منتشر یک بررسی از مقالات بیشتر خوانده شده در سال گذشته است. رفتن را از طریق لیست تا حدودی از یک گنج برای بازاریابان هتل و مدیران درآمد است. توجه: این یک پست مهمان توسط مارتین سولر، مدیر ارشد بازاریابی از عکس فوری است.
ممکن است روند آینده را پیش بینی کنیم اما قطعا کمک می کند تا به ما در درک آنچه که در صنعت با تمرکز بر و چگونه ما استراتژیک ممکن است واکنش نشان می دهند.
چه ساخته شده به طور کلی بالا-50 لیست؟
پایان برابری نرخ گرفتار توجه همه را
حدود 17٪ از مقالات محبوب ترین مربوط به داستان اتفاق می افتند برابری نرخ و چگونه آن را گرفته است. بسیاری از آنها با هدف قرار دادن ، که من می خواهم بگویم کاملا عادلانه نیست به عنوان نرخ برابری است اختراع خود را است.
مطمئنا برخی از مردم ایستاده به دست آوردن و یا شل از این. حقیقت این است که نرخ برابری است تعادل طبیعی نیست و طبیعت است، تمایل به تغییر چیزهایی مثل این.
رزرو مستقیم به عنوان محبوب مثل همیشه
هتل ها دوست رزرو مستقیم است و این واضح تر از همیشه. من یک سال که در آن رزرو مستقیم، محبوب تر از هتل آپارتمان مشهد در سال 2015 بود به یاد ندارد.
به اندازه کافی جالب باور آنها ارزان ترین منبع درآمد برای یک هتل است. مسلما برابری نرخ مورد درآمد مستقیم، اما ما تصمیم به تقسیم این دو.
نوآوری بازاریابی کمتر جالب از بهینه سازی درآمد هستند
جالب توجه است، نوآوری بازاریابی تنها مقام سوم که آن را به آیتم های مردمی در می آید. یکی فکر می کنم که راه های جدید برای بازار هتل یکی به فهرست بالا، حداقل در جامعه دیجیتال دیوانه است.
در نهایت، این چیز خوبی است به عنوان بهینه سازی است که قطعا یک عنصر مهم است. با این وجود، صنعت ما می تواند نوآوری بیشتر اینجا استفاده کنید.
تکامل ابر کردم از مردم نگران
برای اینکه عادلانه، گوگل و مشاورین متعلق به داستان در متا جستجو سال گذشته است. تغییر وضعیت خود از پرداخت به ازای هر کلیک مدل به کمیسیون مدل مربوط به بیش از یک بازاریاب هتل، تعجب اگر آنها را و ابر موتورهای جستجو باقی می ماند و یا اگر آنها تبدیل به OTAs.
OTAs تسلط
تسلط OTAs در بازاریابی هتل و هتل آپارتمان مشهد مدیریت درآمد فضا هتلداران تماشای. انحصار از Expedia و و قدرت رو به رشد خود را در توزیع هتل به اندازه کافی جالب برای حفظ خوانندگان کلیک بود.
هتل ها به حق نگران، به خصوص که به نظر نمی رسد می شود خیلی اتفاق می افتد به تغییر این واقعیت وجود دارد.
Airbnb را و اخلالگران از آینده