آی آر هتل

وب سایت معرفی گردشگری آی آر هتل IrHotel

مقالات هتل ایران مشهد

عملکرد سازمانی و هتل ایران مشهد

چکیده هتل ایران مشهد 3.3. عملکرد سازمانی عملکرد سازمانی یک نگرانی قابل توجهی برای مدیران است چرا که آنها اجازه می دهد تا به ارزیابی موفقیت عناصر استراتژی سازمانی از نظر هدف. گرچه محققان تمایل به استفاده از اثر شرایط و عملکرد به جای یکدیگر (به عنوان مثال ففر و ساتون، 1999؛ ورتر و همکاران، 1995؛ Sellani، 1994)، اثر است که اغلب استفاده برای نشان پتانسیل سازمانی در حالی که اندازه گیری عملکرد نتایج.

با توجه به هنری (2004) اثربخشی سازمانی و عملکرد سازمانی در موازی از نیازهای مشابه تکامل یافته اما اثر به بررسی منابع و فرآیندهای از نقطه نظر داخلی و عملکرد شامل دیدگاه که طیف وسیعی از ذینفعان ممکن است مورد علاقه آنها را پیدا کنید. هتل ایران مشهد عملکرد آمده است تا دلالتگر مجموعه ای از اقدامات از فعالیت های سازمانی که مورد علاقه طیف وسیعی از ذینفعان هستند. در این مطالعه آن است که به استفاده از اصطلاح توسط کاپلان و نورتون که ساختار به عنوان یک ابزار استراتژیک برای اندازه گیری موفقیت استراتژی های مدیریتی (کاپلان و نورتون، 1996) توسعه داده شد متصل می شود. قبل از عملکرد 1990s به معمولا به عنوان صرفا با اقدامات حسابداری (Otely، 2007) اما با محبوبیت رو به رشد نظریه سهام (فریمن، 1984) نوع دیگری از اندازه گیری لازم بود نگران تصور می شد. بنابراین، مدل کاپلان و نورتون از عملکرد شامل دیدگاه های مختلف در این سازمان و به طور خاص شامل دیدگاه مشتریان. کاپلان و نورتون (1992) ابداع و کارت امتیازی متوازن به عنوان ابزاری برای مدیران به تمرکز بر آنچه آنها نیاز به انجام برای رسیدن به اهداف استراتژیک ترویج شده است. این برنامه یک ابزار گرفتن عکس از شاخص های پیشرفت است. نتایج حاصل از کارت امتیازی متوازن به توسط تصمیم گیرندگان در یک زمینه خاص تفسیر شود و با توجه به درک خود را از روابط علی (کاپلان و نورتون، 1996؛ Lebas و Euske، 2007). هتل ایران مشهد تعدادی از اعتراض به رویکرد کارت امتیازی متوازن مطرح شده است. اعتراض رایج این است که آن را به رسیدگی به نیازهای کارمندان و تامین نتواند (نیلی و همکاران، 2007). Norreklit (2000) اشاره می کند که چهار دیدگاه های مختلف از کارت امتیازی متوازن این فرض بوده ارتباط متقابل علی. فرض بر این است که: اقدامات آموزش و رشد سازمانی رانندگی اقدامات فرآیندهای کسب و کار داخلی است که رانندگی اقدامات منظر مشتری که به نوبه خود، درایو اقدامات مالی (کاپلان و نورتون، 1996؛ p.31؛ Norreklit، 2000 ). با این حال، این روابط لزوما نگه ندارد. با وجود این اعتراضات کارت امتیازی متوازن همچنان به صورت یک معیاری کلی مفید از عملکرد (Antonsen، 2014؛ Hoque، 2014). در این مطالعه یک نسخه ساده شده از رویکرد کارت امتیازی متوازن استفاده شده است که برگ اقدامات عملکرد مالی. این جنبه به دلیل مشکل در جمع آوری این داده ها از کارکنان که لزوما به آن دسترسی دارند شامل نمی شد. با این حال، رویکرد ما شامل ادراکات کارکنان از: مشتریان سازمانی اعضای ادراک، فرآیندهای کسب و کار داخلی (اثربخشی) و آموزش و رشد.

jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla