وب سایت معرفی مکان های گردشگری آی آر هتل IrHotel هتل آپارتمان مشهد
رزرو هتلبلاگ هتل آپارتمان مشهدبازخورد منفی برای هتل شما

بلاگ هتل آپارتمان مشهد

بازخورد منفی برای هتل شما

شهرت هتل یکی از مهمترین جنبه های استراتژی تولید درآمد شماست، به خصوص در عصر دیجیتال امروز. ظهور رسانه های اجتماعی به همه یک صدای داده است: یک مهمان ناخوشایند می تواند آسیب قابل توجهی را به تصویر برند منجر شود، هتل ها تحت فشار شدید قرار دارند تا بتوانند با افزایش انتظارات روبه رو شوند. اکثریت قریب به اتفاق مهمانان امروز، قبل از تصمیم گیری در مورد رزرو، به بررسی های دیگر مراجعه می کنند بنابراین داشتن حضور آنلاین قوی الزامی است. در حالی که همیشه مهمانانی خواهند بود که به سادگی نمیخواهند خوشحال باشند، اغلب مهمانان یک بررسی منفی را برای چیزی که در نتیجه یک سوء تفاهم جزئی رخ داده است، برگردانده است. در واقع، طبق گفته ی جان کیم، افسر ارشد هتل آپارتمان های مشهد بزرگ OTA، اگر موضوع را مهمان مطرح کرد، بیشتر بررسی های منفی ممکن است اجتناب شود. "شرکای هتل ما بارها و بارها به ما گفته اند که بازخورد آنها برای بررسی منفی به سادگی است:" من مایل به مهمان به ما گفته بود، همانطور که ما این موضوع را تصحیح کردیم، "گفت. هتل ها در مورد شکایات خیلی دیر است به همین دلیل بازخورد در زمان واقعی می تواند یک پیشرفت عمده در این زمینه برای هتلداران باشد. هتل آپارتمان به دنبال نشانه های دریافت شده توسط شرکای خود، یک ابزار بازخورد در زمان واقعی طراحی کرده است که پس از ورود به سیستم، مهمانان سه سوال ساده را می پرسند - الف) چگونگی ورود شما چطور بود؟ ب) اتاق شما چطور است؟ ج) آیا شما با محل سکونت خوشحال هستید؟ سوالات ممکن است ساده باشند، اما با تلاش برای رسیدگی به مسائل درست در منبع آنها، هتل ها می توانند به سرعت اطلاع دهند زمانی که چیزی بر اساس برنامه ریزی نمی شود. فرمت برنامه همچنین باعث می شود مهمانان برای به اشتراک گذاشتن تصورات خود، حتی اگر آنها با مکالمات چهره به چهره، به خصوص با توجه به موانع ممکن زبان، راحت نیست. بازخورد زمان واقعی مانع بررسی های منفی می شود یک عنصر روانشناختی برای این وجود دارد. مردم نیاز اساسی دارند که احساس کنند که با بی عدالتی مواجه شده اند - به عنوان مثال، سطح خدمات مورد انتظار را نمی گیرند. نوشتن بررسی منفی ساده ترین گزینه برای مدتی بود، اما با بازخورد زمان واقعی، مهمانان می توانند ناتوانی خود را کنترل کنند و حتی ممکن است بتوانند مسئله را حل کنند. با وجود اینکه کیفیت اقامت ممکن است تا حدودی مانع شود، احتمال بررسی بازخورد منفی شدیدا کاهش یافته است - صرفا به این دلیل که نیازمندی مهمان برای خروج در جریان دیدار از قبل انجام شد! با این حال، هتل های چندگانه باید قبل از آماده شدن برای دریافت بازخورد در زمان واقعی اطمینان حاصل کنند. اولا تجربه مهمان باید اولویت بندی شود و کارکنان باید وقت آزاد خود را در دست خود داشته باشند تا بتوانند به طور مهمی برای همه مهمانان آماده شوند. این کار را می توان با خودکار سازی کارهای دستی تکراری و وقت گیر مانند نظارت شبانه، سازمان رزرو و غیره انجام داد. یک سیستم مدیریت املاک بهترین راه برای هتل های مستقل برای بهینه سازی عملیات اصلی خود است - بدون اطمینان از اینکه تمام فرآیندهای موجود در املاک بهینه شده اند، بازخورد واقعی در حال حاضر با مدیران درخواست و شکایت را بمباران می کند!
امروزه زائرین گرانقدر حرم مطهر امام رضا ع برای سفر به مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران قبل از حضور در این شهر به فکر تهیه کردن مکان هستند. هتل ها و هتل آپارتمان مشهد مکان هایی هستند که از پیش توسط زائرین رزرو می شوند.شرکت آی آر هتل این افتخار را دارد که از پیش هتل آپارتمان مشهد را جهت رفاه حال زائرین رزرو نماید.این شرکت وظیفه خود می داند که هتل آپارتمان مشهد را با بهترین نرخ و پایین تر از نرخ اصلی هتل در اختیار زائرین گرانقدر قرار دهد. معرفی بهترین و با کیفیت ترین هتل آپارتمان های مشهد با گارانتی قیمت عالی و خدمات ایده آل و ارائه خدمات رزرو هتل آپارتمان در مشهد هم چنین معرفی کلیه این هتل آپارتمان ها و فاصله آن ها تا حرم و امکانات و خدمات آنها
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla