ین مطالعه به بررسی روابط پتانسیل نظری در میان هتل اقتصاد کیفیت وب سایت، ویرو
، و نیات رزرو آنلاین در چین است. پرسشنامه انجام شد و 298 نمونه از کاربران از وب سایت هتل سه اقتصاد (7 روز، صفحه اصلی کاروانهایی و هنتینگ هتل) در گوانگژو، چین جمع آوری شد. نتایج تحلیل دقیق داده ها نشان می دهد تاثیر چهار بعد از اقتصاد کیفیت وب سایت هتل (قابلیت استفاده، سهولت استفاده، سرگرمی، و مکمل) در ویروس ETrust و نیات رزرو آنلاین. به طور خاص، (1) قابلیت استفاده، سرگرمی، و متمم از اقتصاد وب سایت هتل آپارتمان مشهد هتل معنی دار و مثبتی ویروس ETrust تحت تاثیر قرار. در مقابل، نفوذ سهولت استفاده بر روی ویروس ETrust ناچیز بود؛ (2) مکمل تاثیر مثبت بیش از سه ویژگی های دیگر بر قصد رزرو آنلاین نشان داد؛ و (3) ویروس ETrust به طور قابل توجهی تحت تاثیر مثبت نیت رزرو آنلاین. این یافته ها در چین توسط پل زدن شکاف بین اکتشاف کیفیت وب سایت هتل و تاثیر آن بر نیات رزرو آنلاین هتل به اقتصاد بازاریابی آنلاین کمک می کند
چکیده
مطالعه حاضر به بررسی تاثیر ویژگی های ناآشنا مربوط به مواد غذایی (به عنوان مثال، مواد و نام مواد غذایی) و داستان در مورد ریشه های غذایی بر اساس برداشت های مصرف کنندگان از اصالت و نیت خرید خود را. نتایج نشان می دهد که مواد تشکیل دهنده نا آشنا، نام غذا منحصر به فرد، و داستان در مورد ریشه های مواد غذایی را افزایش برداشت مصرف کننده از صحت. در رستوران های قومی، اصالت شده است به عنوان یک فاکتور بسیار مهم برای حصول اطمینان از رضایت مشتری و مقاصد خرید تاکید کرد. نقش واسطهای ادراکات مشتریان از اصالت در مطالعه حاضر تایید شده است. یافته های پژوهش حاضر نشان می دهد که مدیریت رستوران های چینی باید نام غذا منحصر به فرد و داستان در مورد منشاء یک ظرف توسعه، که این عناصر محوری کمک به ادراکات مشتریان از صحت و قصد خرید میمطالعه حاضر به بررسی تاثیر ویژگی های ناآشنا مربوط به مواد غذایی (به عنوان مثال، مواد و نام مواد غذایی) و داستان
در مورد ریشه های غذایی بر اساس برداشت های مصرف کنندگان از اصالت و نیت خرید خود را. نتایج نشان می دهد که مواد تشکیل دهنده نا آشنا، نام غذا منحصر به فرد، و داستان در مورد ریشه های مواد غذایی را افزایش برداشت مصرف کننده از صحت. در رستوران های قومی، اصالت شده است به عنوان یک فاکتور بسیار مهم برای حصول اطمینان از رضایت مشتری و مقاصد خرید تاکید کرد. نقش واسطهای ادراکات مشتریان از اصالت در مطالعه حاضر تایید شده است. یافته های پژوهش حاضر نشان می ده.