رزرو هتل

به وب سایت مرکز گردشگری و رزرواسیون آی آر هتل IrHotel با بیش از 5 سال سابقه در زمینه رزرو هتل و هتل آپارتمان

معرفی هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد هتل ها در حال حاضر در آغوش که تکیه گاه اصلی یک بار مخوف از مشاورین-بررسی کاربر صاف و پوست کنده. هنگامی که هتل ها شروع به صدور یک طوفان از پرونده های حقوقی علیه مشاورین زمستان گذشته، سایت مگا بررسی از انتشار بررسی نادرست و گمراه کننده را متهم به نظر می رسید، پس از سال ها نهفته خشم-به عنوان اینکه یک جنگ تمام عیار ممکن در افق باشد.

اما به جای یک نبرد ما یک تنش زدایی و سراسیمگی از شرکت هتل در حال حاضر اعلام قصد دارد به ادغام بررسی کاربر را به خود وب سایت های هم از طریق همکاری با مشاورین و یا راه اندازی شده توسط برنامه های خود را دارند. چه باعث این مورد چهره؟ اقتصاد ساده است. یک مطالعه در سال 2011 توسط مستقر در بوستون، شرکت تحقیقاتی جهانی فورستر نشان داد که نزدیک به 50 درصد از مصرف کنندگان یک هتل است که بررسی آنلاین نیست کتاب نیست. مستقر در نیویورک شرکت سفر تحقیقاتی هتل تهران مشهد مشابه ژوئیه گذشته گزارش داد که افرادی که خواندن بررسی آنلاین هتل 59 درصد بیشتر احتمال دارد به کتاب. با توجه به هنری هتل تهران ، تحلیلگر سفر و صنعت در جو گروه پژوهشی: "در این مرحله، هر نام تجاری عمده هتل باید در مورد چگونگی آن ارائه می دهد رتبه بندی و بررسی در وب سایت خود را به فکر کردن." و انها هستند. روند با Starwood شد، که برنامه بررسی مهمان خود را در هتل تهران مشهد در پایان 2011. در زمان پرس عرضه آغاز شد، سایت بود بیش از 12،000 پرده، پست ویرایش نشده، اعم از "کمال" (به Chatwal، نیویورک) به "بسیار ناامید کننده" (Westin روان لاس وگاس هتل، کازینو و اسپا). کلید را به برنامه خود: همه منتقدان می مهمان ها تأیید شده است. مشاورین، که هنوز هم تحت بررسی دقیق برای صحت از بررسی آن، متکی بر کارکنان و ابزار خودکار به علف هرز از کاشته پست-یک فرایند است که به دور از خطا. ماریوت کت و شلوار با انتشار بررسی از اعضای پاداش باشگاه در ماریوت آن پاداش وب سایت خودیها را دنبال کرده است. (نه هتل تهران مشهد شد و نه ماریوت ارائه هر گونه انگیزه ای برای مهمان به ارسال بررسی.) با توجه به اد فرانسه، معاون رئيس جمهور ارشد پاداش ماریوت، "شما در بررسی بر روی سایت ها و شگفتی دیگر نگاه کنید، آیا این دیدگاه متناسب با نیاز من؟ چه منحصر به فرد در مورد رویکرد ما این است که داوران ما مکرر، مسافران آگاه هستند. " دیگر هتل ها در حال بدست گرفتن "اگر شما می توانید آنها را ضرب و شتم نیست، آنها را به پیوستن" رویکرد توسط teaming .

jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla