رزرو هتل

به وب سایت مرکز گردشگری و رزرواسیون آی آر هتل IrHotel با بیش از 5 سال سابقه در زمینه رزرو هتل و هتل آپارتمان

مقالات هتل قصر مشهد

فرهنگ سازمانی و هتل قصر مشهد

چکیده هتل قصر مشهد این مطالعه به بررسی نقش فرهنگ ملی و فرهنگ سازمانی متوازن در عملکرد سازمانی بررسی می کند. مدیریت هتل نیاز به انعطاف پذیری و پاسخگوئی مشتری برای مقابله با مشتریان به طور فزاینده خواستار و رقابت در بازار است. مطالعات مربوط به تأثیر فرهنگ بر عملکرد در مدیریت هتل هنوز تاثیر خاص از فرهنگ ملی و فرهنگ سازمانی متوازن بر عملکرد سازمانی نشان داد.

ما با استفاده از مفهوم فرهنگ سازمانی متعادل که فرض میکند که سازمان polyrational بیشتر پاسخگو به تغییرات بازار و خلاق تر هستند. داده ها از 96 هتل در لندن، انگلستان جمع شدند، و با استفاده از مدل معادلات ساختاری استفاده شد. یافته های ما نشان می دهد که فرهنگ ملی از کارکنان هتل را تحت تاثیر قرار و متعادل کننده فرهنگ سازمانی که به نوبه خود، تحت تاثیر قرار می دهد. این مطالعه به شناخت عوامل مؤثر بر عملکرد موجود، اشاره به سمت تحقیق بیشتر، کمک می کند تا پزشکان با نشان دادن اهمیت مصرف فرهنگ ملی به حساب و نشان دهنده اهمیت دستیابی به فرهنگ سازمانی متعادل 1. معرفی هتل قصر مشهد ما در بر نقش فرهنگ ملی و فرهنگ سازمانی متوازن در صنعت هتل، که عوامل کلیدی موثر عملکرد را بررسی کند. این مطالعه یک مشکل که مدیران در هر صنعت که مشتریان دارای استانداردهای جهانی انتظار، است که برای شناسایی عوامل مؤثر بر عملکرد سازمانی مواجه هستند. برای سه دهه گذشته محققان سازمانی با فرهنگ مورد توجه بوده است چون بر این باورند فرهنگ سازمانی بر عملکرد (لی و یو، 2004). با این حال، آن است که به طور کلی اذعان کرد که فرهنگ کار می کند بر روی تعدادی از سطوح مختلف و سطح سازمانی تنها یک (Pizam، 1993) است. در زمینه صنعتی جهانی آن مربوط به مدیران، به ویژه کسانی که از شرکت های چند ملیتی فعال در مناطق مختلف، این است که از اثر فرهنگ ملی آگاه است. این مطالعه مطالعات قبلی نشان داده اند که فرهنگ سازمانی بر عملکرد (Prajogo و مک درموت، 2011؛ لی و یو، 2004) و فرهنگ ملی فرهنگ سازمانی را تحت تاثیر قرار (خانه و همکاران، 2004؛ نظریان و همکاران، 2014). هتل قصر مشهد صنعت مهمان نوازی است که تعدادی از بازیکنان بزرگ است که در سطح جهان تعیین انتظارات در بازار به عنوان یک کل برای مشتریان خود، که بسیاری از آنها سفر در سطح جهانی (Teare، 1993؛ هسیه و Tsai، 2009). همچنین، صنعت یک تعداد زیادی از پرسنل بین المللی تلفن همراه که باید برای تنظیم به فرهنگ های مختلف (لی و تسه، 1998؛ دوین و همکاران، 2007). Brotherton و آدلر، 1999؛؛ جونز و مک کلیری علاوه بر این، مدیران در تجربه صنعت شرایط عملیاتی مختلف در کشورهای مختلف و ظهور تناقض چه مقدار از یک رویکرد محلی باید در مقابل چه مقدار از تجربه جهانی این صنعت (جونز، 1999 گرفته شده ، 2004). به این دلایل، به بررسی اثر فرهنگ ملی در فرهنگ سازمانی و پس از آن بر عملکرد سازمانی در صنعت هتل. ما استدلال می کنند که فرهنگ ملی از کارکنان هتل فرهنگ سازمانی که به نوبه خود، تحت تاثیر قرار عملکرد و، در نتیجه تحت تاثیر قرار است، نفوذ غیر مستقیم از فرهنگ ملی در عملکرد وجود دارد..

jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla