رزرو هتل

به وب سایت مرکز گردشگری و رزرواسیون آی آر هتل IrHotel با بیش از 5 سال سابقه در زمینه رزرو هتل و هتل آپارتمان

مهندسی هتل تهران مشهد

وقتی Daniel Politeski، یک مهندس از ونکوور، کانادا، هتل تهران مشهد با نزدیک شدن به چک در روی میز در هن-NA هتل، در نزدیکی ناکازاکی، ژاپن، دو کارمند منتظر بودند تا او را خدمت: باید از او نزدیک زن جوان در لباس کرم یا او همکار، که شباهت نزدیک به رکس Tyrannosaurus با مته سوراخ؟ او با تی رکس رفت، نه فقط به خاطر اینکه تعامل با یک دایناسور به نظر می رسید رمان، یا چون او دوست داشت پاپیون خود را، اما به دلیل آن است که به زبان انگلیسی صحبت بود. زن جوان در زمان بدون جرم در حال دور زدن؛ او، مانند خزندگان او همکار، یک ربات بود. آنها تنها کسانی نیستند. در هیلتون مک لین تایسونز کرنر در ویرجینیا، که در خانه یک نوع از یک بخش R & D برای گروه هتل هیلتون و همیشه حدود 30 آزمایش در راه است، مهمانان می توانند با کانی تداخل می کنند. به نام کنراد هیلتون، بنیانگذار زنجیره ای، این دربان رباتیک 2 پا بلند است که در میز پذیرش مستقر شده اند. مانند کودک عشق سیری و Jeeves به، او با استفاده از استدلال شناختی طراحی شده توسط سیستم واتسون آی بی ام برای پاسخ به پایه (در حال حاضر) سوال در مورد خدمات هتل. او به شما بگویم چگونه برای پیدا کردن سالن ورزش و یا زمانی که نوار خواهد آخرین موخیتو آن مخلوط کنید. در هتل در بالاترین نقطهء کشتی در رزرو هتل تهران مشهد کوپرتینو، کالیفرنیا، مهمانان که درخواست یک مسواک یا تیغ از میز جلو خواهد Botlr، کوتاه، بی علاقه بنده بر روی چرخ های پیدا، ارائه آن را به خانه خود. نه Botlr و نه کانی مراقبت اگر شما سفت آنها را در یک نوک. اگر چه این هتل ربات کارکنان ممکن است نشان "فالتی،" whimsically با C-3PO و R2-D2 از نو طرح، برخی از مسافران یک دیدگاه تیره تر است. آقای Politeski همراه زن در هتل هن-NA به من Pris، آندروید مرگبار توسط داریل هانا در بازی تشبیه "بلید رانر است.» آیا چنین آزمایش حاکی از آینده تیره و تار که در آن مدل های کلاسیک از مهمان نوازی راه به بهره وری سرد و اخبار فن آوری داده اند برای novelty's-خاطر؟ لازم نیست. در حالی که ربات هستند یک پیشرفت نسبتا جدید، قصد پشت سر آنها است. مدیران رزرو هتل تهران در مشهد هتل ها به مدت طولانی استفاده گران، برش، لبه پیشرفت هر دو را به خود جلب مهمان و ساده خدمات. "هتل ها همواره منابع به نوآوری و ترکیب فن آوری های جدید را به ساختمان خود را مدت ها قبل از اینکه هزینه اندازه کافی پایین آمده برای کمتر مرفه به دست آوردن آنها بود، گفت:" مولی برگر، نویسنده کتاب "هتل رویاهای: لوکس، فناوری، و جاه طلبی شهری در امریکا 1829-1929. "
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla