رزرو هتل

به وب سایت مرکز گردشگری و رزرواسیون آی آر هتل IrHotel با بیش از 5 سال سابقه در زمینه رزرو هتل و هتل آپارتمان

مقالات هتل هلیا مشهد

هتل هلیا

هتل هلیا مشهد سفر جستجو جستجو تنها در موتورهای جستجو نیست، و گوگل آن را می داند - انجمن متخصصان تحقیقات اینترنت آوریل، 13 2017Google گزیده ای از انجمن متخصصان تحقیقات اینترنت گوگل استفاده می شود را به خود جستجو. حالا 65٪ از مصرف کنندگان شروع به جستجو برای محصولات در آمازون و یا دیگر سایت های خرده فروشی - دور زدن موتورهای جستجو به طور کامل. به عنوان یک نتیجه، حرکت حروف الفبا، شرکت تابعه ساخته شده است به یک) پیروزی پشت این ترافیک جستجو محصول، و ب) حرکت به پایین قیف برای تبدیل شدن به بخشی بزرگتر از فرایند خرید. درست دو هفته پیش در کنفرانس Google I / O که همه آنها از مکان های جدید را اعلام کرد آنها نمایش داده شد ضبط: در خانه (صفحه اصلی Google)، در مسنجر (الو)، در فیلم (اواز یا موسیقی دو)، در برنامه (از طریق مسنجر برنامه)، و در جای دیگر در وب است. هتل هليا مشهد و اگر آن را از چیزهای زرق و برق دار از مراحل کنفرانس، معرفی شرکت های اخیر از تبلیغات خرید در نتایج جستجو تصویر، و ویژگی های جدید محلی موجودی آگهی کمتر قابل توجه است. با اجازه دادن به کاربران برای فروشگاه مقایسه و خرید در همه نتایج جستجوی شخصی خود، آنها ی تغییر آنها تجارت الکترونیک ادامه (شاید شما از پرواز گوگل شنیده ام؟). مارک های سفر می تواند دو چیز را از گوگل و حرکت های اخیر خود را یاد بگیرند: اول، وب سایت های مسافرتی موتورهای جستجو برای خریداران سفر هستند. درست مثل بسیاری از کاربران با آمازون شروع به زمانی که به دنبال محصولات، مسافران با تامین کنندگان، سایت های متا، و OTAs شروع می شود. این به این معنی است فرصت بزرگ برای مارک های به ارائه ابزار مشتری های نتایج جستجو مانند، و سخاوتمندانه برای آن پاداش وجود دارد. دوم، سفارشی سازی و شخصی هستند خوب به دارا نیست. استراتژی برای سفارشی سازی هستند باید، و این امر به استراتژی های آگهی تا آنجا که به در محل تجربه.
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla