رزرو هتلبلاگ هتل مشهد

بلاگ هتل مشهد

بلاگ هتل مشهد

شیوه های مدیریت درآمد هتل در مشهد

قیمت گذاری اتاق شده است، موضوع بحث های زیادی در حالی که برای حال بوده است. ارائه دهندگان اسکان پیدا کردن آن سخت ترین شگفت انگیز به در نرخ مناسب برای بازارهای مناسب می رسند. قرارداد OTA چیز حتی پیچیده تر برای هتلداران که مجبور به توقف قیمت برای سایتهای خاصی را. با برخی از OTAs حتی اتاق ها از طریق طرف های خارجی که پس از آن نرخ ملک را تضعیف توزیع مجدد، هتل ها با یک مدیریت درآمد ظروف سرباز یا مسافر است که می تواند جای اعتبار آنها را تهدید با مهمانان است.
اما مشکلاتی عمیق تر فراموش نشدنی این بخش از مدیریت هتل وجود دارد. اگر چه به طور گسترده ای سیستم های قدیمی هستند که توسط سیستم های مبتنی بر ابر در سراسر جهان جایگزین، هنوز هم تعدادی از خواص است که در نرم افزار منسوخ تکیه می کنند. عدم ادغام و در زمان واقعی قیمت گذاری برای OTAs، وب سایت هتل و سیستم عامل های دیگر توزیع مهار این خواص را از درآمد به حداکثر رساندن آنها. تعدادی از راه های هتل ها می توانید شروع به تمرکز بیشتر بر بهبود مدیریت درآمد بدون هزینه های زیادی در سرمایه گذاری وجود دارد - در اینجا پنج از آنهایی که عبارت اند از: صفحه نمایش روشن پاسخ به اقدامات این صدا ممکن است آشکار است اما آن را تعجب آور چگونه از آن آسان است به از دست دکمه 'کتاب در حال حاضر بر روی تعدادی از وب سایت هتل مستقل است. پس از صرف زمان و تلاش بسیار به ساخت و ساز ترافیک وب سایت خود را، آخرین چیزی که شما می خواهید به ذکر است هر مهمانان بالقوه به شرکای OTA خود را. بزرگ، رنگ روشن پاسخ به عمل در یک بخش برجسته از سایت است که تضمین کند مهمان به یاد داشته باشید دقیقا همان جایی که آنها نیاز به رفتن که زمان را به آپارتمان، در آن است. اتخاذ قیمت گذاری ساده
مهمان اولویت های متفاوتی دارند که رزرو محل اقامت سفر است، اما بدانند هفت طرح های قیمت گذاری است یکی از آنها نیست. خیلی گزینه های بسیاری می توانید مهمان اشتباه - این چیزی است که هرگز نمی خواهیم زمانی که یک مشتری در مقابله پرداخت. این همیشه بهترین برای حفظ چیزهای ساده وقتی که می آید به بسته بندی انتخاب کنید. شما همیشه می توانید به فهرستی از ویژگی های اضافی به عنوان افزودنی، اجازه می دهد شما را به تشویق برای خرید در حالی که آن را ساده تر برای مهمانان برای انتخاب آنچه آنها می خواهند. هتل مشهد در آغوش رزرو در آخرین لحظات، رزرو در آخرین لحظات بخش قابل توجهی از تمام رزروهای صورت گرفته در OTAs را تشکیل می دهند و این تعداد در حال افزایش است. با بسیاری از مهمانان در نظر گرفتن برنامه های تلفن همراه خود را به عنوان آخرین راه حل برای پیدا کردن اتاق، اطمینان حاصل کرد که هتل شما را بر روی سیستم عامل مانند HotelTonight تواند به شما کمک موجودی خود را فشار در یک بازار با تقاضای بالا که هم بزرگ تر هر سال است. در واقع، برنامه ریزی استراتژی های مختلف مدیریت درآمد برای این بازار می تواند ایده آل به منظور جذب رزرو بیشتر در یک دوره کوتاه.
محافظت از نرخ اتاق شما در حالی که هتل های کوچک موجب قرارداد موظف ارائه میدهد بهترین نرخ موجود OTAs است، مطمئن شوید که وب سایت ملک را نیز ارائه می دهد و به همین. اگر یک OTA در حال خوردن یک تکه قابل توجهی از بازار در منطقه ای که شما در حال حاضر خود را تاسیس، آن را حس می کند بیشتر به قطع روابط با آژانس که جغرافیا.
امکان استفاده از برنامه های وفاداری هتل مشهد برنامه های وفاداری یک راه عالی برای هتل ها است توسعه روابط با مهمان ها، افزایش احتمال از آنها بازگشت. اکثر مسافران و قیمت آگاه هستند و آنها را قادر به کسب امتیازات به آنها این فرصت را به صرفه جویی در اموال خود را می دهد. یک مزیت اضافه شده است که پل از این مهمان به طور مستقیم در وب سایت هتل رزرو خواهد که دفعه بعد آنها را رزرو. با احتیاط از سازمان های آنلاین برای هتل ها است که نوار از اقتدار خود را از برنامه های خشک که هتل به مهمانان است. در صنعت دائما در حال تحول امروز | مدیریت درآمد زمانی به عنوان بخش مکمل عملیات یک هتل اما با بازارهای در حال گسترش و تشدید رقابت مشاهده شد، آن را در حال حاضر اولویت به منظور ماندن است.

هتل مشهد برای هر بازار در سال 2016

فناوری هر سال زمین جدیدی را می شکند و مهمان نوازی معمولا در میان صنایع اول است که از آخرین نوآوری ها بهره مند شوند. رشته های مهمان همیشه در حال تغییر هستند و مسافران امروز تقاضای خدمات شخصی تر، هتل ها را مجبور می کنند که به رقابت برسند یا ریسک کنند. در حالی که شکی نیست که شما ممکن است تمام کارهایتان را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که ملک شما به درستی بهینه سازی شده است تا بتواند به عنوان رزروهایی که ممکن است انجام شود، فقط انسانها از دست بردن به چیزها بکاهند. به همین دلیل ما این چک لیست را ارائه دادیم تا به شما اطمینان دهیم که در هنگام فروش اتاقهای این 2016 همه پایه ها را پوشش داده اید پروفایل های فعال رسانه های اجتماعی: داشتن پروفایل های رسانه های اجتماعی در کلیه کانال های محبوب اجباری است، بنابراین ما حتی نمی خواهیم در اینجا بحث کنیم. اما نقطه ی یک حساب رسانه ی اجتماعی این است که مخاطبان خود را جذب کند - یک پروفایل بیکار هیچ کاری را انجام نمی دهد. تشویق مهمانان برای ارسال عکس ها، به اشتراک گذاشتن نظرات خود و ارائه پیشنهادات نه تنها کمک به ایجاد رابطه با مهمانان خود، بلکه همچنین ویژگی های اموال خود را به دوستان و خانواده خود را نشان می دهد. هتل مشهد مدیریت مبتنی بر ابر:
این ممکن است به نظر نیازی مطلق نباشد و ممکن است به نظر من تبلیغی باشد که در غیر این صورت باشد. اما واقعیت این است که یک سیستم مدیریت املاک بهینه سازی منابع هتل را به مراتب آسان تر می کند، زیرا خواصی است که از آنها استفاده نمی کنند تا حتی با آنهایی که کار می کنند رقابت کنند. از صرفه جویی در ساعت انسان به منظور بهبود بهره وری همه جانبه، سخت است که اثرات سیستم را با استفاده از روش های دستی تکرار کنید. رفتن به جلو در سال جاری، تعدادی از هتل ها سوئیچ را به ابر تبدیل خواهند کرد - و تنها به نظر می رسد که با بهترین ابزارهایی که با رقابت به همان اندازه قوی است، خود را با خود حمل کنید. شبکه های توزیع: هنگامی که یک هتل در بالاترین میزان ممکن اشغال نمی شود، پولش را از دست می دهد. دیگر امکان ندارد تکیه بر رزرو تلفن و یا راه رفتن - میلیون ها رزرو در OTA انجام شود و نه بخشی از این سیستم عامل، یک اشتباه بزرگ است. در حالی که این درست است که آژانس های آنلاین دارای کمیسیون عالی هستند، حذف آنها از استراتژی توزیع شما راه نیست. تعدادی از مهمانان پس از دیدن اموال در OTA از وب سایت خود هتل بازدید می کنند! وب سایت بهینه سازی شده: هتل مشهد یک وب سایت بهترین راه برای جبران عدم تعادل ایجاد شده توسط پرداخت تمامی این کمیسیون های OTA است. داشتن یک وب سایت بهینه سازی شده و سریع که مجهز به موتور رزرو مستقیم می باشد، باید امروزه مطلق باشد - کاربران عموما بی سر و صدا هستند و فقط اگر سایت شما بیش از حد طول بکشد، حرکت می کند. مهمانانی که از OTA دیدن می کنند - همانطور که در بالا ذکر شد - احتمالا این کار را برای کشف بیشتر در مورد اموال خود انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود که سایت شما به شکل واضح توصیفی و پر از تصاویر است و هیچ چیز برای تخیل به نظر نمی رسد.
سازگاری موبایل: تقریبا همه چیزهایی که می توان بر روی رایانه ها انجام داد امروزه بر روی تلفن های همراه انجام می شود، ترتیب دادن حمل و نقل، تهیه رزرو یا حتی رزرو بلیط. نادیده گرفتن این پلتفرم در این سن، غیر قابل تصور است، به خصوص با توجه به گوگل که استفاده از گوشی های هوشمند تنها کوهنوردی است. هتل ها این رسانه را بسیار جدی گرفته اند، زیرا بسیاری از برنامه های اختصاصی برای اموال خود را طراحی می کنند!
ادغام در زمان واقعی: داشتن مجموعه وسیعی از ابزارهای مدیریت هتل قدرتمند عالی است، اما بدون یکپارچگی در زمان واقعی، تمام این فن آوری می تواند لحظه ای را که به دلیل وخامت زمان رخ می دهد، از بین ببرد. یک رزرو دوبعدی نمونه ای کامل از چنین وضعیتی است - آنها تجربه مهمان را خراب می کنند و شهرت هتل را خرج می کنند، به ویژه امروزه، زمانی که هر کسی می تواند از رسانه های اجتماعی برای ابراز نظرات خود استفاده کند. یکپارچگی زمان واقعی به تمام سیستم های مختلف مانند سیستم مدیریت درآمد، مدیر کانال، PMS و غیره اجازه می دهد تا به صورت همزمان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، بنابراین کارایی بی نظیر در هنگام اداره اطلاعات از نرم افزار های مختلف امکان پذیر می شود هیچکس نمی گفت که یک هتل آسان بود و تا به حال، احتمالا خیلی از آن آگاه هستید. اما این بدان معنا نیست که نمیتوان آن را پاداش داد - به هر حال، جوهر مهمان نوازی ما این است که ما در ابتدا به این صنعت جذب کردیم!

اجرای استراتژی مدیریت اعتبار هتل شما

اکثریت مردم قبل از خرید یک محصول یا انتخاب هر سرویس به بررسی آنلاین میپردازند. از آنجایی که امروزه کسب و کار تا حد زیادی وابسته به اینترنت است، مدیریت اعتبار آنلاین امروز برای هر صنعت یا شخصیت عمومی مهم است. اما برای صنعت مهمان نوازی کاملا اجباری است. این به این دلیل است که رفتار مصرف کننده و الگوی رزرو به شدت تغییر کرده است و به سرعت در حال تغییر است. همه چیز به صورت آنلاین بر مبنای رتبه بندی و بررسی ها جستجو می شود زیرا بسیار راحت است که مقادیر پیشنهادات، کیفیت خدمات و بهترین معاملات ارائه شده توسط فروشندگان مختلف را مقایسه کنیم. بنابراین، مدیریت شهرت برای هر هتل، رستوران و دیگر بخش های مهمان نوازی حیاتی است. بیایید شیرجه بزنیم به دلایلی که مدیریت هتل پیشگیرانه باعث می شود هتلداران بازی کنند تا بازی بزرگتری داشته باشند. مدیریت اعتبار نه تنها به ویژگیهای لوکس یا بلندمدت محدود می شود، بلکه برای هر هتل و هر جایی در سراسر جهان ضروری است. هتلداران از ابزارهای مدیریت شهرت استفاده می کنند که جمع آوری، سازماندهی و ارزیابی داده ها را از سیستم عامل های مختلف انجام می دهند. اعتبار، توصیه ها و بررسی ها (آنلاین) رزروهای بیشتری را نسبت به هر عامل دیگر رانندگی می کنند. برای جمع آوری یک استراتژی مدیریت شهرت موثر، آموزش کافی و انگیزه دادن به کارکنان برای رسیدگی به بازخورد منفی و تبدیل آن به یک مثبت. ساخت یک تیم مدیریت شهرت حرفه ای هتل که ردیابی شهرت شما در سراسر وب را ایجاد می کند. موفقیت کسب و کار هتل شما بسیار وابسته به آن است. وارن بوفت، "20 سال طول می کشد تا شهرت و 5 دقیقه آن را خراب کند."
به عنوان یک صاحب هتل، باید به دنبال راهی برای جذب مهمانان جدید به اموال خود باشید، اگر چه مطمئن نیستید از کجا شروع کنید! اگر قبلا خط لوله برای یک استراتژی بازاریابی موثر برای جذب بیشتر مهمانان را طراحی نکرده اید، ما تعدادی از آنها را برای شما فهرست می کنیم. 1. استراتژی محتوای جستجو دوستانه اگر وب سایت هتل شما بهینه نشده باشد، محتوای شما مقدار زیادی نخواهد داشت. نیاز به ساعت است تصویب روش های جستجوگر حق، مطالب در وب سایت باید بهینه سازی شده با کلمات کلیدی، آموزنده و جذاب. تعداد کمی از هتلداران استراتژی محتوایی خوب را اتخاذ می کنند، مانند بلاگ به طور مرتب در بخش منابع. این یک راه عالی برای ارائه مسافران اطلاعاتی است که به آنها نیاز دارید مانند مکان های گشت و گذار محلی، هنر و آشپزی و همچنین بهبود نتایج جستجوی آلی. صاحبان هتل ها که بهینه سازی SEO را اتخاذ کرده اند میتوانند آن را تبدیل به درآمد خوب کنند. 2. وبسایت "کاربر پسند"
در حالی که SEO و محتوا نقش اصلی را در استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای هتل ها ایفا می کنند، وب سایت نیز باید کاربر پسند باشد. ناوبری باید ساده باشد (صفحه بارگذاری باید کمتر از 3 ثانیه باشد) و طراحی باید ظریف باشد. توصیفات ویدئویی مهمان ها، تصاویر اموال شما و سایر منابع می تواند وب سایت هتل شما را محبوب کند و می تواند راهی عالی برای برقراری ارتباط با مهمانان باشد. بنابراین در هنگام طراحی وب سایت هتل، این عوامل را در نظر داشته باشید. هتل مشهد 3. رسانه های اجتماعی
بدون شک می توان گفت که رسانه های اجتماعی یکی از مهم ترین کانال های بازاریابی برای بسیاری از بخش ها هستند. رسانه های اجتماعی راهی برای ایجاد گفت و گو با هزاران ساله ای هستند که دوست دارند اخبار مربوط به خودشان را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. برخی از سیستم عامل های برتر رسانه های اجتماعی Instagram، Twitter و Facebook هستند. هتلداران می توانند در هر یک از این موارد، به ویژه فیس بوک، با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند، زیرا این یک کانال ارتباطی دو طرفه است. بسیاری از زنجیره های هتل دارای حساب ها / صفحات در کانال های اجتماعی هستند که مهمانان می توانند فیلم ها و تصاویر سفر را با «بهترین لحظه در هتل» ارسال کنند. این اطمینان حاصل خواهد کرد که صاحبان هتل به اندازه کافی با مهمانان خود جذاب هستند. با تجربه و خدمات خوب که مهمان می شود در هتل، آنها ساخت نوعی میل با نام تجاری. رسانه های اجتماعی راه های باور نکردنی برای تشویق تعامل با بازدید کنندگان گذشته، فعلی و آینده است. به همین ترتیب، این یک ابزار است که به کسب و کار شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی با مشتریان خود، دوست داشتن ها، ناسازگاری ها و امتیاز های درد خود ارتباط برقرار کنید.
امروزه بسیاری از مسافران از تلفن های هوشمند برای تهیه رزرو هتل استفاده می کنند. در دهه گذشته، استفاده از گوشی های هوشمند در سطح جهانی به شدت افزایش یافته است. هتلداران باید از این فرصت استفاده کنند و وبسایت بهینه سازی شده همراه را که با استانداردهای گوگل مطابقت دارد (مطابق با جستجوی ارگانیک) باشد. این قطعی قطعی است که شامل ویژگی هایی است که با یک دستگاه تلفن همراه سازگار نیستند. محتوا باید قابل خواندن باشد حتی بدون زوم کردن. همچنین از پیمایش افقی استفاده نکنید و مطمئن شوید که لینک ها به راحتی قابل کلیک هستند. برای رانندگی سودآوری و افزایش تجربه مهمان، برنامه تلفن همراه یکی از محبوبترین کانالهاست. با مهمانها در یک سطح شخصی، با دادن تخفیف و ارتقاء منحصر به فرد آن را متصل می کند.
5. OTAs به عنوان کانال توزیع مناسب هتل مشهد برای صاحبان هتل بیش از پیش حیاتی در بالای کانال توزیع حیاتی است. افراد با استفاده از طیف گسترده ای از ژنراتورهای تقاضای آنلاین، اقامت خود را می پردازند. بیش از قیمت فقط بسته ی جذاب است، معاملات فصلی نشان داده شده در OTAs است که می تواند میزان جذب بیشتر را مدیریت کند. به عنوان یک هتل ساز، مهم است که بدانید که مهمان شما چه چیزی را دنبال می کند و در همه کانال های توزیع آنلاین آن را ارائه می دهد. از این رو بازاریابی به سمت راست برای به حداکثر رساندن ROI اهمیت دارد. به مخاطبان خود متصل کنید و بر این اساس شروع به بازاریابی کنید. به عنوان مثال، قرارداد ماه عسل را در یک سایت تبلیغاتی که حداکثر رزرو را از مسافران تجاری رانندگی می کند، تبلیغ نکنید.
6. اهرم در Metasearch سیستم های Metasearch مانند Tripconnect (TripAdvisor) و Google Hotel Finder در طی دو سال گذشته به دست آورده اند، زیرا مشتریان این گزینه را آسان برای مقایسه نرخ های موجود می دانند. یک کانال بازاریابی مهم، به هتلداران کمک خواهد کرد رتبه بندی خود را در این وب سایت ها و بهبود درآمد. این ایده های بازاریابی را به یک مزیت برای هتل خود تبدیل کنید! به ما اطلاع دهید که راهنمایی هایی را که برای جذب مهمانان مفید تر کرده اید و درآمد هتل خود را افزایش دهید.

نکات مدیریت هتل مشهد برای هتلداران جدید

هتل مشهد صنعت مهمان نوازی هند در حال تحول و رشد مداوم است. علاوه بر این، مهمانان به خوبی آگاه هستند، نوع خدماتی را که می خواهند، می دانند و سریع می توانند نظرات خود را برای بیان دیدگاه خود به صورت شخصی یا آنلاین بفرستند. چه باید بکنید برای ساده سازی عملیات هتل خود و مدیریت احساسات مهمان بهتر؟ کمتر بیشتر است، مارتین جدید برای هتل های در حال ظهور و مهمانان تکنولوژی متقاعد شده است. در حالی که روند در حال تغییر است، مهم است که باقی مانده از آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی. انتخاب تکنولوژی مناسب برای مدیریت بهتر اتاق، مهمانان و امور مالی، و در نهایت به حداکثر رساندن درآمد برای هر صاحب هتل. آیا شما یک صاحب هتل جدید هستید یا آیا قصد دارید در سال جاری به صنعت مهمان نوازی بپردازید؟ دانلود کتاب الکترونیکی ما برای پیدا کردن بینش و راهنمایی های عالی است که به شما کمک خواهد کرد که هتل خود را موفق، و تبدیل شدن به رقابتی در بازار شلوغ است. چه در داخل: 1) در مورد اهمیت یک سیستم قوی مدیریت املاک مبتنی بر ابر یاد بگیرید 2) چرا باید لمس شخصی را قرض بدهید؟ 3) رفتن به تلفن همراه 4) تسهیل پرداخت های آنلاین امن 5) مدیریت حضور دیجیتال خود را آنلاین
بهترین روش برای بهبود موتورهای رزرو هتل هتل مشهد
بدون شک موتور موتور رزرو وب مهمترین جزء وب سایت هتل است. اما با وجود این، تعدادی از خواص هنوز هم به طور کامل در OTA بستگی دارد! 2016 به نظر می رسد متفاوت است هر چند. آگاهی از محاسبات ابری و مدیریت مبتنی بر ابر افزایش یافته است و تعدادی از خواص برای مهاجرت به پلت فرم در این سال تعیین شده است. اما برای به حداکثر رساندن پتانسیل هتل، نیاز به مالکیت به مخاطبان و کانال هایی که از آنها استفاده می کنند، توجه می شود. بزرگترین آنها موبایل خواهد بود. سازگاری موبایل بخش مهمی از موفقیت هتل است. اما بسیاری از هتل ها هنوز سایت های بدون پاسخ و یا آهسته موبایل دارند. این یک مشکل بسیار واقعی است که صاحبان باید جدی تر رفتار کنند - اینترنت مردم را بی قراری کرده است و مهمان ها هیچ استثنائی نیست! در اینجا چند مورد از بهترین شیوه ها برای بهبود رزرو مستقیم اموال شما وجود دارد: نمایش کنسول رزرو در صفحه اصلی وب سایت شما از یک تماس خلاقانه برای استفاده استفاده کنید محتوا را به طور مطلوب در سراسر یک صفحه وب توزیع کنید اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان برای رفتن به بخش های مختلف وب سایت شما آسان هستند استفاده از اطلاعات جغرافیایی برای هدف بهتر در کشورهای مختلف بهینه سازی طراحی سایت شما، صرفنظر از امکان رزرو بیشتر است، اما داشتن محتوای با کیفیت بالا نیز بخش مهمی از این فرآیند است

تأثیر بازی ویمبلدون در صنعت هتل

قهرمانی تنیس، ویمبلدون یکی از بزرگترین برجسته های تابستانی های بریتانیا است که تعداد زیادی از مردم در سراسر جهان به لندن فرود می آیند. در سال 2016، تعداد بازدیدکنندگان به تقریبا نیمی از میلیون نفر رسید. بازدید کنندگان عبارتند از تماشاگران، اعضای رسانه ها، بازیکنان و مربیان آنها و خانواده، کارکنان و غیره
این فصل بسیار پر مشغله برای صنعت هتل در لندن و اطراف آن است. به عنوان یک هتلدار، باید اطمینان حاصل کنید که از رویداد به نفع خود در افزایش رزرو و همچنین درآمد هتل خود استفاده کنید.
در اینجا چند راه وجود دارد که چگونه می توانید کسب و کار خود را در زمان ویمبلدون بهینه سازی کنید.
ارزیابی تقاضای بازار -
درک آنچه تقاضا برای اتاق در تاریخ ویمبلدون، که باید بین 3 تا 16 ژوئیه برگزار شود. مقایسه اشباع گذشته در ویمبلدون با میزان پیش بینی شده در سال جاری.
جمع آوری اطلاعات از هتل ها در اطراف استادیوم - تحقیقات بازار در مورد رقابت و همچنین سایر هتلها در اطراف استادیوم ویمبلدون انجام دهید. جمع آوری اطلاعات در مورد نوع هتل، تعداد اتاق، تعرفه ارائه شده در طول آن تاریخ و هر گونه اطلاعات مربوطه که ممکن است به شما کمک کند. هتل مشهد اطلاعات تاریخی در مورد مهمانانی که در گذشته به ویمبلدون آمده بودند -
چند نفر از مهمانان به عنوان مجرد حضور داشتند؟ چند نفر به عنوان یک خانواده؟ رسیدن به مهمانانی که پیش از این با شما بوده اند را تشویق کنید تا دوباره با شما کتاب بخوانند. جستجو برای مهمانانی که در ویمبلدون پیشین انگلیس با جستجوی سایت های رسانه های اجتماعی و همچنین سایت هایی که بررسی های سفر را ارائه می دهند، بازدید کرده اند. این باید دید که مهمان ها چه چیزی نیاز دارند و چه چیزی از هتل ها انتظار می رود.
هنگامی که تیم فروش خود را یک تحقیق کامل در بازار انجام داده است، شما باید استراتژی قیمت گذاری پویا برای اتاق خود را برای به حداکثر رساندن درآمد برای هتل خود را در طول ویمبلدون پیاده سازی کنید. از آنجا که تقاضا برای اتاق های هتل در طول این دوره بالا خواهد بود تنظیم تعرفه اتاق خود را بر اساس اتاق در دسترس شما و آنچه رقابت شما شارژ است. هتل شما ممکن است پتانسیل زیادی برای افزایش درآمد در این دوره داشته باشد. برای جذب رزرو بیشتر اتاق، هتل شما نیز باید موارد زیر را اجرا کند:
بسته ویژه ویمبلدون - هتل مشهد بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط تیم شما، شما یک ایده منصفانه در مورد آنچه که مهمانان از هتل هایشان انتظار دارند؛ ایجاد بسته های ویژه هتل که در ویمبلدون متمرکز است. بسته ها را می توان به طور مستقیم در وب سایت ها و از طریق OTA که شما استفاده می کنید تبلیغ. ایجاد بسته بندی ویمبلدون نیز یک راه عالی برای هتل در جستجوهای آنلاین خواهد بود هر زمان که هر کسی برای هتل ها در داخل و اطراف ورزشگاه جستجو می کند. اضافه کردن اطلاعات در مورد ویمبلدون در وب سایت شما و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی - یکی دیگر از راه های افزایش رتبه بندی موتور جستجو این است که اطلاعات در مورد مسابقات قهرمانی تنیس را در تمام پورتال های آنلاین خود ارائه کنید. اطلاعاتی در مورد چگونگی مهمانان رزرو بلیط، گزینه های حمل و نقل را به ورزشگاه و از استادیوم و غیره ارائه دهید. اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات فقط به وب سایت هتل شما محدود نمی شود. آن را در صفحه فیس بوک خود و دیگر سیستم عامل های اجتماعی اضافه کنید. هتل مشهد شریک با وب سایت یا OTA -
بسیاری از OTA ها و یا وب سایت ها اطلاعات در مورد بسته های هتل در طول ویمبلدون و یا هتل ها در نزدیکی ویمبلدون تنیس ارائه می دهند. هتل خود را در OTAs فهرست کنید و در وب سایت های سفر بازدید کنید. این کمک خواهد کرد که ترافیک بیشتری را به هتل شما برساند و ارزش یادآوری قوی ایجاد کند. ویمبلدون یک پیشرفت اضافی بزرگ برای صنعت مهمان نوازی در طول فصل ورزشی محبوب، هتل ها باید اطمینان حاصل شود که آنها تا حد ممکن از آن بهره مند شوند. چگونه آخرین ویمبلدون را اهرم کردید؟ یادگیری کلیدی چیست؟

صفحه3 از4

jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla