وب سایت مرکز گردشگری و رزرواسیون آی آر هتل IrHotel با بیش از 5 سال سابقه در زمینه رزرو هتل و هتل آپارتمان مشهد
رزرو هتلبلاگ هتل آپارتمان مشهدکدام تاکتیک بازاریابی برای هتل ها بهتر است

بلاگ هتل آپارتمان مشهد

کدام تاکتیک بازاریابی برای هتل ها بهتر است

هتل های مستقل کوچک و متوسط که همیشه در سطح جهان دیده می شوند، همیشه آسان نیست. هتل ها باید کمی وقت و تلاش صرف کنند تا اطمینان حاصل شود که در سراسر جهان قابل مشاهده است، چه از طریق اینترنت، چه از طریق OTA یا از طریق دهان. پس چگونه باید یک هتل در مورد بازاریابی خود، به ویژه اگر می خواهید به هزینه موثر؟ • وب سایت ها یا برنامه های کاربردی دوستانه را داشته باشید
75 درصد از هزاره ها دارای برنامه های سفر در تلفن های همراه خود هستند، 69 درصد از مردم از طریق گوشی های هوشمند یا قرص خود ترجیح می دهند. یک هتل در صورتی که وب سایت های خود را دوستانه نیست و به حرکت می کند سخت است. یک برنامه هتل می تواند یک مزیت اضافه باشد. نسل امروز اطلاعات فوری را در اختیار شما قرار می دهد و همه چیز باید در دسترس شما باشد. هتل ها باید به شدت پول نقد داشته باشند. • SEO و بازاریابی رسانه های اجتماعی مهمانان بالقوه قبل از رزرو هتل تحقیق گسترده ای انجام می دهند، آنها وب سایت های هتل را بررسی می کنند، بررسی ها را بر روی سایت های مختلف سفر و OTA انجام می دهند، مقایسه نرخ های موجود برای هتل های مشابه و غیره. هتل ها باید اطمینان حاصل کنند که در کانال های متعدد آنلاین قابل مشاهده هستند. SEO ابزار قدرتمند است، بنابراین هتل ها باید اطمینان حاصل کنند که وب سایت های دوستانه خود را به اشتراک می گذارند، کلمات کلیدی را در وب سایت خود ادغام می کنند تا زمانی که افراد در جستجوی هتل ها در یک شهر خاص جستجو می کنند. هتل ها همچنین می توانند از گوگل برای افزایش رتبه بندی جستجوی محلی خود استفاده کنند، آنها باید نام، آدرس و شماره تلفن خود را (NAP) در هر صفحه وب سایت خود و همچنین تأیید مالکیت خود را از Google My Business داشته باشند. هتل ها می توانند از رسانه های اجتماعی به عنوان یک فرم برای برقراری ارتباط و مهمانان خود استفاده کنند. مهمان باید تشویق شود تا بررسی ها را انجام دهد تا دیگران بتوانند اطلاعات دقیقی در مورد اقامت در هتل داشته باشند. 82 درصد از هزاره ها بررسی های سفر را در نظر می گیرند و بر اساس آن تصمیم می گیرند هتل های خود را انتخاب کنند. • بازاریابی با استفاده از Google Adwords
تجزیه و تحلیل یک منبع عالی از اطلاعات است، هتل ها باید تجزیه و تحلیل گوگل برای تجزیه و تحلیل جمعیت شناختی از افرادی که بازدید از وب سایت خود را استفاده کنید. با استفاده از گوگل آنالیز، هتل ها می توانند یک نگاه اجمالی به بازدید کنندگان خود از وب سایت خود داشته باشند، که بازدید کننده ها به رزرو منجر شده اند و با جستجوی خود ادامه دادند. هتل ها می توانند خود را مجددا به مهمانانی که با استفاده از آگهی های خاصی می توانند به بازدیدکنندگان قبلی در بسیاری از وب سایت های اجتماعی دیگر که از آنها استفاده می کنند، بازدید می کنند و به جستجو در جاهای دیگر می پردازند. این هزینه ارزشمندی را برای هتل به ارمغان می آورد و می تواند مهمانان را مجذوب خود کند و با آنها کتاب بخواند. هتل ها حتی اگر می خواهند با آنها کتاب را انتخاب کنند، حتی می توانند انگیزه های ویژه ای برای مهمان ارائه دهند. این می تواند تعداد بیشتری یا رزرو و همچنین ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هتل اضافه کند. هتل آپارتمان • بازاریابی نرخ پویا بازاریابی هتل بایگانی به مشتریان خود را با استفاده از مبارزات انتخاباتی اعلام کرد که "اتاق ها از .... یا" از 200 تا 400 دلار در هر شب "استفاده می کنند. امروزه مهمان ها بیشتر از این نمی خواهند، می خواهند بدانند قیمت دقیق آنها که باید برای اقامت در هتل انتخابی خود بپردازند، این است که بازاریابی نرخ پویا (DRM) می آید. DRM شیوه ای است که هتل ها می توانند از طریق کمپین های مختلف بازاریابی از طریق فهرست های موجود در لیست هتل ها و قیمت ها استفاده کنند: تبلیغات بنر، مبارزات متاثر، تبلیغات مستقیم مستقیم و غیره. هتل ها می توانند DRM را برای افزایش ارزش فراخوان برای اموال خود با استفاده از اطلاعات به روز، که قطعا تاثیر در روند تصمیم گیری را افزایش می دهد. این هتل را قادر می سازد تقریبا در سیستم عامل های متعدد با اطلاعات در زمان واقعی در دسترس باشد و بنابراین رزرو به طور مستقیم به وب سایت هتل به جای OTA
• بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا فرایند مدیریت ارتباط شما با مشتریان شما بدون فروش است. بنابراین، به جای تبلیغات، هتل ها باید از وبلاگ ها، بررسی سفر، برجسته کردن یک جنبه از اموال خود از طریق یک داستان و غیره استفاده کنند. این اطلاعات باید به ویژه در مورد گروه هدف هتل مورد توجه باشد و باید در رسانه های مختلف اجتماعی موجود باشد تا هتل بیشتر در سطح جهان قابل مشاهده است بازاریابی محتوا نیز برای جستجوگرها عالی است. • ادغام کانال رزرو هتل آپارتمان هتل ها به طور کلی ترجیح می دهند کتاب های بیشتری را به وبسایت خود اضافه کنند؛ زیرا برای آنها سودآورتر است، اما دیگر کانال های توزیع آنلاین نباید نادیده گرفته شود. برای اینکه هتل در سراسر جهان قابل مشاهده باشد، باید حضور خود را در سایر کانال های توزیع مانند OTA یا GDS نیز داشته باشند. آنها قادر خواهند بود به یک دایره بزرگتر از مشتریان نزدیک شوند. برای ساده سازی توزیع آنلاین، هتل ها به خصوص هتل های کوچک و متوسط باید PMS خود را با سیستم توزیع موثر ادغام کنند. این به هتل ها کمک می کند تا بدون هیچ گونه مالیات بر نیروی انسانی، آنها را بدون هیچگونه هزینه ای در کانال های متعدد مدیریت کند.
این ها برخی از راه هایی هستند که هتل ها می توانند خود را بهتر از بازار عرضه کنند، اما همیشه به یاد داشته باشید که آنها باید به طور مداوم هر وجه بازاریابی را که در کانال های متعددی از آنها نمایش داده می شود، بررسی و به روزرسانی کنند.
امروزه زائرین گرانقدر حرم مطهر امام رضا ع برای سفر به مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران قبل از حضور در این شهر به فکر تهیه کردن مکان هستند. هتل ها و هتل آپارتمان مشهد مکان هایی هستند که از پیش توسط زائرین رزرو می شوند.شرکت آی آر هتل این افتخار را دارد که از پیش هتل آپارتمان مشهد را جهت رفاه حال زائرین رزرو نماید.این شرکت وظیفه خود می داند که هتل آپارتمان مشهد را با بهترین نرخ و پایین تر از نرخ اصلی هتل در اختیار زائرین گرانقدر قرار دهد.

تخفیف های تابستانی هتل آپارتمان مشهد

هتل آپارتمان همتا مشهد

هتل آپارتمان همتا

38 درصد تخفیف
از 50,000 تومان
هتل الوند مشهد

هتل الوند مشهد

30 درصد تخفیف
از75,000 تومان
هتل آپارتمان تبسم مشهد

هتل آپارتمان تبسم

45 درصد تخفیف
از 70,000 تومان
هتل آپارتمان سفرای طلایی مشهد

هتل خیام مشهد

30 درصد تخفیف
از 75,000 تومان

jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla