وب سایت معرفی مکان های گردشگری آی آر هتل IrHotel هتل آپارتمان مشهد
رزرو هتلبلاگ هتل آپارتمان مشهدراه ایجاد وفاداری مشتری برای هتل

بلاگ هتل آپارتمان مشهد

راه ایجاد وفاداری مشتری برای هتل

وفاداری مشتری در صنعت هتل یکی از مهمترین مراحل موفقیت هتل است. مسافران در زمان های امروز برای انتخاب انتخاب می شوند - گزینه های بسیاری وجود دارد و رقابت برای صاحبان هتل ها شدید است. همانطور که برای مشتریان جدید نگاه می کنید، برای مهمانان فعلی خود بسیار مهم است. اگر شما می توانید درصد زیادی از مهمانانی را که مشتریان وفادار هستند و بازدیدکنندگان را تکرار می کنند، به عنوان یک پایه ثابت درآمد کسب کنید. این نتیجه بسیار سودمند برای هر صاحب هتل خواهد بود. در ارتباط با مشتریان موجود، به عنوان یک صاحب هتل باید استراتژی خود را در مکان خود قرار دهید. ایجاد وفاداری مشتری به طور مستقیم با رضایت مشتری مرتبط است. شما نیاز به نوآوری دارید و همچنین می دانید که با مشتریان موجود خود کلیک کنید تا سرعت رشد خود را افزایش دهید. بسیاری از استراتژی های وفاداری مشتریان شما می توانید استفاده کنید تا مشتریان جدید را به مهمانان تکراری تبدیل کنید و لیست فعلی مهمانان را نیز حفظ کنید.
بیایید درک کنیم چگونه می توانیم وفاداری مشتری را با این نکات افزایش دهیم. اولین جلوه های صحیح را ایجاد کنید دلیلی وجود دارد که "اولی ها همیشه همیشه" باشند. یک مهمان جدید در هتل خود دارید؟ برای تبدیل آنها به یک عضو کارت وفاداری ارتباط برقرار کنید. ارزش یک برنامه ی وفاداری را به ارمغان می آورد، چیزی که برای مهمان از هتل خود استفاده می کند. پیگیری از ترجیحات و نیازهای مهمانان خود را دنبال کنید. روند ثبت نام برای هتل شما تنظیم می شود، بنابراین برای مهمانان جدید یک روند صاف ایجاد کنید. کارکنان هتل شما باید برای پیدا کردن آنچه مهمانها می خواهند، کار کنند و خدمات بی عیب و نقص و ارتباط آنلاین (حتی پس از اتمام فرایند چک) را برای مدیریت وفاداری مشتری افزایش دهند. لمس شخصی را اضافه کنید این سن از استفاده از داده ها درست است، و ذخیره اطلاعات مهمان در نرم افزار مدیریت هتل شما کمک خواهد کرد که یک سرویس شخصی به مهمان های جدید و موجود ارائه کنید. به عنوان مثال: دانستن در مورد مهمان ترین مورد مجموعه در زمان رزرو نوع مهمانان لمسی شخصی نگاه کردن برای. از آخرین تکنولوژی ها برای ذخیره و استفاده از اطلاعات مهمان استفاده کنید. این به شما کمک خواهد کرد تا راه های نوآورانه ای برای تشویق مهمانان به رزرو هتل خود برای بازدید بعدی پیدا کنید.
مشوق های ارائه شده ایجاد انگیزه های بزرگ برای ایجاد مهمانان جدید به بازدید کنندگان وفادار تبدیل می شود. فراتر از صبحانه مجانی فکر کنید - برای مهمان چه اهمیتی دارد؟ یک خانواده در سفرهای تفریحی می توانند یک سفر مرسوم به جاذبه های محلی نزدیک ارائه دهند. یک مسافر مسافرتی ممکن است زمان بندی های زمان بندی ورودی را ترجیح دهد. شما حتی می توانید پیشنهادات خود را در مورد رزرو مستقیم مهمانان جدید اعلام کنید تا انگیزه ای برای رزرو هتل خود در سفر بعدی داشته باشید. ایجاد برنامه های وفاداری هتل کارت های وفاداری هتل بخش مهمی از برنامه های وفاداری مشتری هستند. گزارش از Deloitte اشاره می کند که 18 درصد از مهمانان، اعضای کارت وفاداری فعال را براساس مزایای ارائه می دهند. پیدا کردن آنچه که مشتریان میخواهند و پاداش بازدیدهای مجدد را برآورده کنند. مهمان های جدید به هتل شما باید ارزش بلندمدت برنامه وفاداری را بدانند. هنگامی که شما با ثبت نام یک مشتری جدید برای برنامه وفاداری خود موفق می شوید، این موضوع به عنوان پایه ای قوی برای پایه گذاری اعتماد برای طرح های بلند مدت وفاداری مشتری با مهمانان خود عمل می کند. اولویت دادن تجربه مهمان تجربه مهمان حتی قبل از مراحل ثبت نام شروع می شود. نگه داشتن استراتژی های خود و به روز رسانی کارکنان هتل خود را برای اولویت دادن تجربه مهمان بالاتر از هر چیز دیگری. هنگامی که رزرو در جای خود است، با مهمانان خود به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید. پیام های مربوطه را از طریق ایمیل ارسال کنید - ذکر کنید در مورد رویدادهای محلی، پاتوق های محبوب و جزئیات که علاقه مند به مهمان شما خواهد بود. در طول اقامت خود سؤال کنید آیا اتاق شما راحت است؟ آیا به کمک نیاز دارید؟ »سوالاتی مانند این اعتماد را ایجاد می کنند. مهمان ها مراقبت از نام تجاری خود را می دانند تا ببینند آیا مهمانان واقعا راحت هستند. با هر مهمان ارتباط برقرار کنید تا به نیازهای خود برسید.
از تکنولوژی به نفع خود استفاده کنید فناوری می تواند راهکارهای بسیاری برای هتلداران ارائه دهد. درست از ارائه یک فرآیند رزرو صحیح آنلاین به از جمله راه های نوآورانه برای شرکت در مهمانان، تصور مطلوبی از نام هتل شما را ایجاد می کند. ورود خود، ورودی بیسوادی، برنامه های تلفن همراه که به مهمانان اجازه می دهد تا درخواست های خود را ارسال کنند، دستگاه های صرفه جویی در انرژی و موارد دیگر، نام تجاری خود را به عنوان یک ملک پیچیده هتل معرفی نماید - یکی که توجه به آنچه مهمان می خواهد و در قدم بعدی آخرین فن آوری های صنعت هتل. بیش از انتظارات مشتری هر مهمان دارای مجموعه ای متفاوت از انتظارات است. تمرکز شما باید بیش از انتظارات باشد. یک مهمان درخواست خاصی در امکانات هتل شما ذکر نشده است؟ شما می توانید مودبانه رد کنید یا مثبت پاسخ دهید تا تلاش برای انجام درخواست را پس از بحث با تیم خود انجام دهید. آیا در مهمان هتل خود یک مهمان پرشکوه وجود دارد؟ اطمینان حاصل کنید که مدیر هتل شما باقی می ماند تا مسئله حل شود. یک ایمیل پیگیری ساده پس از یک مهمان مهمان که به خاطر بازدید شما از پیشنهادات هیجان انگیز تشکر می کند همچنین می تواند سطح خوبی از تعامل ایجاد کند
امروزه زائرین گرانقدر حرم مطهر امام رضا ع برای سفر به مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران قبل از حضور در این شهر به فکر تهیه کردن مکان هستند. هتل ها و هتل آپارتمان مشهد مکان هایی هستند که از پیش توسط زائرین رزرو می شوند.شرکت آی آر هتل این افتخار را دارد که از پیش هتل آپارتمان مشهد را جهت رفاه حال زائرین رزرو نماید.این شرکت وظیفه خود می داند که هتل آپارتمان مشهد را با بهترین نرخ و پایین تر از نرخ اصلی هتل در اختیار زائرین گرانقدر قرار دهد. معرفی بهترین و با کیفیت ترین هتل آپارتمان های مشهد با گارانتی قیمت عالی و خدمات ایده آل و ارائه خدمات رزرو هتل آپارتمان در مشهد هم چنین معرفی کلیه این هتل آپارتمان ها و فاصله آن ها تا حرم و امکانات و خدمات آنها
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla