وب سایت مرکز گردشگری و رزرواسیون آی آر هتل IrHotel با بیش از 5 سال سابقه در زمینه رزرو هتل و هتل آپارتمان مشهد
رزرو هتلبلاگ هتل آپارتمان مشهدکشف کنید که چگونه هتل آپارتمان شما و رقابت

بلاگ هتل آپارتمان مشهد

کشف کنید که چگونه هتل آپارتمان شما و رقابت

طبق یک مطالعه هتل آپارتمان کاربران در ماه ژوئیه 2014 تا سپتامبر 2015 مبلغ 2.4 میلیارد دلار هزینه کردند. این رقم ممکن است تنها 1.7٪ از هتل های 141 میلیارد دلاری را در همان دوره به طور کلی نشان دهد، اما این یک رقم قابل توجهی برای یک شرکت واحد است که از نظر فنی هیچ هتل ایفا نمی کند و همچنین نشان دهنده افزایش چشمگیر سال به سال است. در حال حاضر، این شرکت دارای دو میلیون اتاق در بیش از 34،000 شهر در سراسر جهان است، بنابراین این رقم شگفتی نیست. با این حال، روشن است که تهدید بسیاری از هتل ها است، چه آنها می خواهند آن را بپذیرند یا نه. این شرکت رویکرد کاملا جدیدی به مسکن گرفته است و از مزایای استفاده از اقتصاد اشتراکی که در آن زندگی می کنیم بهره می برد. بنابراین، چگونه هتل ها می توانند در برابر رقابت کنند؟ آیا هتل شما با استفاده کامل از فناوری؟ هتل ها همچنان امکانات، خدمات و استانداردهای مناسب را ارائه می دهند که نمی تواند مقایسه کند. و این یک چیز خوب است، زیرا یک مطالعه نشان داد که مهمانان حاضر به پرداخت بیشتر برای تجربه بهتر هستند. با این حال، بسیاری از هتل ها برای تطبیق فن آوری های نوآورانه که به بهبود تجربه مهمان و عملیات آنها کمک می کند، آهسته است. از آنجا که برای مهمانها اکنون، همه چیز در مورد تجربه است. به گفته یک مطالعه منگانی کاروسو داتون، 70 درصد از مسافران در تصمیم خود برای رزرو اقامت توسط وب سایت هتل، برنامه ها و هر گونه ابزار دیجیتالی دیگری که ارائه می شوند تحت تأثیر قرار می گیرند. این باعث می شود حتی بیشتر شگفت انگیز است که بسیاری از هتل ها آهسته به اتخاذ فن آوری های جدید کاربران هتل آپارتمان از استقلال لذت می برند، اما به عنوان توانایی برقراری ارتباط با میزبان خود مهمانان مانند این واقعیت هستند که آنها تا حد معینی مستقل هستند، به طوری که آنها احساس می کنند که اگر بخشی از منطقه ای هستند که در حال دیدن آن هستند، به جای احساس داشتن یک گردشگر. با این حال، آنها همچنین از لذت بردن از این که به راحتی می توانند با میزبان خود ارتباط برقرار کنند و ارتباط برقرار کنند. برای رقابت، در صورت امکان به خدمات خودآموزی تبدیل شوید، مانند ارائه چک دیه و چک کردن. در عین حال همیشه اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما برای مهمان وجود دارد و تجربه شگفت انگیزی ایجاد می کنند. و فقط ارتباط برقرار کنید در حالی که مهمان شما وجود دارد. قبل و بعد از سفر آنها نیز با آنها ارتباط برقرار کنید. به یاد داشته باشید، همه چیز در مورد ایجاد روابط قوی است. می رود محلی و بنابراین شما باید تا همین اواخر، جمعیتی جوانتر، عمدتا هزاره ها را هدف قرار داد. اما اکنون تمرکز خود را به خانواده ها تغییر داده اند و این ایده را برای یک تجربه غواصی و محلی لذت بخش تر از سفر سنتی توریستی می دانند. درست مانند ، هتل شما نیاز به تمرکز بر ترویج ایده دارد که مهمانان می توانند مقصد خود را مانند یک محل محلی تجربه کنند. تعدادی از راه هایی که می توانید به این روش برسید وجود دارد. ایجاد یک ویدیو از منطقه محلی خود را مردم عاشق تماشای محتوای آنلاین هستند. در حقیقت، 66 درصد از مسافران بالقوه در حالی که در حال گذراندن سفر هستند، محتوای سفر را تماشا می کنند. بنابراین، یک ویدیو از منطقه محلی خود را، نمایش همه جاذبه ها، در صفحه اصلی خود را برای شرکت در مخاطبان خود و الهام بخشیدن به آنها برای تبدیل شدن به مهمانان خود. و به یاد داشته باشید، 55٪ از بازدیدکنندگان در وب سایت بیش از 15 ثانیه صرف نمی کنند، بنابراین مطمئن شوید که مفهوم "محلی" را در صفحه اصلی خود به فروش می رسانید. اگر آنها در هتل خود باقی بمانند، دقیقا به همین دلیل آنها را به یاد ماندنی و "محلی" نشان خواهند داد. استفاده از وبلاگ خود را به طور موثر هیچ راهی بهتر برای جذب مخاطب شما از طریق وبلاگ نویسی در مورد منطقه محلی شما وجود ندارد. صحبت در مورد رویدادهای محلی، مکان های عالی برای بازدید و شگفت انگیز، خارج از راه رستوران برای خوردن در. و وبلاگ در مورد همه این چیزها به عنوان محلی و نه با توجه به فعالیت های گردشگری. مردم می خواهند این منطقه را مانند یک منطقه تجربه کنند، بنابراین شما باید به این فکر کنید که از طریق وبلاگ خود انجام دهید. از کارکنان خود استفاده کنید هتل آپارتمان راهنمای کتاب های ایجاد شده توسط میزبان ها را به محله محلی ارائه می دهد. البته، این راهنماها اطلاعاتی در مورد جاذبه های عالی ارائه می دهند، بلکه مواردی مانند کافی شاپ مورد علاقه میزبان است که ممکن است به راحتی شناخته نشده یا امکانات عادی مانند مسیرهای نزدیک به داروخانه 24/7 باشد. هتل شما می تواند اطلاعات مشابه ارائه دهد. از کارکنان خود استفاده کنید و فقط از آنها درباره مکان هایی که قبلا می دانید بپرسید اما آنها را برای انجام تحقیقات ارسال کنید. آنها را تشویق کنید تا منطقه مورد نظر خود را بررسی کنید تا بتوانند توصیه های خود را ارائه دهند، با تمرکز بر مکان هایی که از مسیر ضرب شده است. روز به روز بزرگتر می شود، اما هتل ها می توانند به راحتی رقابت کنند تا زمانی که بر روی آنچه که مهم است، تمرکز کنید، یعنی ارائه یک تجربه مهمان لذت بخش. اتخاذ یک نگرش مهمان و تمرکز بر ارائه یک تجربه محلی، و شما با Airbnb رقابت بسیار آسان تر خواهید یافت.
امروزه زائرین گرانقدر حرم مطهر امام رضا ع برای سفر به مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران قبل از حضور در این شهر به فکر تهیه کردن مکان هستند. هتل ها و هتل آپارتمان مشهد مکان هایی هستند که از پیش توسط زائرین رزرو می شوند.شرکت آی آر هتل این افتخار را دارد که از پیش هتل آپارتمان مشهد را جهت رفاه حال زائرین رزرو نماید.این شرکت وظیفه خود می داند که هتل آپارتمان مشهد را با بهترین نرخ و پایین تر از نرخ اصلی هتل در اختیار زائرین گرانقدر قرار دهد.
تخفیف های ویژه هتل و هتل آپارتمان مشهد
هتل مشهد الرضا مشهد
هتل الغدیر مشهد
هتل کیان مشهد
هتل کارن مشهد
هتل مرمر مشهد
هتل نخل فردوس مشهد
هتل کوثر مشهد

تخفیف های تابستانی هتل آپارتمان مشهد

هتل آپارتمان همتا مشهد

هتل آپارتمان همتا

38 درصد تخفیف
از 50,000 تومان
هتل الوند مشهد

هتل الوند مشهد

30 درصد تخفیف
از75,000 تومان
هتل آپارتمان تبسم مشهد

هتل آپارتمان تبسم

45 درصد تخفیف
از 70,000 تومان
هتل آپارتمان سفرای طلایی مشهد

هتل خیام مشهد

30 درصد تخفیف
از 75,000 تومان

jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla