وب سایت مرکز گردشگری و رزرواسیون آی آر هتل IrHotel با بیش از 5 سال سابقه در زمینه رزرو هتل و هتل آپارتمان مشهد
رزرو هتلبلاگ هتل آپارتمان مشهدرزرو هتل و هتل آپارتمان مستقیم

بلاگ هتل آپارتمان مشهد

رزرو هتل و هتل آپارتمان مستقیم

اکثر صاحبان هتل قبول کرده اند که برای شرکت های مسافرتی آنلاین به عنوان یک عمل استاندارد یا هزینه ای که "باید" برای زنده ماندن متحمل می شوند، پرداخت شود. با این حال، بسته به طور کامل و یا عمیقا پس از رزرو به این معنی است که شما اتاق خود را در قیمت های مورد نظر با تقاضای تخفیف به عنوان محدود کننده درآمد فروش نیست. آیا می توانید وابستگی خود را به محدود کنید؟ آیا می توانید رزرو های مستقیم تر را تحریک کنید؟ آیا می توانید تاثیرات سایت های بررسی دستکاری را کاهش دهید؟ خوب، اگر شما مایل به فکر کردن فراتر از شیوه های معمول و مراقب باشید، اما به نظر می رسد، شما بیش از یک فرصت منصفانه برای افزایش درآمد خود و کاهش اعتماد به نفس شما. اگر شما جدی در مورد بالا بردن خط پایین هستید و نه فقط زنده ماندن، به جلو بروید: صبر کنید برای رزرو مستقیم، رانندگی آنها را به راه خود برای شروع، سعی کنید درک کنید که چرا به نظر می رسد رزرو هتل رزرو می کند. پاسخ ساده است: آنها مرورگرهای بیشتری را نسبت به وب سایت های هتل می گیرند. با ارائه بررسی ها، ابزارهای جستجو، رتبه بندی و غیره، OTA ها مانند صفحات زرد تعاملی ساختار یافته اند. با این حال، یک واقعیت صنعت وجود دارد که بیشتر صاحبان املاک نمی دانند. کسری بسیار کوچکی از افرادی که از استفاده می کنند، واقعا در بازدید اولیه خود از وب سایت رزرو می کنند. قبل از اینکه رزرو را ادامه دهید، چند بار به بازدیدکنندگان مراجعه می کنید. این فرصتی را ایجاد می کند که در آن شما می توانید به مشتریان بالقوه مراجعه کنید. این بدان معنا نیست که شما مجبور به ساختن وب سایت خود به همان پورتال هستید، هرچند اگر بتوانید آن را انجام دهید، سرمایه گذاری کمی ایجاد می کند. آنچه که شما می توانید انجام دهید بدون صرف هزینه زیاد، ایجاد ابزار تعاملی است، به طوری که مشتریان احتمالی اطلاعات علاوه بر در دسترس بودن اتاق و قیمت گذاری ارائه می شود. چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ پاسخ این است که در ایجاد یک استخر رسانه های اجتماعی است که توسط مهمانان گذشته، حال، آینده و آینده خود را در کنار علاقه مندان صنعت و مسافران مشتاق هدایت می شود. نقش شما این است که اطمینان حاصل کنید که تعامل در کانال های رسانه های اجتماعی شما پایدار است و به سوی رزرو رزرو های مستقیم هدایت می شود. هتل آپارتمان چگونه می توان ادغام رسانه های اجتماعی درست کرد؟ این آسان است، اولا اطمینان حاصل کنید که صفحات هدایت شده برای OTA شما پلاگین های رسانه های اجتماعی را دارند. این استراتژی تضمین می کند که به آرامی، ترافیک بیشتر به طور مستقیم به کانال های اجتماعی شما هدایت می شود، و باعث کاهش اعتماد به نفس شما می شود. حساب های رسانه های اجتماعی خود را ایجاد کنید. این کار آسانی نیست، نیازی به تخصص فنی ندارد و رایگان است. شما متوجه خواهید شد که رزرو های مستقیم تر از طریق ترافیک رسانه های اجتماعی از طریق فعالیت های مختلف شبکه های اجتماعی، از جمله: از تصاویر هتل شما به این معنی است که تصاویر فورا، در میان هزاران نفر به اشتراک گذاشته خواهد شد. فیس بوک "مانند" برای صفحات وب (ها) به احتمال زیاد توسط جامعه فیس بوک مورد نظر است، اغلب درگیر نمایش های فوری، نظرات و غیره به روزرسانی های منظم شما در توییتر کمک می کند تا پیروانی را ایجاد کنید که لینک های بیشتری را تبلیغ می کنند و به تبلیغ هتل خود در سراسر مخاطبان بزرگ تر کمک می کنند. آیا مداخله رسانه های اجتماعی ارزش تلاش شما را دارد؟ کانال های رسانه های اجتماعی فریبنده تر از سایت های هستند که بی وقفه در حال رشد هستند و اکثر OTA ها یک رابط مشابه دارند. علاوه بر این، مشارکت رسانه های اجتماعی به صورت آزادانه در دسترس است، حتی در راه رفتن و عمر مفید ندارد. مهمانان آینده نگر شما ممکن است هر روز وب سایت های را چک کنند اما احتمالا آنها در دسته های رسانه اجتماعی خود، حداقل یک بار، هر روز، می توانند به یک راه بهتر برای رسیدن به مهمانان بالقوه هتل فکر کنند. گرفتن و بازیابی ویژگی های انتخابی هتل آپارتمان از مسافرانی که به طور منظم در سفر، بررسی و یا سایت های وارد می شوند، بپرسید. او بیشتر به احتمال زیاد اعتراف می کند که این بررسی کاربر است که عامل حداکثر فراخوان را ایجاد می کند. شما همچنین می توانید یک محیط مشابه در وب سایت خود ایجاد کنید. شما می توانید توصیفات و بازخورد مشتری در وب سایت هتل خود را منتشر کنید. اگر این بدان معنی است که درخواست مهمانان شما برای ارائه بازخورد؛ در تلاش برای انجام این کار، به عنوان مثال در کانال های رسانه های اجتماعی خود تردید نکنید. در صورت امکان، صفحه لمسی باز را با صفحات رسانه های اجتماعی خود باز کنید، در میز صندوق. درخواست مهمانان خود را برای تایپ آنچه که بهترین در مورد اقامت خود را در هتل خود را دوست داشتنی. این ساده و موثر است و کارهای زیادی را انجام نمی دهد. سعی کنید نظرات را در زمان واقعی آپلود کنید. به عنوان مثال، اگر مهمان شما یک بازبینی در فیس بوک ارسال کند، از فورا تشکر کنید. این نوع اتصال در زمان واقعی حتی در برخی از OTA های پیشرو نیز یافت نشد. سعی کنید در مدیریت رسانه های اجتماعی شفاف تر باشید. آماده باشید که انتقاد را نیز بپذیرید؛ این اعتبار شما را به شدت افزایش می دهد. هنوز در موبایل نیست؟ شما مطمئنا از دست رفته هستید هتل آپارتمان اگر میخواهید هتل واقعی خود را ایجاد کنید، داشتن حضور در تلفن همراه به معنای نداشتن در رزروهای مطمئن نیست. در حال حرکت در رزرو یا رزرو یک روزه در حال افزایش در حال افزایش توسط تلفن همراه. این فقط یک نظریه نیست، بلکه واقعیت صنعت تایید شده توسط Google است که گزارش داد که رزرو هتل ساخته شده است
امروزه زائرین گرانقدر حرم مطهر امام رضا ع برای سفر به مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران قبل از حضور در این شهر به فکر تهیه کردن مکان هستند. هتل ها و هتل آپارتمان مشهد مکان هایی هستند که از پیش توسط زائرین رزرو می شوند.شرکت آی آر هتل این افتخار را دارد که از پیش هتل آپارتمان مشهد را جهت رفاه حال زائرین رزرو نماید.این شرکت وظیفه خود می داند که هتل آپارتمان مشهد را با بهترین نرخ و پایین تر از نرخ اصلی هتل در اختیار زائرین گرانقدر قرار دهد.

تخفیف های تابستانی هتل آپارتمان مشهد

هتل آپارتمان همتا مشهد

هتل آپارتمان همتا

38 درصد تخفیف
از 50,000 تومان
هتل الوند مشهد

هتل الوند مشهد

30 درصد تخفیف
از75,000 تومان
هتل آپارتمان تبسم مشهد

هتل آپارتمان تبسم

45 درصد تخفیف
از 70,000 تومان
هتل آپارتمان سفرای طلایی مشهد

هتل خیام مشهد

30 درصد تخفیف
از 75,000 تومان

jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla