رزرو هتل

به وب سایت مرکز گردشگری و رزرواسیون آی آر هتل IrHotel با بیش از 5 سال سابقه در زمینه رزرو هتل و هتل آپارتمان

چگونه برای بهبود وفاداری و انتخاب مورد نظر برای مهمان هتل شما باشد

بیش از 68 درصد از مشتریان در صورت عدم اعتماد به نفس، به بازگشت می رسند. به عنوان یک هتلدار، ممکن است بدانید که حفظ وفاداری مهمان کار ساده ای نیست. شما نیاز دارید که نه تنها بر مشتریان جدید تمرکز کنید، بلکه همچنین انتخاب دلخواه مهمانان گذشته و حال است. بنابراین چگونه هتل شما می تواند انتخاب مهمان برای مهمان باشد؟ آسان برای استفاده از وب سایت ها / سایت های تلفن همراه: یک مهمان می خواهد تجربه رزرو خود را سریع، بصری و بدون هیچ مشکلی داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که وب سایت ها و گزینه های رزرو تلفن سریع هستند و رزرو می تواند از طریق هر یک از صفحات ساخته شده است. 65٪ از رزرو روزانه از طریق یک گوشی هوشمند (بر اساس هتل تهران مشهد ساخته شده است. شما باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت های هتل شما مناسب موبایل هستند. درک نیازهای مهمان شما: هتل ها باید به مهمانان خود گوش دهند / جمع آوری بازخورد، تعامل با آنها و پیش بینی نیازهای آنها. در حالی که مهمانان در هتل هستند، با آنها ارتباط برقرار کنید و ارتباط برقرار کنید. درک کنید که آیا مهمان ترجیح می دهد که تنها باقی بماند یا از توجه بیشتری که هتل می تواند به آنها بدهد لذت ببرد. بسیار مهم است که هتل ها دارای سیستم مدیریت اموال (PMS) هستند که به طور خودکار عملیات را انجام می دهند و کارکنان با زمان بیشتری برای تعامل با مهمانان کار می کنند. در تماس باش: کار مهمان شما بیش از یک بار است که مهمان دارایی خود را ترک می کند. هتل شما باید به مهمانها برسد، از بازخورد خود بپرسد، از اقامت آنها بپرهیزید و به طور منظم آنها را به روزرسانی کنید. این کمک می کند تا افزایش ارزش احضار هتل خود را - یا برای آنها، و برای آنها توصیه هتل خود را به دوستان خود. گزینه های تعطیلات را برای مهمانان خود که نیازهای خود را در ذهن دارند، ارسال کنید. برای مسافر مسافرتی میتوانید از Wi-Fi رایگان یا دسترسی مجانی به مرکز کسب و کار ارائه کنید. برای زوج ها هتل می تواند بسته های آبگرم خاص و غیره ایجاد کند. برنامه های وفاداری و معاملات منحصر به فرد برای مشتریان وفادار: یک برنامه وفاداری که با شما باقی می ماند و می تواند به مهمانان اشاره کند، می تواند انگیزه ای بزرگ باشد و مهمانان را تشویق کند تا دوباره بمانند. اگر شما یک هتل کوچک هستید و جزء یک زنجیره بزرگ نیستید، پس به جای برنامه وفاداری خود، می توانید با شرکت های هواپیمایی یا مؤسسات اعتباری کارت را به عنوان یکی از شرکای خود ببرید. شما همچنین می توانید مهمانان منحصر به فرد را طبقه بندی کنید و آنها را مجذوب خود کنید که در بسته بندی همه جانبه به خانه بروند و اقامت کنند یا فعالیت های خاص و گشت و گذار خاصی را انجام دهند. درخواست بازخورد: هتل تهران مشهد مهمانان پست خود اقامت خود را ارسال می کنند و از آنها بخواهید برای بازخورد خود به طور مستقیم از آنها بپرسند و همچنین درخواست بازخورد خود را در سایت هایی مانند هتل تهران مشهد و غیره بفرستند. حتی اگر بازخورد منفی باشد، به مهمانان برسید، به آنها عذرخواهی کنید و بگویید آنها انتقاد خود را باید بررسی و اصلاح کنند. مهمانان باید احساس کنند که نظراتشان مهم است و به طور جدی مورد توجه قرار گرفته است، حتی اگر یک تجربه بد وجود داشته باشد ممکن است یک مهمان ممکن است دوباره برگردد، اگر هتل زمان را برای رسیدن به آنها و عذرخواهی به خود اختصاص دهد. به یاد داشته باشید مهمانان خود: یادداشت خود را از مهمانان تکرار خود نگه دارید، اسامی آنها، موارد ترجیحی و هر مورد خاص را به یاد داشته باشید. این چیزهای کوچک بسیار مهم است، یک مهمان دوست دارد که هتل ها را دوباره با دیدنی به یاد بیاورد، اتاق مورد علاقه خود را اختصاص داده و موارد خاصی را به یاد می آورد. کارمندان را به صورت منظم آموزش دهید: پنجمین مهمانی بایستی به عنوان اولین حضور مهمان باشد. تغيير کارکنان، آشپزيان و غيره هيچ تبليغي در خدمت خدمت نيست. هتل شما باید به طور مرتب کارکنان را به نوعی خدماتی که مهمانان شما انتظار دارند آموزش دهد. برنامه های وفاداری دو یا سه نفری که به مهمانان ارائه می دهند چیست؟ آنها چقدر موثر هستند؟ نظرتان را به اشتراک بگذارید
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla