وب سایت معرفی مکان های گردشگری آی آر هتل IrHotel هتل آپارتمان مشهد
رزرو هتلبلاگ هتل آپارتمان مشهدچگونه توجه نزدیک به بررسی مهمان می تواند تاثیر خط پایین هتل خود را

بلاگ هتل آپارتمان مشهد

چگونه توجه نزدیک به بررسی مهمان می تواند تاثیر خط پایین هتل خود را

هر روز، هتل ها در سراسر صنعت خود را در معرض خطر از دست دادن صدها و یا حتی هزاران دلار به سادگی با انجام هیچ چیز در همه قرار داده .... این هتل ها، که بسیاری از آنها چند عملیات ساده به دور از تقریبا دو برابر استخر خود را از مشتریان بالقوه، تلف فرصت زیرا آنها نمی دانند که چگونه برای رسیدگی به نگرانی که مهمانان قبلی هتل آپارتمان مشهد را بر روی اینترنت به اشتراک گذاشته.

اما انفعال را می توان تغییر و جریان درآمد جدید را می توان باز کرد. برای شروع، رهبران هتل نیاز به درک بازخورد که میهمانان ارسال آنلاین، که آیا هتل مورد که یا نه هیجان زده است. میلیون ها نفر از نظرات نوشته شده در هر هفته وجود دارد، و در حالی که نه در هر بررسی مربوط به هر ملک، تقریبا هر هتل بازخورد آنلاین به صورت منظم دریافت خواهید کرد. درک این بررسی می تواند مشکل ... این مهم است که شناسایی لحن یک بررسی (مثبت، خنثی و یا منفی) همراه با محتویات بررسی (فراتر رفتن از تن به شناسایی آنچه در واقع در حال بحث). سپس، در طول زمان، هتل ها می توانید احساسات و ارتباط آماری خود را به طور خلاصه به راستی چه چیزی اثرات هتل خود را بیشتر. برای مثال، اگر نیمی از بررسی هتل خود را بیش از 30 روز بازه زمانی اشاره نظافت اتاق را دریافت می تواند بهبود یافته، و ناگهان عملکرد نظافت اتاق خود را قطره 35٪، شما می دانید حق دور است که شما نیاز به عمل آورند. بنابراین، هنگامی که داده ها قابل درک است و contextualized، باید آن را عملیاتی شود. شناسایی ضعف در یک هتل، بر اساس بازخورد مهمان، نیاز به یک تمایل مدیریت به درک که همه بازخورد است که به سادگی داده ها، و داده ها باید تصمیمات اطلاع. این می تواند بسیار دشوار را بپذیرد که، برای مثال، یک کارمند که به طور منظم خوشحال برو خوش شانس در جلسات ممکن است خاموش جذابیت در تنظیمات خدمات مهمان. با این حال، اگر مهمان متعدد در مورد نظافت اتاق خود شکایت، به احتمال زیاد مسئله ای است که مدیریت باید به آدرس وجود دارد. این ممکن است با تضمین کارکنان خود در هتل آپارتمان مشهد حال اجرای بهترین شیوه هتل ایجاد کرده است باشد. همچنین ممکن است در حال تغییر است آن بهترین شیوه (یا تغییر کارکنان اگر یک نفر خاص است به طور موثر تکمیل نیست کار خود را). با استفاده از بازخورد به عنوان یک ابزار برای شناسایی چالش های بر اساس آنچه مهمان در حال تجربه دست اول می توانید به انواع نتایج منجر شود، از اقدامات اصلاحی ساده با کارمندان به بیش اقدامات شدید (مانند فسخ کارمند) مورد نیاز است و یا تحقق یک رویکرد خاص اشتباه است راه به انجام کارهای. همچنین می تواند مورد استفاده برای شناسایی کارکنان برجسته. بازخورد شاید مهمان در مورد رستوران یک هتل همیشه شگفت انگیز در روز سه شنبه. در آن نقطه، مدیران هتل باید نگاه کنید تا ببینید اگر یک شام خاص ویژه ستایش درآمد وجود دارد، یا اگر یک آشپز برجسته که سزاوار نوعی به رسمیت شناختن وجود دارد. به یاد داشته باشید، همه بازخورد بد است. در واقع، نزدیک به 80٪ از بررسی آنلاین مثبت هستند. با این حال، اگر بازخورد آنلاین سقوط به 20٪ که منفی ها، هتل ها می توانید، و باید آن را به آدرس. اگر آنها داده اند و در حال عملیاتی اقدامات برای اصلاح یک موضوع، توضیح داد که در یک محیط آنلاین می توانید آسیب های ناشی از یک بررسی منفی را محدود کند. پس از همه، آن است که فقط بازبین که بررسی می بیند، بیش از 95 درصد از تصمیمات، آپارتمان توسط بازخورد آنلاین مطلع شده است. پیش از آن در این بخش، اشاره چگونه هتل ها ممکن است هزینه خود صدها و یا حتی هزاران دلار در هر شب. این چیزی است که من صحبت کردن در مورد. نمره بررسی هتل است دوم جزئیات مهم در تجربه رزرو مهمان (پشت قیمت، اما پیش از چیزهایی مانند هتل نام تجاری). در بررسی های اخیر ما در چگونه مردم برای جستجو و رزرو هتل، متوجه شدیم که 88 درصد از مسافران می شود بلافاصله مرتب کردن بر اساس هتل ها که کمتر از 3 از 5 ستاره (بیشتر در مورد که در اینجا). بر اساس تحقیقات ما، هتل ها که در زیر سه ستاره قرار می گیرند معمولا توسط یک یا دو نقص تکرار کشیده شده است. به عنوان مثال، مهمانان به طور منظم در مورد اتاق نجس سخن گفتن، و یا یک نگرانی مشترک نیاز به انجام با صبحانه، و یا مشکلات در محدوده زمانی معین در پرداخت. در کوتاه مدت، بسیاری از هتل ها با امتیاز کمتر از 3 ستاره طور چشمگیری می تواند بهبود نمره خود را با یک یا دو بهبود، به عنوان یک تعمیرات اساسی چشمگیر از نوعی مخالف است. شناخت و فهم بررسی آنلاین اجازه می دهد این هتل ها به هتل آپارتمان مشهد راحتی این مناطق مشکل را شناسایی (این مناطق اغلب کاملا واضح هستند). این بهبود باز خواهد شد تا یک استخر کاملا جدید از مهمانان بالقوه است. این هم درست است هتل به دنبال افزایش بازخورد خود را رتبه بندی از 3 ستاره تا 4، و یا حتی 4 ستاره و بالاتر. ما هنوز که افزایش درآمد پیدا کردن حتی زمانی که اعتبار هتل افزایش 4.1-4.2. بدون پرش بیش از حد کوچک است، و بنابراین، باید آن را برای وقت و زمان دوباره تلاش. این واقعیت امر این است که هتل ها می خواهند مانع از خارج شود، و با مقدار زیادی از گزینه مسافران، این است که تبدیل شدن سخت تر را به انجام. یکی از بهترین راه برای باقی ماندن در استخر از رقیب هتل این است که تلاش برای تعالی - رتبه بندی و در غیر این صورت. برای برخی از زمینه در چرا

امروزه زائرین گرانقدر حرم مطهر امام رضا ع برای سفر به مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران قبل از حضور در این شهر به فکر تهیه کردن مکان هستند. هتل ها و هتل آپارتمان مشهد مکان هایی هستند که از پیش توسط زائرین رزرو می شوند.شرکت آی آر هتل این افتخار را دارد که از پیش هتل آپارتمان مشهد را جهت رفاه حال زائرین رزرو نماید.این شرکت وظیفه خود می داند که هتل آپارتمان مشهد را با بهترین نرخ و پایین تر از نرخ اصلی هتل در اختیار زائرین گرانقدر قرار دهد. معرفی بهترین و با کیفیت ترین هتل آپارتمان های مشهد با گارانتی قیمت عالی و خدمات ایده آل و ارائه خدمات رزرو هتل آپارتمان در مشهد هم چنین معرفی کلیه این هتل آپارتمان ها و فاصله آن ها تا حرم و امکانات و خدمات آنها
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla