رزرو هتل

به وب سایت مرکز گردشگری و رزرواسیون آی آر هتل IrHotel با بیش از 5 سال سابقه در زمینه رزرو هتل و هتل آپارتمان

مقالات هتل هلیا مشهد

نرم افزار هتل هلیا مشهد

به عنوان بخشی از موقعیت خود به عنوان یک صنعت مهمان نوازی فکر رهبر، HeBS دیجیتال با خوشحالی به اعلام انتشار قسط دوم در یک سری از whitepapers HeBStrategy برای 2017. HeBStrategy نسخه Q2 است ارزیابی آب و هوا صنعت مهمان نوازی، به بررسی روش های خلاق به نام تجاری وفاداری و برنامههای شناخت مهمان، و بر یافته های کلیدی هتلداران باید آگاه از در حسابرسی هتل استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود باشد. دانلود HeBStrategy Q2 2017 نشریه برای یادگیری در مورد: آنچه روند در هتل: بمانید تا به روز در مورد آنچه خواهد هتلداران در طول چند ماه آینده، از جمله ترافیک، آپارتمان عظیم از اعضای برنامه وفاداری به نام تجاری، نیاز به دقت و توجه از تبلیغات هتل خود را ظاهر می شود در صفحات با تهاجمی و افراطی ماندن محتوا و تابستان مشغول هتلداران فصل باید برنامه ریزی برای آغاز خواهد شد. مهمان برنامه تشخیص: صرف نظر از بودجه، مدیران هتل ها باید یک برنامه تشخیص مهمان به مسافران دسترسی به قدرت پردازش منحصر به فرد و نرخ ها، که می تواند شما را به "خود" مهمان خود را کمک به پیاده سازی. یافتن پست های چگونه ابزار مانند نرم افزار رزرو رها و فیس بوک آگهی سرب می تواند به شما کمک کند وفاداری گذشته، حال، و آینده مهمان تقویت می کند. بینش های صنعت که ممکن است ندیده: بگیر تا در برجسته و takeaways از Q1 توسط به دنبال از طریق مقالات ما اخیر، مطالب وبلاگ و منتشر شده در مطبوعات. معیارهای که ماده: شیرجه رفتن به یافته های کلیدی به دست آمده از نمونه کارها ما از هزاران خواص هتل تا ببینید که چگونه شما مقایسه می کند. ما به شما حرکت شبیه چمچه زنی در روند مهم و بهترین شیوه کمک خواهد کرد که شما بر روی آنها سرمایه گذاری، از تضمین پرداخت امن به مبارزات شبکه نمایش Google است.هتل هليا مشهد نگاهی خارج از صنعت: گاهی اوقات همه شما نیاز به یک چشم انداز تازه است. HeBS دیجیتال مبارزات منحصر به فرد و طرح از صنایع در خارج از مهمان نوازی جمع آوری و خراب که دقیقا چه چیزی ساخته شده آنها را پاپ. الهام و ایجاد مطالب جذاب جدید که "سر در تخت" قرار داده است. دسترسی به این بینش و بیشتر زمانی که شما Q2 2017 HeBStrategy نشریه HeBS دیجیتال را دانلود کنید. درباره HeBS دیجیتال در سال 2001 بنا نهاده شده، شرکت در شهر نیویورک مستقر است و دارای دفاتر جهانی در لاس وگاس، لندن، اروپا، سنگاپور و اوکلند. نمونه کارها مشتری متنوع از ردیف بالا و لوکس هتل بوتیک زنجیره ها، هتل ها مستقل، استراحتگاه و کازینو، خواص های franchised و شرکت های مدیریت هتل ها، مراکز کنوانسیون، چشمه های معدنی، رستوران ها، DMO و دفاتر توریستی در سراسر جهان با همه بهره گیری از HeBS دیجیتال مستقیم آنلاین استراتژی کانال و تخصص بازاریابی دیجیتال است. بخشی از Hotel360 فن آوری، HeBS دیجیتال و Serenata که CRM، جامع ترین هتل CRM سوئیت امروز، در حال راه اندازی صنعت مهمان نوازی اولین کاملا یکپارچه 360 درجه مهمان نامزدی و کسب بستر های نرم افزاری. فن آوری، طراحی وب سایت و بازاریابی دیجیتال خدمات HeBS دیجیتال بیش از 400 جایزه صنعت معتبر، از جمله سفر جهانی جوایز، HSMAI آدریان جوایز، جوایز استیوی (جایزه ی American کسب و کار)، جوایز ماژلان سفر هفتگی، و بیشتر به دست آورد. تیم HeBS دیجیتال از رهبران فکری، یک تیم متنوع از کارشناسان متشکل از بیش از 33 ملیت صحبت بیش از 22 زبان تشکیل شده است. تماس با مشاوران HeBS دیجیتال در 1 (800) 649-5076 (شمال امریکا)، 44 (0) 7730 779 213 (لندن)، 64 (0) 9 889 8489 (استرالیا، نیوزیلند، اقیانوس آرام جنوبی)، 65 9005 1589 (آسیا)،
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla