود دارد. هتلداران همچنین نیاز به نگهداری یک تیم برای نگهداری و پشتیبانی فناوری اطلاعات دارند. نرم افزار مدیریت هتل مبتنی بر ابر: اینها واقعا سریع و ارزان هستند - هتلداران نیازی به سرمایه گذاری در پشتیبانی از فناوری اطلاعات یا سخت افزار ندارند. به سادگی در هر ماه به عنوان طرح انتخاب شده پرداخت کنید. داده هایی که در ابر ذخیره می شوند از هر نقطه در سراسر جهان قابل دسترسی هستند. صاحبان هتل می توانند به عنوان بسیاری از کاربران را به عنوان آنها را برای بدون هزینه اضافه نیاز دارند. برنامه های قیمت گذاری اغلب شامل آموزش و پشتیبانی می باشد. نرم افزار مدیریت هتل مبتنی بر ابر در حال حاضر بهترین گزینه برای هر هتل ساز است. تعداد مزایایی که ارائه می دهد نمی تواند با سیستم های پیش فرض مطابقت داشته باشد. قبل از خرید نرم افزار مدیریت هتل هتل، مطمئن شوید که آن را با وب سایت فعلی خود ادغام کنید.
3) استفاده از نرم افزار مدیریت هتل آپارتمان چگونه کارآیی کارکنان من را بهبود می بخشد؟ هتلداران قادر خواهند بود زمان صرف شده برای وظایف اداری را کاهش دهند. با استفاده از نرم افزار مدیریت هتل، خودکار رزرو روزانه و فعالیت های روزانه آسان می شود. کارکنان هتل لازم نیست به صورت دستی بروزرسانی رزرو کنید. موجودی اتاق، هزینه اتاق، وظایف خانهداری، حسابداری و غیره می تواند به راحتی از طریق یک سیستم مدیریت املاک مبتنی بر ابر انجام شود. 4) آیا من باید ماه ها را برای کارکنان هتل خود آموزش دهم؟ قطعا نه! این فقط نیاز به دانش کامپیوتری پایه دارد. استفاده از سیستم های مبتنی بر ابر آسان است و نقش های مختلف را تعیین می کند و سطح دسترسی را به کارکنان هتل مشخص می کند. این شامل فیلم های نسخه ی نمایشی است که آسان است برای انتخاب و شروع به کار همزمان در سیستم مدیریت اموال آنلاین. طرح های اشتراک عبارتند از آموزش و 24 ساعته 7 پشتیبانی از کارمندان که همیشه برای هر پرس و جو در دسترس خواهد بود. شما مجبور نیستید برای اهداف آموزشی اضافی پرداخت کنید. یک داشبورد بصری از نرم افزار میز جلو هتل آپارتمان ، یک نمای کلی از وظایف را برای تعیین مسئولیت ها به راحتی فراهم می کند. 5) ارتقاء نرم افزار اغلب بدون هیچ زحمتی. آیا یک هتلدار باید در آینده این هزینه را بپردازد؟ سیستم های مدیریت اموال مبتنی بر ابر عبارتند از ارتقاء رایگان. به دنبال نرم افزار هتل آپارتمان باشید که شامل ارتقاء رایگان و پشتیبانی آنلاین محصول با یک مدل قیمت گذاری واضح است. 6) چگونه یک سیستم مدیریت اموال با ابتکارات بازاریابی و بازاریابی به من کمک کند؟ فناوری در حال تکامل و سیستم مدیریت املاک مبتنی بر ابر است که مزایای زیادی برای هتلداران ارائه می دهد. بهترین نرم افزار مدیریت هتل شما به طور مستقیم با مدیران کانال پیشرفته شما انتخاب می شود. مدیران کانال اجازه می دهد تا در زمان واقعی توزیع موجودی اتاق هتل و مدیریت نرخ در کانال های مختلف. هر رزرو اینترنتی ساخته شده به صورت خودکار در سیستم مدیریت املاک به طور خودکار به روز می شود. ادغام مدیر کانال اجازه می دهد که هتلداران افزایش رزرو و افزایش فروش.

راه ایجاد وفاداری مشتری برای هتل

وفاداری مشتری در صنعت هتل یکی از مهمترین مراحل موفقیت هتل است. مسافران در زمان های امروز برای انتخاب انتخاب می شوند - گزینه های بسیاری وجود دارد و رقابت برای صاحبان هتل ها شدید است. همانطور که برای مشتریان جدید نگاه می کنید، برای مهمانان فعلی خود بسیار مهم است. اگر شما می توانید درصد زیادی از مهمانانی را که مشتریان وفادار هستند و بازدیدکنندگان را تکرار می کنند، به عنوان یک پایه ثابت درآمد کسب کنید. این نتیجه بسیار سودمند برای هر صاحب هتل خواهد بود.

بودجه هتل ها در مالزی

این اقامتگاه معمولی شماست، فقط برای داشتن خواب راحت و راحت، به اندازه کافی قابل اطمینان است تا روز دیگری از گشت و گذار را دوباره جوان کنید. با یک کانال رو به جلو از آن، خوابگاه با دید آرامش همراه است و امکانات رفاهی شامل دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم، ایستگاه رایانه، ذخیره سازی چمدان، خدمات خشکشویی و خشکشویی و اتاق بازی است. این هتل همچنین دارای فضای پارکینگ برای RVs، اتوبوس ها و کامیون ها است.

چگونه تاثیر دستگاه های تلفن همراه بر آینده هتلداری

یک دستگاه تلفن همراه برای بسیاری از ما تبدیل به یک بخش قابل جدا شدن حیاتی است؛ ما نمی توانیم بدون آن عمل کنیم، مخصوصا اگر ما یک گوشی هوشمند داشته باشیم. این کمک می کند تا ما خانه هایمان را مدیریت کنیم، کار کنیم، رزرو های رستوران، ناوبر ما، رزرو بلیط پروازمان، مدیریت بودجه ماهانه و غیره. به گفته شرکت تحقیقاتی جهانی ، در سال 2015، 1.91 میلیارد کاربر تلفن هوشمند وجود دارد و این تعداد در سال 2016 به 12.6 درصد افزایش خواهد یافت تا 2.16 میلیارد لمس کند.

هتل ها در نزدیکی بهترین نقاط خرید دبی

دبی مقصد متداول خود را برای خرید لوکس، هتل باشکوه، فعالیت های پرماجرا و ناهارخوری می دهد. در حالی که این شهر در طول سالها گردشگران است، این فصل خرید است که حداکثر چشمها را میگیرد. جشنواره خرید دبی به زودی بر ما خواهد بود و در حالی که لیست خرید شما آماده است، ما در اینجا برای کمک به شما با لیستی از هتل ها در نزدیکی بهترین مراکز خرید در دبی، به طوری که شما سفر زیادی صرف نیست! برای دانستن گزینه های برتر خود به ادامه مطلب بروید. محل سکونت: 5 دقیقه پیاده روی از مرکز شهر دیرا.

هتل های لوکس در بانکوک

یکی از پرطرفدارترین مقصد های هندی ها و یک گلدان ذوب از فرهنگ های مختلف و زیبایی طبیعی طبیعی، شهر پایتخت شلوغ تایلند بر روی نقشه مسافران جهانی و به دلایلی است که به دلایل خاص است. با این که آیا شما در حال برنامه ریزی یک مدرسه یا ماه عسل هستید، یک اجلاس کسب و کار و یا یک تعطیلات خانوادگی، بانکوک به نحوی همیشه موفق به بالا بر روی هر رادار است.

سفرهای هیجان انگیز برای تجربه هتل آپارتمان

اقامت در یک هتل گذر است، به ویژه هنگامی که شما گزینه هایی مانند درختان خانه، ، کلبه و چادر را انتخاب کنید. تصور کنید که صفحه نمایش باشکوه آئورورا یا چراغهای شمالی از یک شیشه ای را ببیند و یا از یک سونا از محیط داخلی لذت ببرید. اکثر ما تنها یک بار این سفر را مدیریت می کنیم - با توجه به سفر طولانی، هزینه های بالا و رعایت اصول انجماد. از این رو، با محل اقامت خلاق باشید و این سفر را برای همیشه به یاد بیاورید! خنده دار نیست، هر دو گرما و غذا در همه این مکان ها مراقبت می شوند. در اینجا برخی از اقامتی است که ما را لذت بردن از نمایش هیل از هتل در شمال ایسلند در بالای تپه واقع شده است، فقط چند دقیقه از فرودگاه و فاصله دور از مرکز شهر فاصله دارد و این محل عالی است تا نورهای شمالی را بشناسد - به راحتی قابل دسترسی است و در عین حال در میان شهر نیست چراغ ها

هتل و هتل آپارتمان های با ارزش دوبی

فکر می کنم دبی، و بلافاصله تصویر از یک رفت و آمد مکرر لوکس با منظره دریا و کویر ظاهر می شود. هتل هایی در دبی، در مکان هایی است که به همه چیز بزرگتر از زندگی اعتقاد دارد، از قلمرو عظمت فراتر رفته است تا موقعیت فوق العاده و منحصر به فرد خود را بدست آورد. از این هتل بلندترین هتل در جهان به یک مجتمع لوکس در وسط یک صحرا، از دستگیره های درب طلایی تا رسیدن به اتاق خود در یک قایق بادبانی، این فهرست دستیابی هتل های منحصر به فرد در دبی باعث ایجاد تعجب می شود!

هتل های بیشتر صحبت شده در اروپا

در حال حاضر تجربه های خشم کاملا خشمگینانه هستند، با گزینه های متنوعی از هتل های شگفت انگیز، خلاق و خاطره ای که انتخاب می کنند. خودتان یک اقامت منحصر به فرد خود داشته باشید و آنرا تعطیلاتی برای همیشه به یاد داشته باشید! در اینجا لیست ما از 9 مورد بیشتر در مورد هتل ها در اروپا ارزش جستجو برای سفر خود را در این سال است. تصویر این: یک تختخواب در بالای کوه سوئیس (6،463 متر بالاتر از سطح دریا) بدون هیچگونه دیوار یا سقف، که در زیر ستارگان می توانید خوابید و از دید کوه ها و آسمان های آبی بیدار شوید. شما به هتل مفهوم منحصر به فرد هتل در سوئیس وارد شده اید، جایی که شما به معنای واقعی کلمه در طبیعت هستید. چه چیزی بیشتر، این مهاجرت تجربی همراه با یک بوستر برای ارائه صبحانه در رختخواب شما! آن را امتحان کنید - ما شرط می بندیم آن چیزی است که قبلا تجربه کرده اید. طرفداران هری پاتر هم اکنون می توانند از رویای خود زندگی کنند. هتل جورجیا خانه، یک خوابگاه تختخواب و صبحانه در لندن، جادوگران اتاق را با سحر و جادو و رمز و راز هاگوارتز آشنا می کند. در پشت یک قفسه پنهان، یک پاساژ شمع روشن به اتاق می ریزد، با دیوارهای سنگی، تخت های چهار پلاک، تنه ها، دیگ های پلاستیکی، بطری های معجون و دیگر لوازم جانبی مضمینی قرار می گیرد. تنظیم جادویی باعث تخیل شما خواهد شد و شما موسیقی هری پاتر را در سر خود خواهید شنید. کیسه های خود را بپوشید هتل ، و آماده باشید که جذاب باشید!

عترافات عجیب مهمانان هتل

همه ما داستان های کارکنان هتل را در مورد حوادث خنده دار، وحشتناک و خزنده که در هتل ها اتفاق افتاده، خوانده ایم و شنیده ایم. گاهی اوقات، مهمانان برای پذیرش مهمان نوازی می کنند - گاهی اوقات آنها به طرز شگفت انگیزی بی معنی هستند. اما گاهی اوقات، مهمانان قسمت های جالب خود را برای به اشتراک گذاشتن دارند. بنابراین با ما تماس بگیرید، همانطور که ما را از طریق برخی از داستان های کاملا عجیب و غریب که مهمانان در مورد تجربه هتل خود را به اشتراک گذاشته است.

هتل و هتل آپارتمان لوکس در اودیپور

هر مسافر خواهد شد در حالی که چیدن اقامت ایده آل از هتل های بی شماری هتل اودیپور غرق می شود. اما چند هتل در وجود دارد که همه جعبه ها را تیک بزنید، اگر میخواهید محل اقامت خود را بپوشانید و آرزو کنید که مانند یک پادشاه زندگی کنید. از خیره کننده کاخ تاج دریا که به نظر می رسد در دریاچه شناور است، و همچنین یکی از بهترین مقصد ماه عسل در جهان، به ما همه را در فیلم دئویانی دیدیم و در رویای از عروسی مقصد ما نیز وجود دارد، اویدایپور منزل به برخی از اقامتگاه های برجسته ترین و هتل های کاخ است. در اینجا گزینه های توصیه شده ما هستند که می توانید در هنگام برنامه ریزی تعطیلات اودیپور در نظر بگیرید.هتل آپارتمان

هتل و هتل آپارتمان های کوئونور

این یک شهر کوچک عجیب و غریب به معنای واقعی کلمه دور از جمعیت دیوانه وار است. کوئونور دومین ایستگاه تپه ای در است که در باغ های چای آن ها و خیابان های بی سر و صدا شناخته شده است و حدود 70 کیلومتر از شهر کیمبرتو در تامیل نادو واقع شده است. در ارتفاع 6000 فوت بالاتر از سطح دریا، یک روستای کثیف از املاک چای بزرگ و درختان درختان با عطر گل ها، علف های هرز و اوکالیپتوس است که از طریق هوا پخش می شوند. در هنگام بازدید از نقاط مشهور شهر، از جمله زمین های ابریشم، پارک سیم، دلفین بینی، راک بره، دددا بتا و سقوط کاترین، احساس سرزمین و مردم آن را ببینید. این شهر، به ویژه در کوهنورد بالا، دارای ویژگی های میراث و مجسمه های قدیمی است که جذابیت زندگی ویکتوریا را حفظ کرده اند. کوه های سرد با احساس ابدی به گزینه های اقامت شما را انتخاب کنید - در اینجا جایی که شما می توانید تعطیلات خود را از به اوه و خیلی خوشحال! مالکیت استعماری با داستان هایی که در اوایل دهه 1900 به عقب برگردانده می شود، 180 یک دارایی میراث است. با فستیوال کاج های ساله و اکالیپتوس های بلند، افسون دنیای قدیمی اموال بر خلاف چمن های سرسبز و باهوش، که قبل از آن پراکنده اند، غرق می شود. مبلمان چمن دار به صورت دقیق انتخاب شده از چمن ها لذت می برد که به جذابیت جادویی این مکان افزوده می شود.

مهمانداری و هتل آپارتمان

با ظهور بیت کوین، تکنولوژی بلوچین تبدیل به یک اصطلاح شده که اکثر شما از آن شنیده اید. به غیر از طرح درآمد شگفت آور درآمد که بیت کوین معلوم شد، ابزار آن بسیار عمیقتر است. بله، آن را فریب می دهد که در مورد معاملات انجام شده توسط بانک ها و احزاب سیاسی می آید، اما این فقط خراش دادن سطح است. برای درک ابزارهایی که به ارمغان می آورد اجازه دهید کلمه هتل آپارتمان را به دو دسته تقسیم کنیم: یک اختراع هوشمند توسط فرد یا گروهی از افراد به عنوان نام مستعار هتل آپارتمان شناخته می شود. کاملا خود اختراع است که به چیزی از ابزار بزرگ تبدیل شده است، از جمله شما می دانید که چگونه کار می کند.

هتل آپارتمان های لوکس

وقتی که به سفر می رود، انتخاب یک مقصد احتمالا بخش آسان است. بخش سخت؟ انتخاب محل اقامت

بسته به شهر ایرانی که مسافرت می کنید، شما می توانید انتخاب های مختلفی از هتل ها و آپارتمان ها را به اجاره های تعطیلات و هتل آپارتمان .

در این مقاله پنج هتل آپارتمان در ایران را معرفی میکنم که شهرت آن را بهعنوان لوکس لوکس بدست آورده است. اما قبل از اینکه به این موضوع برسید، مزایای استفاده از هتل های آپارتمان در هتل ها را پیش از توضیح مختصری در مورد وضعیت آپارتمان های آپارتمانی در ایران معرفی خواهم کرد.

اقامت در هتل و هتل آپارتمان های ایران

هنگام سفر به یک کشور جدید، همیشه توصیه می شود یک یا دو چیز در مورد تاریخ و فرهنگ محلی خود یاد بگیرند تا از تجربیات ناخوشایند جلوگیری کنند. در ایران، با سابقه طولانی و تنوع قومی، آداب و رسوم فراوانی وجود دارد که حتی ایرانیان نمی توانند با اطمینان بگویند که همه از آنها آگاهی دارند. هتل آپارتمان با این وجود، هنگامی که به اقامت در هتل می آید، تعدادی از داس و دزدی وجود دارد که همه باید بدانند که در زیر ذکر شده است. تن پوش

ایده های منحصر به فرد برای وبلاگ هتل آپارتمان

هیچ مشکلی در ذهن من وجود ندارد که همه هتل ها باید یک وبلاگ داشته باشند. این مکان برای پخش اخبار شما و نشان دادن شخصیت شماست، و همچنین بلیط خود را به نتایج جستجوی گوگل است. اگر بتوانید یک تقویم منظم از محتوای مفید و جالب داشته باشید، مسافران شروع به خواندن اطلاعات شما خواهند کرد. اما من از تجربه شخصی می دانم - ارسال بسیار زیاد سخت است. شما باید چیزهای جدیدی را برای نوشتن در مورد مغزتان نگه دارید. من یک ورد دایره ای کامل از ایده های کامپیوترم دارم، بنابراین وقتی که احساس می کنم فقیر یا ناخودآگاه احساس می کنم، جایی برای نوشتن وجود دارد.

بهترین هتل های کوهستانی

ماترن، که به "سربار جنگل" ترجمه شده است، کوچکترین ایستگاه تپه ای در هند است که در سطح متوسط دریا 800 متر قرار دارد. پوشش جنگل های متراکم، تنوع غنی از گیاهان و جانوران، هزاران گونه از پرندگان، منظره های جذاب و خم های فریبنده ای که به بالای کوه ها منتهی می شود باعث می شود این شهر خواب آلود به عنوان یک رویا برای افرادی که به دنبال یک تعطیلات عجیب و غریب اما در عین حال پرطرفدار در میان مناظر سرسبز باشند. Matheran یک منطقه آزاد خودرو است و وسایل نقلیه موتوری در اینجا ممنوع است، که به تجربیات در اینجا افزوده می شود. برای مثال، حتی برای رسیدن به اینجا، به این معنی است که خودروی خود را در نزدیکی شهر نالال ترک کنید و قطار اسباب بازی را از آنجا به ماترن سوار کنید.

هتل آپارتمان ها در ملبورن و کودکان

شهر با نقاط مختلف، ملبورن، آمالگام آموزش، سرگرمی، ورزش، شب زنده داری و خیلی بیشتر است. بنابراین اگر شما در حال برنامه ریزی برای بازدید از "سرمایه فرهنگی" استرالیا با خانواده تان هستید، بررسی کنید که در یک هتل باشید که بچه هایتان دوست خواهند داشت. در اینجا برخی از هتل های دوست داشتنی گیلاس انتخاب شده در ملبورن برای انتخاب شما می باشد. هتل جنوبی بزرگ ملبورن اگر شما با مسافران کوچک مسافرت کنید، احتمالا به دنبال راحتی و دسترسی آسان هستید. بزرگ هتل هتل آپارتمان هتل مشهور جنوبی، تنها 20 دقیقه از فرودگاه بین المللی و در نزدیکی چند جاذبه توریستی، به ویژه آکواریوم ملبورن که بچه ها شما کاملا از آن لذت می برند، شناخته شده است.

هتل و هتل آپارتمان های کشمیر

همانطور که ماههای تابستان وحشتناکی می آیند، بسیاری از ما در حال حاضر در حال بررسی گزینه های ما برای عقب نشینی تسکین دهنده است. با ذوب شدن برف برای راه اندازی پوشش جدید سبز، درختان در شکوفایی کامل و رودخانه ها و جاری شدن با اجاره جدید زندگی، می تواند راهی بهتر برای از بین بردن گرمای تابستان نسبت به گشت و گذار در بیداری، هیپنوتیزم باشد زیبایی کشمیر. در اینجا برخی از گزینه های مسکن بالا برای هر بودجه برای اقامت آرامش بخش و به یاد ماندنی در کشمیر: هتل های لوکس اگر ایده شما برای تعطیلات مستلزم بی انتها باشد، این هتل های لوکس از سراسر منطقه ارزش دیدن دارند:

صفحه4 از6

امروزه زائرین گرانقدر حرم مطهر امام رضا ع برای سفر به مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران قبل از حضور در این شهر به فکر تهیه کردن مکان هستند. هتل ها و هتل آپارتمان مشهد مکان هایی هستند که از پیش توسط زائرین رزرو می شوند.شرکت آی آر هتل این افتخار را دارد که از پیش هتل آپارتمان مشهد را جهت رفاه حال زائرین رزرو نماید.این شرکت وظیفه خود می داند که هتل آپارتمان مشهد را با بهترین نرخ و پایین تر از نرخ اصلی هتل در اختیار زائرین گرانقدر قرار دهد. معرفی بهترین و با کیفیت ترین هتل آپارتمان های مشهد با گارانتی قیمت عالی و خدمات ایده آل و ارائه خدمات رزرو هتل آپارتمان در مشهد هم چنین معرفی کلیه این هتل آپارتمان ها و فاصله آن ها تا حرم و امکانات و خدمات آنها
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla