رزرو هتل

به وب سایت مرکز گردشگری و رزرواسیون آی آر هتل IrHotel با بیش از 5 سال سابقه در زمینه رزرو هتل و هتل آپارتمان

مهمان نوازی در هتل تهران مشهد

با تمام تغییر در صنعت مهمان نوازی در دو دهه گذشته، خوب است بدانید که چیزهای خاصی باقی می مانند: حوله های کرکی هنوز هم مطلوب هستند، برای مثال، امکانات وسیع و شستشوی تمیز برای مهمانان مهم است. بیشتر مستاجرین سنتی چهره مهمان نوازی خوب، حقیقتا حتی اگر هتل تهران مشهد فرآیندهای مانند رزرو و تبلیغاتی عملا قابل شناسایی نباشند به آنچه که در دهه 1990 و قبل از آن بودند. بدست آوردن استعدادها متاسفانه در میان مناطقی نیست که هتلداران بتوانند به دنبال کتاب های سنتی ادامه دهند. نیاز به افراد با کیفیت تغییر نکرده است - این همواره یکی از مهمترین ستون های یک هتل خوب بوده است. اما راه جذب و حفظ استعداد، کاملا متفاوت است. قبل از این که به آن سمت برویم، هر گونه بحث در مورد کسب استعداد در صنعت مهمان نوازی باید حداقل یادآور اینکه چرا استعداد برای ما بسیار مهم است، باید باشد. چرا ما به افراد با کیفیت نیاز داریم؟ از آنجا که مربوط به صنعت مهمان نوازی است، خیلی از سلسله مراتب نیازهای Maslow ساخته شده است. ابراهیم ماسلو، استاد آمریکایی، یک نمودار تاثیرگذار در هرم را در دهه 1940 ایجاد کرد تا توضیح دهد که چه چیزی باعث انگیزه مردم است. از پایین به پایین، ما دارای دسته های زیر است: فیزیولوژیکی، ایمنی، متعلق، عزت نفس و خودآموزی. نیازهای فیزیولوژیکی و ایمنی بر روی امکانات، امکانات، آسایش، و احساس امنیت، که باید در هر اقامت در هتل حضور داشته باشند، متمرکز شده است. همانطور که هرم بالا می رود، ما به تعلق، اعتماد و خودکفایی می رسیم. این احتمالا بیشتر به کارکنان و اقدامات آنها مربوط می شود. یک هتل خوب باید یک جنبه اجتماعی داشته باشد، هتل تهران مشهد حتی اگر فقط کارکنان آماده و توجه به درخواست مهمان باشند. ما می توانیم بلافاصله ببینیم که این سلسله مراتب به تفسیرهای مختلف باز است و برخی از خدمات یا امکانات می توانند در طول زمان به دسته های مختلف حرکت کنند. به عنوان مثال، اینترنت بی سیم، ممکن است یکبار بر روی رده "محبت" قرار داشته باشد. در حال حاضر به نظر می رسد مناسب تر به دسته "فیزیولوژیکی". اما اگر به این سلسله مراتب به عنوان یک سیستم الزامات تحویل در مورد هتل ها تبدیل شویم تا خود "واقعی" شود، در واقع هیچ بخشی از هرم وجود ندارد که افراد با کیفیت آن ضروری نیستند. از مراقبت از خانه تا تعامل مهمان به تفسیر داده های کلیدی در طراحی تبلیغات، به فردی که الگوریتمی را طراحی می کند که کسب و کار بیشتری را از وب سایت ما هدایت می کند، ما به داشتن افرادی که برای ما کار می کنند، بستگی دارد. اما چشم انداز اشتغال مهمان نوازی به نظر نمی رسد مانند قبل از اختراع اینترنت، و قبل از سفر بود برای بسیاری از مردم قابل دسترسی است. دهه گذشته به طور خاص شاهد ظهور فرهنگ پیکارجویی، جسارت و نیاز به تغییر ساختارهای شغلی سنتی بوده است. ترجمه: شما به احتمال زیاد تمام موقعیت های باز خود را با استعداد خوبی در هر سطح که هتل خود را به عنوان یک سرمایه گذاری حرفه ای در دراز مدت می بینید، پر می کنید. اگر شما موفق به استخدام تعدادی از اعضای تیم خوب، بر روی لورلان خود را استراحت ندهید. اخیرا استرالیایی ها متوسط شغل خود را به 3.5 سال رسانده اند. این حتی کمتر از میانگین فعلی در ایالات متحده است (4.3 سال بر طبق آمار دفتر آمار ایالات متحده). و همانطور که هر یك از هتلداران می داند، صنعت مهمان نوازی در حال حاضر نسبت به سایر صنایع رنج بیشتری دارد. پام کارول، مدیر ارشد در هتل سیدنی (شرکتی که دوره های آنلاین و رزرو هتل تهران در مشهد گواهینامه هایی را برای افرادی که مایل به پیوستن یا توسعه در صنعت هتل هستند را فراهم می کند) استدلال می کند که بیشتر در مورد یافتن رهبران است که در استحکام خلاقیت، انگیزه دادن به کارکنان و حفظ یک تیم قوی قوی. اگر شما می توانید فرد مناسب را برای هدایت یک تیم (خانهداری، غذا و نوشیدنی و غیره) پیدا کنید، جنگ با استعدادها را می توان با استفاده از رهبران تیم های انگیزشی و مجهز به استفاده از تاکتیک های خلاقانه برای جذب استعداد حرفه ای آن ها نیاز دارند. نیروهای استخدام بیشتری را در دستان رهبران تیم با استعداد قرار دهید و بیشتر تمرکز خود را بر «کیفیت افراد» که نمی توانند تدریس شوند، به جای اختصاص تمرکز بر مهارت ها و مدارک تحصیلی.
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla