رزرو هتل

به وب سایت مرکز گردشگری و رزرواسیون آی آر هتل IrHotel با بیش از 5 سال سابقه در زمینه رزرو هتل و هتل آپارتمان

آیا هتل ها امروز بسیار وابسته به همکاران خود هستند

ارتباط بین هتل ها و آژانس های مسافرتی آنلاین (OTAs) همیشه پیچیده است. هیچ تاثیری را که OTA ها در سفر و مهمان نوازی جهانی داشته است را انکار نمی کند و هر سال میلیون ها مسافر را به اتاق ها متصل می کند. علاوه بر این، این پلت فرم های توزیع به خریداران مستقل اجازه می دهد تا دیدگاه خود را افزایش دهند و رزرو را از سراسر جهان پذیرش کنند. شرکت هایی مانند Booking.com و Expedia سالانه میلیون ها دلار در زمینه بازاریابی صرف می کنند و بخش بزرگی از کار را برای ارائه دهندگان خدمات مسکن انجام می دهند. بدیهی است که گرفتن این کمیسیون، و با روند گشت و گذار و الگوهای هزینه در حال تغییر همه زمان، هتلداران در حال افزایش بیشتر در مورد هزینه های متهم احتیاط است.
همانطور که تعداد رزروهای آنلاین افزایش یافت و OTA ها به طور فزاینده ای غالب می شدند، آنها شروع به تدریج مدل کسب و کار خود را تغییر دادند. هتل های کم هزینه رزرو کمتری ارائه شد در حالی که خواص مستقل کوچکتر مجبور به پرداخت هزینه های سخت تر شد، گاهی اوقات تا 30٪! دو تا از بزرگترین OTA های موجود امروز هتل تهران مشهد هستند و به ترتیب در بازارهای ایالات متحده و اروپا تسلط دارند - Expedia حدود 70٪ از بازار ایالات متحده را کنترل می کند در حالیکه حدود 62٪ از اروپا را تشکیل می دهد. این به این دلیل است که هر دو شرکت اقدامات فعالانه ای برای تقویت موقعیت خود در صنعت - خرید از و خرید و و فقط چند نمونه است. با توجه به خطر این دوئولیت به سرعت در حال رشد است، هتلداران به طور فزاینده ای در مورد اتاق مذاکره در حال عقب نشینی از نظر هزینه های پرداخت می شود.
OTA ها نیز شروع به دنبال هتل ها در ارائه برنامه های وفاداری، پاداش دادن به مهمانانی که رزرو های تکراری بدون در نظر گرفتن هتل یا تعدادی از اتاق ها را رزرو می کنند - این به طور مستقیم با یکی از نقاط فروش منحصر به فرد خود رقابت می کند؛ چرا که برنامه های وفاداری آنها توسط آنها آغاز شده است یک رابطه قوی با مهمانان خود. پس چه باید انجام شود؟ تعداد زیادی از رزروها بر اساس انتظارات صرفا به دلیل عدم هماهنگی با تامین کنندگان - هتل ها نیست. در حالی که این مسئله است که می تواند توسط اداره املاک مورد استفاده قرار گیرد، OTA ها قبل از اینکه فهرست آنها را بررسی کنند و بررسی های مکرر انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که هتل هایی که توزیع می کنند، استانداردهای خاصی دارند، و نه فقط نسبت به هزینه های پرداخت شده . امروز نمایندگان آنلاین هیچ مسئولیتی در قبال مواردی که در طول چرخه مهمان اشتباه می گیرند، جای نمی گیرند، بلکه همه شکایات را به هتل می دهند. این شهرت OTA از هیچ مزیتی برخوردار نیست و با پیاده سازی یک سیستم که از طریق آن می تواند از استانداردهای کیفیت هتل ها پیروی کند، سازمان های آنلاین قادر به جلوگیری از این سناریو های ناخوشایند خواهند بود.
هتل ها همچنین باید به صورت رایگان برای تبلیغ و ارائه مهمان بسته های ویژه ارائه شوند - تا زمانی که OTA شرکای خود را از ارائه انگیزه به مهمانان خود برای رزرو مستقیم محدود می کند، ارتباط آنها با این تامین کنندگان همچنان رو به وخامت خواهد گذاشت. هتل ها می خواهند رابطه خوبی با سیستم عامل های آنلاین داشته باشند و مزایای دید عمومی جهان را به دست آورند. اما با کاهش مستقیم رزرو ها و حتی با OTA ها حتی طرح های وفاداری هتل ها را تقلید می کنند، صاحبان مجبورند کمیسیون کمیسیون را احساس کنند. رزرو سوئیت، راه اندازی شده توسط هتل تهران مشهد (سازمان پدر و مادر کایاک در نزدیکی) یک نمونه عالی از یک آژانس آنلاین است که ابتکار عمل را برای کمک به هتلداران کاهش وابستگی خود را به OTAs - رزرو سوئیت ارائه می دهد انواع خدمات بازاریابی که یک سیستم توزیع هتل را تکرار می کند و می تواند برای کمک به تهیه رزرو مستقیم، از قبیل یک وب سایت حرفه ای طراحی شده با ارتقا خودکار، استفاده شود. اگر بیشتر بازیکنان بزرگی در قدمهای پیروی کنند، می تواند به تدریج تنش بین هتل ها و شرکای OTA خود را گسترش دهد. هتل تهران مشهد
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla