آی آر هتل

وب سایت معرفی گردشگری آی آر هتل IrHotel

مقالات هتل تهران مشهد

نقش فناوری و اینترنت در صنعت هتل امروز

فناوری به رشد و تقلیل رشد تقریبا هر صنعت در عصر حاضر کمک می کند. صنعت هتل نیز از اثرات آن عایق نیست. با موسسات هتل محلی و بین المللی کار اضافه کاری به شیر آب را از قدرت اینترنت، به منظور تسریع فروش و بهبود روابط مشتری، آن را تنها مشهود است چگونه اینترنت نقش کلیدی در توسعه صنعت هتل پورتال شبکه هتل تهران مشهد مانند فیس بوک، توییتر و غیره به طور فزاینده ای نقش مهمی را در استراتژی های هتل ها ایفا می کنند. کاربر بازخورد ها و بررسی هایی را در مورد این سایت ها ایجاد می کند و نقش مهمی در محبوب کردن خدمات هتل ها از طریق دهان دارد. علاوه بر این، با استفاده از ابزارهای آنلاین، ارتباط برقرار کردن با مشتریان سابق و حفظ رابطه آنها آسان تر می شود.

شش مزایای رزرو آنلاین هتل مستقیم

صنعت هتل شاهد رشد عظیم در دو دهه گذشته بوده و اکثر اعتبار این دستاورد به استفاده موثر از قدرت اینترنت کمک می کند. میلیون ها املاک در سراسر جهان در حال حاضر ارائه امکانات رزرو آنلاین / رزرو به مهمانان خود. در حقیقت، رزرو آنلاین به عنوان یک عادت تبدیل شده است، زیرا مسافران راحت تر از چهار دیوار خانه هایشان، رزرو هتل / اتاق انتخاب خود را بسیار ساده تر می کنند. دو روش اساسی وجود دارد که می توانید رزرو آنلاین - رزرو مستقیم با هتل ها و رزرو با آژانس های مسافرتی آنلاین (OTAs) وجود دارد.
آژانس های مسافرتی آنلاین هتل تهران مشهد منابع و توانایی ارائه به مشتریان خود طیف وسیعی از گزینه های مسکن، به طوری که آنها را قادر به تصمیم گیری آگاهانه پس از انجام قیمت و امکانات مقایسه بین هتل های مختلف. برخی از OTA های محبوب عبارتند از غیره. OTA همچنین می تواند تصاویر هتل / اتاق را به مشتریان خود ارائه کند، علاوه بر جزئیات دیگر مانند بهترین معاملات، قیمت ها و بررسی های مهمان. تمام این جزئیات باعث می شود مسافران برای انتخاب بهترین هتل برای نیازهایشان راحت تر باشند. اگر چه OTA ها در بازار مسافرتی بسیار محبوب هستند اما نمی توان از مزایای مربوط به رزرو مستقیم در وب سایت های هتل جلوگیری کرد. رزرو هتل مستقیم با مسافران وفادار، مکرر، غیرمدیری و مسافرتی محبوب تر است که بیشتر به راحتی و برنامه ریزی پیوستن در طول سفر خود تمرکز می کنند. در حالی که وب سایت های هتل به ویژه برای این مخاطب که به سطح بالاتری از شخصی سازی نیاز دارند، ارائه می دهند، OTA ها به سایر دسته های مسافرانی که ترجیح می دهند از تعطیلات اوقات فراغت ترجمان را ترجیح می دهند، مورد توجه قرار گیرند. رده دوم مسافران حساسیت بیشتری نسبت به مسافرین دارد و تنها چند سفر در هر سال دارد. یک نظرسنجی اخیرا نشان می دهد که تنها 39 درصد کل فروش آنلاین سفرهای آنلاین از طریق OTA بسته شده است. 61٪ باقی مانده از رزرو هتل به طور مستقیم در وب سایت های هتل ساخته شده است. از این رو کاملا واضح است که مشتری جدید هتل سن بسیار هوشمند است و معتقد است که رزرو مستقیم بدون مداخله هر شخص ثالث.
تعداد زیادی از هتل ها در حال حاضر وب سایت های خود را دارند که دارای نرم افزار رزرو آنلاین هستند که به آنها امکان می دهد تا در زمان واقعی اتاق ها را رزرو کنند. با کمک این امکانات، هتلداران نیز می توانند خواص خود را به طور مستقیم به مهمانان به شکل بسیار مهمی در بازار عرضه کنند. در زیر برخی از مزایای مرتبط با رزرو آنلاین هتل آنلاین: هتل ها می توانند سود خود را با پرداخت 20٪ - 30٪ هزینه به طور معمول توسط واسطه های شخص ثالث بپردازند. آنها حتی می توانند این حاشیه را به مهمانان منتقل کنند و در نتیجه وفاداری مهمان را افزایش دهند. هزینه های اتاق را می توان بهتر کنترل کرد و رزرو می تواند به طور مستقیم از وب سایت خود افزایش یابد تجربه مشتری را می توان با پیروی از الگوهای خرید و رزرو خود مدیریت کرد. رضایت مشتری نیز می تواند با دنبال کردن نظرات خود در اینترنت و بر اساس پیشنهادات خود افزایش یابد. هتل تهران مشهد مشتریان می توانند گزینه های مختلف و انگیزه ها (از جمله فریبندگی در ورزشگاه ها، رستوران ها، اسپا ها و سایر امکانات) و همچنین رزرو آنلاین را ارائه دهند. مهمان می تواند یک تور مجازی از هتل در وب سایت هتل ارائه دهد، در نتیجه به آنها ایده بهتر در مورد اموال واقعی. از آنجایی که مهمانان یک نسخه از تایید رزرو را داشته باشند، ممکن است در سطح واسط، به ویژه در اوج فصل، امکان بازی ناخوشایند وجود نداشته باشد.
دلیل مهم این است که اکثر مسافرین امروزه رزرو آنلاین را انجام می دهند زیرا بسیاری از هتل ها کیفیت وب سایت خود را به طور قابل توجهی بهبود داده اند. وب سایتهای هتل جدید سن طراحی بهتر و ناوبری دارند؛ بعضی از آنها حتی تورهای مجازی از اموال موجود در آنها را دارند.

بهترین مهمانان هتل را با اعتبار فیس بوک پاداش دهید

بسیاری از مردم هنوز هم تعجب می کنند که چگونه فیس بوک باعث می شود هر چه پول از هم جدا برای تبلیغات هتل تهران مشهد اعتبار یک جریان درآمد جدید است که رسما در اواخر سال جاری برای افرادی که می خواهند به خرید مسائل در سایت های شبکه اجتماعی مانند یک کامیون در بازی هتل تهران مشهد اعتبار های فیس بوک بخشی از آنچه که ما پول مجازی را به همان شیوه ای که داریم دلار لیندن در زندگی دوم را به حساب می آوریم. شما نیاز به خرید اعتبار فیس بوک با پول واقعی از طریق یا کارت اعتباری دارید. برای مثال شما می توانید 50 اعتبار فیس بوک را برای 5 دلار خریداری کنید. با استفاده از این پول، می توانید برای کاندید مورد علاقه خود در رأی دهید یا فیلم را تماشا کنید.

افزایش بهره وری از طریق قدرت رزرو هتل

در ماه فوریه سال 2016، غول پیکر هتل هیلتون کمپین «توقف کلیک کردن» را که مهمترین آنها تاکنون بوده است، راه اندازی کرده است، که هدفش بازگرداندن سهم بازار از کانال های توزیع شخص ثالث است. این ضربه ای بود که از طرف و هتل تهران مشهد اخراج شد و تلاش خوبی برای جمع آوری درآمد انجام داد که در غیر این صورت به OTA ها و سایر سایت های شخص ثالث می رفت.
با توجه به کمیسیون هایی که از 10٪ برای زنجیره ها تا 30٪ برای هتل های مستقل استفاده می شود، هتلداران همیشه درباره OTA ها عادت کرده اند. در حالی که این سایت ها به دست آوردن جایگاه بالاتری در معرض قرار گرفتن در معرض جهانی و بازاریابی خود می باشند، می توانند در سودآوری هتل ها را به شدت کاهش دهند. علامت های تجاری مهم در مورد ادامه دادن به مبارزات مانند "توقف کلیک کردن در اطراف" جدی هستند زیرا آنها در حال مشاهده تغییرات در انتخاب محتوا رزرو هستند. سال گذشته، هیلتون 9 میلیون عضو جدید را مشاهده کرد و 56 درصد از اشغال توسط اعضای برنامه وفاداری رانده شد. غول هتل همچنین کانال های دیجیتال را بسیار موثر دانست و با یک تکه بزرگ از رزروهایی که از رزرو اینترنتی مستقیم تهیه شده بود (30٪ از کل رزرو ها در اکتبر-دسامبر 16 از وب سایت آنها آمده است)
برای هیلتون، با تمرکز بر ایجاد روابط مستقیم با مشتری، بهبود وفاداری و راه اندازی مارک های جدید، همیشه برای اولویت اول، حداقل برای سال جاری (2017) دینا تینگ، سردبیر مهمانداری در دیگر زنجیره های عمده مانند ماریوت، هیات، و انتخاب نیز روشن می کنند که آنها می خواهند پای خود را پایین بیاورند و سهم خود را از ها به دست بیاورند. چرا که مارک های بین المللی با جنگ علیه OTA ها، چرا هتل های مستقل باید از کمیسیون های سنگین استفاده کنند، چرا که آنها می توانند به طور مستقیم با چند حرکت هوشمندانه به مهمانان بروند؟ هتل های مستقل چگونه خواهند بود؟ روش چهار راه را امتحان کنید که می تواند هتل مستقل خود را با OTAs رقابت کند، 1. آنها را با وضوح برسانید یک مکان خوب برای شروع هنگام تلاش برای بردن مهمانان شما، با گرفتن برخی از درسها از سایتهای OTA خودتان است. بررسی دقیق تر در مورد پیام و ساختار مورد استفاده توسط هتل تهران ایده های عالی را پر می کند، رتبه بندی - ستاره، متن و اعداد پیام های تخفیف 2 3. علامت هایی را نشان می دهد تا اطمینان پیدا کنید به روز رسانی 4.Real تعداد افرادی که به اموال نگاه می کنند تا حس اضطراب ایجاد کنند 5. استفاده از هتل تهران مشهد مانند لغو آزاد، بهترین تضمین قیمت، آخرین رزرو در ساخته شده است، شما فقط بهترین قیمت را در هنگام ایجاد یا تجدید ساختن وب سایت هتل خود این را در ذهن داشته باشید. در زیر به عنوان پایه های خود درمان کنید
تماس خلاقانه به عمل 2.A 3. محتوای محتوا را به طور مطلوب در یک صفحه وب تکثیر کنید محتوای 7. در عین حال موثر است 2. وب سایت هتل خود را متوجه شوید یکی از مولفه های اصلی هر موفقیت OTA ها، بهینه سازی وب سایت است. هتل شما ممکن است با بهترین نرخ فروش، اما اگر مهمان قادر به پیدا کردن آن نیست، آن را منجر به هیچ چیز نیست. هنگامی که آنها در صفحه شما می رسند، آنها برای همیشه در انتظار دیدن صفحه وب شما نیستند. OTA ها وب سایت های تجاری خود را بسیار جدی می گیرند و این زمانی است که هتل های مستقل تعهدی مشابه به وب سایت های هتل خود دارند. سفر به یک وب سایت بزرگ شامل غذا به دو جنبه است: بهینه سازی برای ترافیک و بهینه سازی برای تبدیل. وقتی که بهینه سازی برای ترافیک، SEO نقش مهمی ایفا می کند. الگوریتم های گوگل مدرن وب سایت ها را برای اطلاعات مربوطه و محتوای تازه ترسیم می کنند، بنابراین هتل ها باید اطمینان حاصل کنند که صفحات با محتوای با کیفیت پر شده و مرتبا به روز می شوند. به طور مرتب به کانال رسانه های اجتماعی به روز رسانی کنید تا به بهبود و تعامل بیشتر و رتبه بندی برسید. چرا 3 راهنمایی برای رتبه بندی بالاتر برای بیشتر در این مورد را بررسی نکنید.
گام بعدی این است که بازدید کنندگان وب سایت را به کتابفروشی ها تبدیل کنید. اطمینان حاصل کنید که زمان بارگذاری وب سایت شما فراتر از 3 ثانیه نیست. یک موتور رزرو قابل اعتماد که در وب سایت هتل شما یکپارچه شده، تجربه مهمان برای مهمانان را بهبود می بخشد و شانس تبدیل به چندین برابر را بهبود می بخشد. اجازه مهمانان به دسترسی به نرخ ها را با یک کلیک انجام دهید، فرآیند پرداخت را آسان و امن از طریق دروازه های پرداخت، نمایش تخفیف های سفارشی / پیشنهادات و بیشتر. راه حل های مجتمع مانند هتل تهران مشهد و ترکیبی از قدرت بسته است که به افزایش فروش، دسترسی به تجزیه و تحلیل و در نهایت ارائه تجربه رزرو بهتر وب است که می تواند از هر نقطه در هر زمان دسترسی داشته باشید.
3. ارائه معامله ای که نمیتوان آنها را رد کرد مهمانانی که از وب سایت هتل شما بازدید می کنند باید اطمینان داشته باشند که با شما بهترین معامله را در اختیار شما قرار می دهند. با توجه به قدرت رزرو مستقیم با ارائه نوشابه های رایگان، بسته های آبگرم، جعبه شکلات و یا یک بطری شراب، زمانی که آنها را به طور مستقیم با شما کتاب. تمرکز ویژه ای بر بسته های سفارشی که به طور انحصاری در وب سایت شما در دسترس هستند قرار می گیرد. این می تواند بسته های ماه عسل، تورهای محلی و غیره باشد هنگامی که مهمانان متوجه می شوند که با رزرو مستقیم از طریق وب سایت در مقایسه با OTA ها ارزش بیشتری می گیرند، دفعه بعد که آنها به دنبال تفریح یا سفر هستند، تمرین را تکرار می کنند. نه تنها این ممکن است

هتل در تهران

خوابگاه در تهران - هفت خوابگاه - هتل ارزان در تهران یکی از بهترین خدماتی که ما در هفت خوابگاه در تهران ارائه می دهیم، تاکسی فرودگاه امام خمینی است. ما همه مهمانان ما را توصیه می کنیم که از خدمات وانت های فرودگاه ما برای دو دلیل مهم استفاده کنند. اولا اکثر مهمانان ما در پروازهایی که پس از نیمه شب و پس از گذراندن فرآیند ویزای ایران به سر می برند وارد می شوند، پیدا کردن یک تاکسی در آن ساعت می تواند بدون هیچ زحمتی باشد. دوم، و متاسفانه، چند راننده تاکسی حیله گر وجود دارد که می خواهند شما را به یک غرفه غلط یا هتل ارزان قیمت در تهران ببرند و هدف آنها کسب درآمد از صاحبان آن محل است. برخی از این رانندگان وانمود می کنند که قادر به پیدا کردن نشانی هفت آپارتمان نیستند و حتی برخی از افرادی که با کارمندان خود صحبت می کنند با تلفن صحبت می کنند و به شما می گویند که این خوابگاه قبلا پر شده است یا رزرو شما لغو شده است.
تختخواب / اتاق و تاکسی فرودگاه را در ما رزرو کنید بررسی هفت خوابه به عنوان یک هتل بودجه در تهران یک پروژه ملی است که در ماه مه سال 2015 آغاز شده است. هدف این پروژه ایجاد زنجیره ای از خوابگاه ها، همه به نام هفت، در تمام شهرهای توریستی ایران است. هفت میزبان، که همچنین محبوب ترین هتل بودجه در تهران است، نقطه شروع در این پروژه بود. فقط چند ماه پس از افتتاح این خوابگاه در تهران، محبوبیت فوری را به دست آورد و یکی از محبوب ترین هاست در ایران شد. هیچ اثری بهتر برای محبوبیت غرفه ما وجود ندارد از دیدگاه مهمانان ما در و همچنین در صفحه فیس بوک ما. عوامل متعددی وجود دارد که هفت اقامتگاه در انتخابات شما در ایران مناسب می باشد. اول، فضای بین المللی و گرم خانه های جوانان ما در ایران؛ دوم، مکان های مناسب از خوابگاههای ما؛ و سوم، مردم دوستانه و مفید ایرانی که کارکنان ما را تشکیل می دهند. آنها مهمانان ما را لمس واقعی حقایق ایران می کنند و همه چیزهایی را که شما باید در مورد ایران بدانید، ارائه کنید. هفت خوابه و اقامتگاه های دیگر یا هتل های ارزان در تهران هتل تهران مشهد خوابگاه ما در تهران معادل بهترین پاسخ به سوال "یک خوابگاه" است. همیشه می تواند این فضای گرم، دوستانه و البته غیر رسمی است که در تمام خوابگاههای خوب در سراسر جهان معمول است. در اینجا ما یک تراس بزرگ روی زمین داریم که منطقه مهمان در خوابگاه است. چت های پر جنب و جوش مهمان همراه با چای رایگان همیشه در دسترس در شب، یک جا فراموش نشدنی از اقامت خود در اینجا هستند. این فضای گرم و دوستانه این خوابگاه را به نوعی پایه ای برای بسیاری از گردشگران خارجی در ایران تبدیل کرده است؛ آنها برای چند شب در آنجا به تهران می آیند و سپس دو یا سه روز به شمال سفر می کنند و سپس به جنوب می روند و برای شب دیگری در حال رفتن به اصفهان یا شیراز می مانند و سرانجام دوباره می آیند در شب گذشته از سفر خود به تهران قبل از پرواز خود به خانه. اینجا در هفت خوابگاه در تهران، امکان رزرو تخت ها یا اتاق های دیگر در خوابگاه ها یا هتل های ارزان قیمت در تهران یا شهرهای دیگر وجود دارد؛ شما می توانید از خوابگاه ها در کاشان، خوابگاه ها در اصفهان، خوابگاه ها در شیراز، خوابگاه ها در یزد و حتی خوابگاه ها در دیزین رزرو کنید. هفت میز اقامت در تهران بهترین مکان است
محل هفت خوابگاه در تهران بسیار راحت است. در واقع، در تلاش است تا بهترین مکان ها در شهرها و شهرها را برای انتخاب بهترین و ارزان تر هتل ها و خوابگاه ها در ایران انتخاب کند. برای مثال، خوابگاه تهران ما در واقع در مرکز شهر واقع در نزدیکی مرکز امام خمینی تهران واقع شده است. این محل به دلیل دو مورد راحت تر است. اول، شما به راحتی می توانید به بسیاری از جاذبه های توریستی محبوب در تهران از خوابگاه خود بروید. این جاذبه های توریستی شامل کاخ گلستان، بازار بزرگ تهران، موزه ملی ایران، پارک شهر و غیره است. دوم، هفت اقامتگاه در تهران به شما امکان دسترسی آسان به دو ایستگاه مترو مترو در تهران را در دو خط مختلف می دهد. یکی از ایستگاه مترو میدان امام خمینی (خط 1، خط قرمز) است که مهمترین ایستگاه در پایتخت ایران است و یکی دیگر از ایستگاه مترو مترو (خط 2، خط آبی تیره، به نقشه مترو تهران). با استفاده از این ایستگاه های مترو، نه تنها دسترسی آسان به هر محله ای در تهران بلکه همچنین به BRT تهران (خطوط اتوبوس خطوط تهران را ببینید)، که دومین وسیله مهم حمل و نقل در این شهر است. هفت میز اقامت در کارکنان تهران
هتل تهران مشهد درست مانند بسیاری از زنان و مردان ایرانی، کارکنان خوابگاه ما در تهران بسیار مفید هستند. آنها دانش خوبی از شهرها دارند و مهمانان را به مسیرهای آسانی به مقصد مورد نظر خود می رسانند و به آنها کمک می کند تا بهترین تورها را در ایران برگزار کنند. این دستورالعمل ها همراه با نقشه های خاص طراحی شده توسط خود کارکنان است. مهمان ها در هتل ما نقشه های ما، مسیرها و اطلاعات سفر عمومی ایران را به دلیل دلایل مهم گنجانده اند؛ زبان در ایران و ارز در ایران هر دو گیج کننده است و در مورد الگوهای آب و هوایی ایران هیچ کشوری نمی تواند

آیا هتل ها امروز بسیار وابسته به همکاران خود هستند

ارتباط بین هتل ها و آژانس های مسافرتی آنلاین (OTAs) همیشه پیچیده است. هیچ تاثیری را که OTA ها در سفر و مهمان نوازی جهانی داشته است را انکار نمی کند و هر سال میلیون ها مسافر را به اتاق ها متصل می کند. علاوه بر این، این پلت فرم های توزیع به خریداران مستقل اجازه می دهد تا دیدگاه خود را افزایش دهند و رزرو را از سراسر جهان پذیرش کنند. شرکت هایی مانند Booking.com و Expedia سالانه میلیون ها دلار در زمینه بازاریابی صرف می کنند و بخش بزرگی از کار را برای ارائه دهندگان خدمات مسکن انجام می دهند. بدیهی است که گرفتن این کمیسیون، و با روند گشت و گذار و الگوهای هزینه در حال تغییر همه زمان، هتلداران در حال افزایش بیشتر در مورد هزینه های متهم احتیاط است.
همانطور که تعداد رزروهای آنلاین افزایش یافت و OTA ها به طور فزاینده ای غالب می شدند، آنها شروع به تدریج مدل کسب و کار خود را تغییر دادند. هتل های کم هزینه رزرو کمتری ارائه شد در حالی که خواص مستقل کوچکتر مجبور به پرداخت هزینه های سخت تر شد، گاهی اوقات تا 30٪! دو تا از بزرگترین OTA های موجود امروز هتل تهران مشهد هستند و به ترتیب در بازارهای ایالات متحده و اروپا تسلط دارند - Expedia حدود 70٪ از بازار ایالات متحده را کنترل می کند در حالیکه حدود 62٪ از اروپا را تشکیل می دهد. این به این دلیل است که هر دو شرکت اقدامات فعالانه ای برای تقویت موقعیت خود در صنعت - خرید از و خرید و و فقط چند نمونه است. با توجه به خطر این دوئولیت به سرعت در حال رشد است، هتلداران به طور فزاینده ای در مورد اتاق مذاکره در حال عقب نشینی از نظر هزینه های پرداخت می شود.
OTA ها نیز شروع به دنبال هتل ها در ارائه برنامه های وفاداری، پاداش دادن به مهمانانی که رزرو های تکراری بدون در نظر گرفتن هتل یا تعدادی از اتاق ها را رزرو می کنند - این به طور مستقیم با یکی از نقاط فروش منحصر به فرد خود رقابت می کند؛ چرا که برنامه های وفاداری آنها توسط آنها آغاز شده است یک رابطه قوی با مهمانان خود. پس چه باید انجام شود؟ تعداد زیادی از رزروها بر اساس انتظارات صرفا به دلیل عدم هماهنگی با تامین کنندگان - هتل ها نیست. در حالی که این مسئله است که می تواند توسط اداره املاک مورد استفاده قرار گیرد، OTA ها قبل از اینکه فهرست آنها را بررسی کنند و بررسی های مکرر انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که هتل هایی که توزیع می کنند، استانداردهای خاصی دارند، و نه فقط نسبت به هزینه های پرداخت شده . امروز نمایندگان آنلاین هیچ مسئولیتی در قبال مواردی که در طول چرخه مهمان اشتباه می گیرند، جای نمی گیرند، بلکه همه شکایات را به هتل می دهند. این شهرت OTA از هیچ مزیتی برخوردار نیست و با پیاده سازی یک سیستم که از طریق آن می تواند از استانداردهای کیفیت هتل ها پیروی کند، سازمان های آنلاین قادر به جلوگیری از این سناریو های ناخوشایند خواهند بود.
هتل ها همچنین باید به صورت رایگان برای تبلیغ و ارائه مهمان بسته های ویژه ارائه شوند - تا زمانی که OTA شرکای خود را از ارائه انگیزه به مهمانان خود برای رزرو مستقیم محدود می کند، ارتباط آنها با این تامین کنندگان همچنان رو به وخامت خواهد گذاشت. هتل ها می خواهند رابطه خوبی با سیستم عامل های آنلاین داشته باشند و مزایای دید عمومی جهان را به دست آورند. اما با کاهش مستقیم رزرو ها و حتی با OTA ها حتی طرح های وفاداری هتل ها را تقلید می کنند، صاحبان مجبورند کمیسیون کمیسیون را احساس کنند. رزرو سوئیت، راه اندازی شده توسط هتل تهران مشهد (سازمان پدر و مادر کایاک در نزدیکی) یک نمونه عالی از یک آژانس آنلاین است که ابتکار عمل را برای کمک به هتلداران کاهش وابستگی خود را به OTAs - رزرو سوئیت ارائه می دهد انواع خدمات بازاریابی که یک سیستم توزیع هتل را تکرار می کند و می تواند برای کمک به تهیه رزرو مستقیم، از قبیل یک وب سایت حرفه ای طراحی شده با ارتقا خودکار، استفاده شود. اگر بیشتر بازیکنان بزرگی در قدمهای پیروی کنند، می تواند به تدریج تنش بین هتل ها و شرکای OTA خود را گسترش دهد. هتل تهران مشهد

چگونه برای بهبود وفاداری و انتخاب مورد نظر برای مهمان هتل شما باشد

بیش از 68 درصد از مشتریان در صورت عدم اعتماد به نفس، به بازگشت می رسند. به عنوان یک هتلدار، ممکن است بدانید که حفظ وفاداری مهمان کار ساده ای نیست. شما نیاز دارید که نه تنها بر مشتریان جدید تمرکز کنید، بلکه همچنین انتخاب دلخواه مهمانان گذشته و حال است. بنابراین چگونه هتل شما می تواند انتخاب مهمان برای مهمان باشد؟ آسان برای استفاده از وب سایت ها / سایت های تلفن همراه: یک مهمان می خواهد تجربه رزرو خود را سریع، بصری و بدون هیچ مشکلی داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که وب سایت ها و گزینه های رزرو تلفن سریع هستند و رزرو می تواند از طریق هر یک از صفحات ساخته شده است. 65٪ از رزرو روزانه از طریق یک گوشی هوشمند (بر اساس هتل تهران مشهد ساخته شده است. شما باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت های هتل شما مناسب موبایل هستند. درک نیازهای مهمان شما: هتل ها باید به مهمانان خود گوش دهند / جمع آوری بازخورد، تعامل با آنها و پیش بینی نیازهای آنها. در حالی که مهمانان در هتل هستند، با آنها ارتباط برقرار کنید و ارتباط برقرار کنید. درک کنید که آیا مهمان ترجیح می دهد که تنها باقی بماند یا از توجه بیشتری که هتل می تواند به آنها بدهد لذت ببرد. بسیار مهم است که هتل ها دارای سیستم مدیریت اموال (PMS) هستند که به طور خودکار عملیات را انجام می دهند و کارکنان با زمان بیشتری برای تعامل با مهمانان کار می کنند. در تماس باش: کار مهمان شما بیش از یک بار است که مهمان دارایی خود را ترک می کند. هتل شما باید به مهمانها برسد، از بازخورد خود بپرسد، از اقامت آنها بپرهیزید و به طور منظم آنها را به روزرسانی کنید. این کمک می کند تا افزایش ارزش احضار هتل خود را - یا برای آنها، و برای آنها توصیه هتل خود را به دوستان خود. گزینه های تعطیلات را برای مهمانان خود که نیازهای خود را در ذهن دارند، ارسال کنید. برای مسافر مسافرتی میتوانید از Wi-Fi رایگان یا دسترسی مجانی به مرکز کسب و کار ارائه کنید. برای زوج ها هتل می تواند بسته های آبگرم خاص و غیره ایجاد کند. برنامه های وفاداری و معاملات منحصر به فرد برای مشتریان وفادار: یک برنامه وفاداری که با شما باقی می ماند و می تواند به مهمانان اشاره کند، می تواند انگیزه ای بزرگ باشد و مهمانان را تشویق کند تا دوباره بمانند. اگر شما یک هتل کوچک هستید و جزء یک زنجیره بزرگ نیستید، پس به جای برنامه وفاداری خود، می توانید با شرکت های هواپیمایی یا مؤسسات اعتباری کارت را به عنوان یکی از شرکای خود ببرید. شما همچنین می توانید مهمانان منحصر به فرد را طبقه بندی کنید و آنها را مجذوب خود کنید که در بسته بندی همه جانبه به خانه بروند و اقامت کنند یا فعالیت های خاص و گشت و گذار خاصی را انجام دهند. درخواست بازخورد: هتل تهران مشهد مهمانان پست خود اقامت خود را ارسال می کنند و از آنها بخواهید برای بازخورد خود به طور مستقیم از آنها بپرسند و همچنین درخواست بازخورد خود را در سایت هایی مانند هتل تهران مشهد و غیره بفرستند. حتی اگر بازخورد منفی باشد، به مهمانان برسید، به آنها عذرخواهی کنید و بگویید آنها انتقاد خود را باید بررسی و اصلاح کنند. مهمانان باید احساس کنند که نظراتشان مهم است و به طور جدی مورد توجه قرار گرفته است، حتی اگر یک تجربه بد وجود داشته باشد ممکن است یک مهمان ممکن است دوباره برگردد، اگر هتل زمان را برای رسیدن به آنها و عذرخواهی به خود اختصاص دهد. به یاد داشته باشید مهمانان خود: یادداشت خود را از مهمانان تکرار خود نگه دارید، اسامی آنها، موارد ترجیحی و هر مورد خاص را به یاد داشته باشید. این چیزهای کوچک بسیار مهم است، یک مهمان دوست دارد که هتل ها را دوباره با دیدنی به یاد بیاورد، اتاق مورد علاقه خود را اختصاص داده و موارد خاصی را به یاد می آورد. کارمندان را به صورت منظم آموزش دهید: پنجمین مهمانی بایستی به عنوان اولین حضور مهمان باشد. تغيير کارکنان، آشپزيان و غيره هيچ تبليغي در خدمت خدمت نيست. هتل شما باید به طور مرتب کارکنان را به نوعی خدماتی که مهمانان شما انتظار دارند آموزش دهد. برنامه های وفاداری دو یا سه نفری که به مهمانان ارائه می دهند چیست؟ آنها چقدر موثر هستند؟ نظرتان را به اشتراک بگذارید

فصل سفر به هتل تهران مشهد

با درجه حرارت افزایش رسما لگد زدن فصل را به دنده بالا، شما مقدار زیادی از جشنواره ها، حوادث، و دهانه ارزش سفر برای این ژوئیه پیدا مونترال جشن 375 سالگرد خود را هتل تهران مشهد در این سال با نمرات حوادث، از جمله جشنواره جاز، که ویژگی های headliners به مانند باب دیلن و نوعی سگ کوچک. یک هتل جدید شیک در ایبیزا یک جایگزین پیچیده به شب زنده داری louche جزیره را فراهم می کند. در کلرادو، یک سری از حوادث در آسپن، بدرد خوردن، و تلورید در حال ساخت در تابستان جذب می کند بیش از فصل اسکی. جشنواره Ravello را برمی گرداند به نفس Amalfi ساحل ایتالیا، به عنوان اگر شما نیاز به یک بهانه ای برای رفتن وجود دارد. توکیو طراحی متحد می سازد 1500 غرفه داران ژاپنی و بین المللی نمایشگاه آخرین محصولات باید داشته باشند. هر کجا که شما تصمیم به رفتن، عجله کنید و کتاب سفر خود را در حالی که شما هنوز هم می تواند یک اتاق را دریافت کنید. مونترال جشنواره جاز رسما لگد کردن در 28 ژوئن و همچنان از طریق جولای 8، دادن مسافران فرصتی برای شنیدن باب دیلن، نوعی سگ کوچک، و مقدار زیادی از دیگر هنرمندان بالا. این شهرستان نیز جشن 375 سالگرد خود را در این سال با مجموعه ای از حوادث و تاسیسات در طول تابستان، هتل تهران از جمله افتتاح فورت ویل-ماری، قدیمی ترین استقرار فرانسه شهرستان است. پایین در هتل ویلیام گری، که دارای طراحی مدرن براق در دو ساختمان 17 قرن در بندر قدیمی، یک کافی شاپ های مورد علاقه های محلی کافه المپیک، و یک نوار پشت بام تخت. انتخاب همیشگی ستارههای و قطع کننده بهار، این جزیره افسانه ای اسپانیایی استقبال نابو هتل ایبیزا خلیج، یک عضو از هتل های لوکس کوچک، دادن مسافران یک جای پیچیده تر به دور از کاباره ها باقی بماند. "در تراس شما این احساس کارائیب، با ساحل در مقابل شما، درختان نخل، یک احساس نزدیک به دریا، و تنها چیزی که می شنوید آب در ساحل است،" مدیر کل انریکه Mandl هتل AD گفت . "هر جزئیات شده رزرو هتل تهران مشهد است با دقت به سرپرستی و هیچ همکاری نام تجاری در تمام خدمات ما این است که در برخی از راه های برجسته و نمادین نیست وجود دارد." را فراموش کرده ام اسکی فصل در حال حاضر زمان برای بازدید کلرادو، به لطف یک میزبان از رویدادهای فرهنگی اتفاق می افتد در سراسر کشور است. این بهانه ای مناسب برای یک سفر جاده ای، با شروع در تلورید برای تلورید هنری + معماری آخر هفته 12-17 ژوئیه و کار راه خود را به شمال. طرح به در آسپن شود تعطیلات آخر هفته از 22-23 ژوئیه برای جشنواره هنر آسپن، که ویترین نقاشی، عکاسی، سرامیک، شیشه، و رزرو هتل تهران در مشهد جواهرات. پایان دادن به در ویل، که در آن براوو! جشنواره موسیقی بدرد خوردن به ارمغان می آورد یک میزبان از کنسرت به جرالد آر فورد سالن آمفی تئاتر در رشته کوه های راکی.

رزرو هتل تهران در مشهد

ترین اقامت مشترک: در کل، خانه های رفت و آمد مکرر 304 سوئیت. شایع ترین آنها عبارتند از 264 سفیر سوئیت، که اندازه گیری 1180 فوت مربع است. سوئیت های منظره اقیانوس و تراس خصوصی با نشستن مناطق؛ مناطق نشیمن جداگانه با مبل؛ پادشاه یا ملکه دو تخت؛ میز؛ حمام با جکوزی و ساخته شده است در دوش. امکانات عبارتند از خدمات دربان دور ساعته؛ مینی بار روزانه با تنقلات و میان وعده های حق بیمه، از جمله شراب قرمز و سفید از Baja است واله د گوادالوپ، و آب لیمو صنعتگرانی مواجه نگردند. قهوه نسپرسو و دیگ الکتریک. با کیفیت بالا تلویزیون های صفحه تخت. و لوسیتان امکانات حمام. جذابترین اقامت: در زمان پرس، چند اتاق خواب ریاست جمهوری و فرماندار سوئیت، شامل استخر غوطه وری گرم، برای باز کردن این ماه برنامه ریزی شده بود. شش دو سطح سلامتی سوئیت، که 35000 فوت مربع، دو طبقه SE آبگرم مواجه هستند، از ویژگی های سقف طاقی و با زندگی تناسب اندام دوچرخه تاشو، کافه ها crudité، آب پاش ویتامین C، دربان آبگرم و بیشتر مجهز شده است. چه شامل: نرخ شامل امکانات رفاهی، جداجدا سفارش داده شده لذیذ وعده های غذایی در انواع رستوران ها تخصص، نوشابه حق بیمه مارک، 24 ساعته حمام، مرکز تناسب اندام، سرگرمی شبانه، نوجوانان باشگاه، باشگاه کودکان فعالیت های برنامه، 24 ساعته ساقی دربان و خدمات، و فای در سراسر ملک. بهترین و سرگرمی: پس از سرگرم کننده تاریک را می توان رزرو هتل تهران در مشهد در کوی نوار یافت، با صدا و ویدئو تجهیزات آن دولت از هنر، دی جی و رقص اختصاص یافته است. خانواده ها خواهد شد به طور کامل توسط نوجوان شیک و باشگاه با فعالیت ها شامل ساختمان، شن و ماسه قلعه، 'بچه ها رانندگی در' فیلم، کلاس های آشپزی، اجرای برنامه های فرهنگی و بیشتر سرگرم. شام چی داریم؟ عصر موسسات ناهار خوری شامل پیاف برای غذاهای فرانسوی، لوکا برای وعده های غذایی ایتالیایی و مدیترانه ای، فریدا برای مکزیکی و ها Velas 10 برای استیک لازم داریم. COCINA د نویسنده است توسط سیدنی شات، یک میچلین آشپز دو ستاره که چند دوره منوهای مزه که با چه تازه موجود را تغییر دهید ایجاد helmed. دستپخت او حتی وسوسه خواهد خسته ترین از کام. استاد Sommelier ملک یک لیست از 50 شراب از مناطق انگور برتر در علاوه بر این به یک لیست مکمل بیش از 200 آب از برخی از حوزه های معتبر ترین در جهان توسعه یافته است. رفت و آمد مکرر نیز از ویژگی های سه گاه به گاه تمام روز رسانه های ناهار خوری دریایی خدمت تازه، اقلام کبابی، شیرینی و تنقلات. بهترین نقطه برای یوگا طلوع: تراس کردن مرکز تناسب اندام ارائه می دهد شما و مشتریان شما نمایش سبکبار، صداهای آرامش بخش از اقیانوس و یک مربی یوگا گواهی. بهترین ناهار خوری کنار استخر: توصیه می کنند که شما و مشتریان شما نمونه ceviche و ماهی از tacos بارگذاری تازه - با یک مارگاریتا امضای شسته - در کنار استخر های گاه به گاه رستوران Cabrilla. که کتاب این توچال؟ رفت و آمد مکرر یک تی فی بسیار عالی برای مسافران در اواخر 30S خود را به اواسط 60S با درآمد خانوار از 200000 $ و تا بشود. سوله شما باید در نظر هدف قرار دادن عروسی مقصد، خانواده ها و گروه multigenerational، foodies به، دوستداران آبگرم و گلف بازان هستند. خودی رزرو راهنمایی: از آنجا پیکربندی نیمه ماه رفت و آمد مکرر است، نه یک بد در خانه وجود دارد. اگر شما به دنبال به کتاب مشتریان را به اقامت که واقعا منحصر به فرد هستند، سلامتی سوئیت خواهد این لایحه مناسب. برای مشتریان خانواده، هتل یک تعیین شده "دربان کودک" که می تواند cribs، اسباب بازی، شناور، لباس، شامپو بچه و ژل، و مواد غذایی آلی تهیه.

بنیان گذار هتل تهران مشهد

Airbnb را تمام بحث در وال استریت است. بنیانگذاران سی و چند ساله خود را نزدیک به شش سال پیش آغاز شد. حالا به نظر می رسد آنها به زودی میلیاردرهای تبدیل خواهد شد. شرکت خود را، که 600،000 ساکنان آپارتمان و صاحب خانه در 160 کشور با میلیون ها نفر از مردم به دنبال مسکن ارزان آنلاین متصل، در حال بسته شدن دور جدیدی از سرمایه گذاری خصوصی، و انتظار می رود به 10 میلیارد $ یا بیشتر تا پایان آوریل ارزش قائل شوند. در یک شب به تنهایی در طول سال 2013، Airbnb را افتخار 250000 مهمانان اقامت در آپارتمان و خانه های اعضای خود را. خدمات در منزل به اشتراک گذاری در حال حاضر به نزدیک شدن به ارزش برخی از بزرگترین هتل های زنجیره ای در جهان، از جمله هتل هایت و ویندهام در سراسر جهان. Airbnb را مدیون صعود خود را به یک پدیده جدید - نزدیک به صفر هزینه هتل تهران مشهد نهایی - که اخلال در کل بخش از اقتصاد جهانی و افزایش دادن به یک سیستم جدید اقتصادی سوار در کنار بازار معمولی است. هزینه نهایی هزینه تولید یک واحد اضافی از یک کالا یا خدمات است که یک بار یک کسب و کار است هزینه های ثابت خود را در محل، و برای کسب و کار مانند Airbnb را، که هزینه بسیار کم است. این مشکل نیست که چرا این سرویس در ارزش افزایش یافت. یک هتل زنجیره ای سنتی برای اضافه کردن یک اتاق دیگر به موجودی آن، اتاق باید ساخته شود و یا به دست آورد، در هزینه قابل توجه است. Airbnb را می توانید اتاق دیگر به موجودی آن در تقریبا بدون هیچ هزینه اضافه، از وب سایت خود را در حال حاضر و در حال اجرا. شرکت های خصوصی هر انگیزه ای برای کاهش هزینه های حاشیه ای است. انجام این کار به این معنی است که آنها می توانند سود را افزایش دهد، ارائه کالاها و خدمات را در قیمت پایین تر و یا هر دو. اما در حال حاضر اینترنت و نوآوری های دیگر هزینه های حاشیه ای نزدیک به صفر برای برخی از کالاها و خدمات، که ترک کرده است بسیاری از شرکت های سنتی وضعیتی وخیم کاهش داده است.

تاریخ هتل تهران مشهد

آیا یک مهمان اقامت در هتل خود را برای کسب و کار و یا لذت بردن، برداشت اول خود می تواند یکی از ماندگار. حتی قبل از آنها به لابی هتل خود را راه رفتن، آنها در حال حاضر شروع به شکل نظر خود را از هتل خود را - چه در مراجعه به وب سایت شما است و یا به عنوان آنها را به هتل خود را از راه رسید. فقط به عنوان پیام در وب سایت خود کمک می کند تا به مجموعه ای از انتظارات و فراهم می کند مهمانان خود را با یک نگاه اجمالی به تعهد خود را به ساخت اقامت خود در هتل خود را یکی از لذت بخش، به طوری که به ظاهر از چشم انداز خود را. هر touchpoint مهمان است با اثرات هتل خود و یا خود تجربه مشتری او، آن را حتی بیشتر مهم است که آن برخوردهای منعکس نام تجاری خود را. همانطور که هر هتل داری می داند، مهمانان حتی متوجه خواهید شد که کوچکترین جزئیات. آیا نگاه کلی از اموال مطابقت با انتظارات از مهمان؟ که روابط را به نام تجاری هتل. شد هر زمینه که مهمان می تواند آینده را برای استفاده بر روی یکی دیگر از مراجعه برای هدف های مختلف را پیش بینی وجود دارد - مانند یک جلسه، رویداد، یا حتی یک عروسی؟ که به قابلیت های کلی از فضای صحبت می کند. یک مخلوط جذاب از گیاهان در تخت وجود دارد؟ آیا آنها هرس و نگهداری سادگی، و یا آنها شبیه آنها در حال مرگ بودند؟ که به زیبایی کلی از چشم انداز مربوط می شود. شد پارکینگ به وضوح مشخص شده؟ پیاده رو بودند آزاد باقی مانده و خطرات؟ شد گردشگاهها درستی روشن؟ این ملاحظات ایمنی که مهمانان ممکن به طور خودکار برای زمانی که آنها وارد یک ویژگی نگاه کنید، اما آنها قطعا آنها را متوجه اگر چیزی است که از دست رفته، اشتباه است، یا خارج از محل وجود دارد. در حالی که مهم است که به نصب چشم انداز های جذاب، کاربردی و امن، آن را ضروری است که آنها به درستی نگهداری شود. این امر نه تنها نام تجاری هتل از اما آن را نیز محافظت هتل تهران مشهد از سرمایه گذاری که به هتلدار است در چشم انداز خود را ساخته شده است. مدیران کل اغلب به دلایل دروازه بان خود را برای کمک با پیشرفت و یا بهبود مناظر خود را بپرسید. اما ارائه یک چشم انداز استقبال فراتر از قرار دادن یک کمان در یک درخت می رود - آن را شامل ماندن درست به نام تجاری هتل خود را، ارائه فضاهای که بیش از یک تابع، اضافه کردن رنگ به چشم انداز خود را، و حصول اطمینان از ایمنی از مهمانان خود را. این می تواند تفاوت تبدیل یک مهمان اولین بار به یک مهمان تکرار کنید. در زیر به لیستی از چیزهایی که به نظر در هنگام ساخت چشم انداز هتل خود را استقبال بیشتری در مهمانان خود است. حفظ نام تجاری هتل خود را در ذهن این مهم است که به چین طراحی چشم انداز خود را با نام تجاری هتل خود را. هر هتل دارای یک نام تجاری است که ارتباط برقرار استانداردهای خود، ماموریت، و سطح خدمات به مردم است. برای مثال، یک هتل ارزان واقع شده خاموش بین ایالتی، به احتمال زیاد به یک چمن گسترده سبز و گل های رنگارنگ در پورت-cochere است. نه می شود آنها باید گلدان چینی در لابی. این که چه کسانی هستند نیست و آن را یک پیام مخلوط را به مهمانان خود را ارسال کنید. از سوی دیگر، این انواع چیزهایی مهمان را در یک هتل گران تر انتظار می رود، و اگر آنها از دست داده بودند، آنها قطعا متوجه شود. ماندن درست به نام تجاری خود را شامل تنظیم و حفظ انتظارات مهمانان خود را، و ارائه یک تجربه قبلی نشان تجاری برای آنها.

فرهنگ سازمانی و هتل تهران مشهد

چکیده هتل تهران مشهد هیچ مطالعه به تاریخ رابطه بین فرهنگ ملی، فرهنگ سازمانی و عملکرد در صنعت هتل (Tajeddini و ترومن، 2008) بررسی شده است. مطالعات قبلی، که خاص بود صنعت نیست، تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد (کاتر و هسکت، 1992) و تاثیر فرهنگ ملی بر اثر بررسی شده است (نظریان و همکاران، 2014). چن و همکاران (2012) استدلال می کنند که اغلب مطالعات در مورد مدیریت هتل که بررسی فرهنگ ملی در مطالعات میان فرهنگی فرهنگ های ملی در رابطه با مسائل مختلف سطح سازمانی مانند عملیات امتیاز و یا استراتژی قیمت گذاری مقایسه کرده اند.

اسکی و هتل تهران مشهد

بسیاری از نتایج حاصل از آخرین تحقیقات به اثر تغییرات آب و هوایی در برف در کوه های آلپ خواندن تیره و تار برای اسکی بازان و اسکی. بر اساس این مطالعه، در 16 فوریه در کریوسفر، یک مجله از علوم اتحادیه اروپا منتشر شده است، رشته کوه های آلپ هتل تهران مشهد می تواند به اندازه 70 درصد از پوشش برف خود را با از دست دادن 2099 عنوان درجه حرارت با توجه به انتشار گازهای گلخانه ای افزایش یافته است

jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla