آیا می دانید؟
"بیش از 90 درصد از مسافران هتل را بر اساس بررسی های مثبت به عنوان توصیه های مشترک مسافران به جای تبلیغات تبلیغ می کنند"
'بیش از 90٪ از مسافران یک هتل که دارای بررسی منفی است را رزرو نمی کند
'44٪ از بررسی آنلاین نقش مهمی در تأثیرگذاری بر روی رزرو مسکن دارند
بررسی های آنلاین می تواند رزرو هتل را تا یک چهارم افزایش دهد
بررسی های مهمان قطعا در حال افزایش است و سایت های بررسی آنلاین مانند هتل آپارتمان نقش مهمی در رانندگی اعتماد و اعتبار یک هتل مستقل بازی می کنند. یک هتل مستقل با بودجه و منابع محدود، زودتر به عنوان یک زنجیره مارک تجاری در معرض خطر قرار نمی گیرد. اما، بازنگری ها به عنوان مبادلات بازی برای استقلال کوچک عمل می کنند، زیرا آنها به آنها فرصت می دهند که به عنوان برندها برابر شوند.
مسافران بیشتر و بیشتر در حال حاضر به بررسی قبل از تهیه رزرو متکی هستند. زیر هتل نمایش می دهد که چگونه بررسی بازی نقش غالب در تأثیر گذار بر مسافران و تاثیر بر روی کسب و کار هتل دار.
الگوریتم محبوبیت هتل آپارتمان بر روی کمیت، کیفیت و شایستگی بررسی ها کار می کند. با تشکر از تکنولوژی، هتل های مستقل در حال حاضر دارای دامنه وسیعی برای کار بر روی این سه عامل و رقابت با مارک ها هستند.
هتل ها می توانند بررسی ها را با استفاده از ابزار جمع آوری بازنگری خودکار انجام دهند که می توانند به آنها کمک کنند که 30٪ بیشتر بررسی کنند. هتل های مستقل باید تکنولوژی را به عنوان یک راهبرد راهبردی برای هدایت کسب و کار به جای یک ابزار بررسی کنند. به عنوان مثال - با خودکار سازی مجموعه بازبینی، یک هتل مستقل می تواند زمان کارکنان خود را آزاد کند تا بتواند رضایت مهمانان را بهبود بخشد، که به نوبه خود می تواند منجر به بررسی های مثبت بیشتر شود که می تواند دوباره رزرو را انجام دهد.
تولید بررسی های بیشتر، بررسی کیفیت برتر و بررسی های تازه باید بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی هتلدار باشد؛ چرا که یک هتل مستقل دیگر نمیتواند قدرت بررسی را نادیده بگیرد.