رزرو هتل

به وب سایت مرکز گردشگری و رزرواسیون آی آر هتل IrHotel با بیش از 5 سال سابقه در زمینه رزرو هتل و هتل آپارتمان

مقالات هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد و فرهنگ ملی

چکیده هتل الماس مشهد 3.1. فرهنگ ملی هر چند دانشمندان فرهنگ به اشتراک گذاری هیچ شرایط دقیق در آنچه که مدت "فرهنگ" به معنای یک توافق عمومی است که فرهنگ کار در سطوح مختلف (Pizam، 1993) وجود دارد. سطوح به طور کلی اذعان دارند ملی، سازمانی، صنعت، حرفه ای (شغلی) و فرد (چن و همکاران، 2012). هافستد معتقد است که در سطح ملی از اساسی ترین است و در قلب فرایند اجتماعی شدن اولیه در اوایل دوران کودکی (هافستد و همکاران، 2010) به مردم ارزش ها و اعتقادات خود. این دیدگاه از رابطه بین ملی و سطوح دیگر فرهنگ یک فرض ضمنی برای بسیاری از محققان فرهنگ است.

این مطالعه، به طول می کشد فرهنگ ملی می شود زمینه را برای سازه های دیگر است. هتل الماس مشهد بنابراین، آن است که انتظار می رود که فرهنگ ملی تأثیر قابل توجهی روی رفتار کارکنان و تعدادی از مطالعات تایید این. Pizam (1993) نشان می دهد که فرهنگ ملی یک اثر بزرگتر از فرهنگ صنعتی در رفتار مدیران هتل. نتیجه گیری مشابهی توسط مریت (2000) در یک مطالعه از خلبان گرفته شد. تستا (2007) نشان داد که تنوع فرهنگی ملی تاثیر بر ارتباط بین مدیران و زیردستان در صنعت مهمان نوازی. با این حال، گرهارت و نیش (2005) به این نتیجه رسیدند که یک مورد برای نمایش دقیق تر وجود دارد. در مطالعه متا تحلیلی خود را از رابطه بین فرهنگ ملی و شیوه های مدیریت به این نتیجه رسیدند که قدرت تأثیر فرهنگ ملی با عوامل دیگر، فرهنگ ویژه سازمانی متفاوت است. هتل الماس مشهد تعدادی از نسخه های از ساختار فرهنگ ملی است که می تواند برای تحقیق استفاده وجود دارد (چن و همکاران، 2012). بهترین و شناخته شده است هافستد با تا شش ابعاد و بررسی GLOBE با نه ابعاد. فاصله قدرت، فردگرایی، اجتناب از عدم قطعیت و مردانگی / زنانگی: از آنجا که تعداد زیادی از ابعاد آن مطالعه بیش از حد پیچیده و به دلیل آن رویکردی است که کاملا تست شده و به طور گسترده ای درک است، تصمیم گرفته شد به استفاده از اصلی چهار ابعاد هافستد فرهنگ ملی را . رویکرد هافستد شده است مورد انتقاد (جونز، 2007؛ مک کوی و همکاران، 2005؛ McSweney، 2002)، با این حال، آن است که هنوز هم به عنوان مفید تلقی شده است و به تازگی در مطالعات صنعت مهمان نوازی (ریزنگر و Crotts، 2010) استفاده شده است. بسیاری از انتقادات از مطالعه هافستد در روش آن است که در این تحقیق به کار نمی هدف قرار داده اند (McSweney، 2002؛ مک کوی و همکاران، 2005). باقی مانده از انتقادها در طبیعت وابسته از ابعاد است که برای این مطالعه معنی دار نبود کارگردانی شده است (دورفمن و هاول، 1988؛ علی و همکاران، 2008).

jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla