رزرو هتلبلاگ هتل مشهدهتل مستقل به دنبال استراتژی قیمت مناسب

بلاگ هتل مشهد

هتل مستقل به دنبال استراتژی قیمت مناسب

برای یک مهمان هتل، ممکن است شگفت انگیز باشد که ببینیم که دسته های اتاق یکسان ممکن است نرخ های مختلف را در تاریخ و روز های مختلف بپردازند. یا چرا حتی هتل های رده مشابه ممکن است تغییرات در قیمت اتاق خود داشته باشند. خوب، این چیزی نیست که هتل به طور تصادفی انجام می دهد، بلکه استراتژی خوبی است. عوامل متعددی وجود دارد که در بازی دخیل هستند و بر قیمت یک اتاق تأثیر می گذارد و هتل ها باید همه آنها را قبل از ورود به ساختار قیمت منصفانه در نظر بگیرند. عوامل مشترک که بر ساختار قیمت تاثیر می گذارند عبارتند از: رویدادهای ویژه یا تعطیلات، کنفرانس ها، عوامل خارجی مانند هوای و غیره. این همه به تقاضا و عرضه اتاقها بستگی دارد که به نوبه خود براساس عوامل خارجی است. این بسیار شبیه به اینکه هواپیماها قیمت صندلی خود را تعیین می کنند، بسیار شبیه است. آنها ممکن است ارزان تر باشند اگر پیشاپیش رزرو کنید، اما وقتی که شما به تاریخ عزیمت نزدیک می شوید، هواپیما بالا می رود. اکثر هتل های دارای مارک های بزرگ دارای مدیران درآمد، اما هتل های کوچکتر ممکن است منابع برای اختصاص یک کارمند اضافی برای مدیریت درآمد خود ندارند. در چنین شرایطی، سیستم های PMS می توانند راه طولانی در حمایت از این کار داشته باشند. آنها می توانند تقاضای اتاق پیش بینی شده را برای ایجاد یک ساختار قیمت مناسب، دو عامل مهم که هتلداران باید برای دستیابی به قیمت عادلانه در نظر بگیرند،
ترکیب کسب و کار مناسب - تجزیه و تحلیل بخش های مختلف بازاریابی برای به دست آوردن یک ترکیب کسب و کار بهینه است. بگو، OTA بیشتر به سودآوری هتل کمک می کند، به دنبال رزرو های شرکت و سپس پیاده روی. استراتژی قیمت گذاری باید با این ترکیب کسب و کار هماهنگ شود. ارتقاء مهارت های ارتباطی با OTA می تواند به استراتژی قیمت گذاری و در نتیجه سودآوری شما آسیب برساند. برنامه نرخ مناسب - درک نوع متفاوت نرخ خارج از آن و تصمیم گیری که مجبور است حداکثر سود را به دست آورد. شما می توانید با نرخ های واجد شرایط (تخفیف اولیه پرندگان از آنجایی که او با تخفیف خاص با رزرو روز خاصی از قبل افتتاح شد) BAR (بدون شرایط)، نرخ ثابت، نرخ های پویا (تنظیم قیمت ها بر اساس هزینه، تقاضا و رقابت) و گروه نرخ (رویداد شرکت یا اجتماعی). گاهی اوقات هتل هایی که در مکان و طبقه مشابه هستند متفاوت هستند، هرچند عوامل خارجی که بر تقاضای و عرضه هتل تاثیر می گذارد، یکنواخت هستند. این ممکن است به اضافه ارزش - مانند توجه شخصی به هر مهمان بستگی دارد. هتل مشهد مسلح با داده های فوق، می توانید به یک ساختار قیمت منصفانه دست یابید که به شما امکان می دهد، قیمت با وضوح بیشتر حداکثر سازی کسب و کار از هر بخش -Plan برای آینده هتل ها نباید از افزایش قیمت اتاق خود منصرف شوند، در صورتی که بتوانند اطمینان حاصل کنند که مهمانانشان می توانند در ملک خود باقی بمانند. مهمانها همیشه نمی توانند نرخ های ارزان تر را پیدا کنند، اما همیشه برای همیشه باقی می ماند.
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla