رزرو هتلبلاگ هتل مشهدهتل بوتیک هتل مشهد

بلاگ هتل مشهد

هتل بوتیک هتل مشهد

در طول 5 سال گذشته، عرضه اتاق ها در بخش بوتیک هتل ها با نرخ دو رقمی سالانه افزایش یافته است. بسیاری از مسافران یک بوتیک هتل را بیش از یک زنجیره لوکس بزرگ هتل ها ترجیح می دهند، زیرا صمیمی تر و شخصی تر و لوکس تر است. بنابراین، شخصی چیست؟ به گفته صابر، تمرکز هتلدار باید فراتر از تبدیل بینندگان به bookers باشد. شخصی سازی در هر جنبه - از خرید تا پست چک - فرصت های جدید را برای شخصی کردن تجربه مهمان باز می کند. برای حفظ محبوبیت خود، هتل های بوتیک باید با استفاده و بهینه سازی تکنولوژی شخصی سازی بازی خود را بهبود بخشند. در اینجا برخی از تاکتیک هایی که می توان استفاده کرد: هتل مشهد 1) مهمانان را قبل از رسیدن به آنها بشناسید: هتل ها باید قبل از اینکه مهمان می آید، جزئیات بیشتری را بدست آورند. در صورتی که قبلا مهاجرت کرده اید، برگه های قبلی خود را بررسی کنید و ترجیحات یا مخالفت های آنها را دنبال کنید. برای مهمان های جدید قبل از ورود آنها به آنها مراجعه کنید و ببینید آیا درخواست های خاصی دارند یا خیر. قالب مهمان قبل از اقامت مهمان را ایجاد کنید که می تواند اطلاعات بیشتری در مورد آنچه مهمان دوست دارد یا از هتل انتظار دارد، به دست آورد. جزئیات مهمان باید در PMS هتل جمع آوری شده و آپلود شود تا بتواند به تمام بخش های مورد نیاز دسترسی پیدا کند. 2) پیام های دیجیتال را شخصی کنید:
هتل ها می توانند اقامت مهمان را با داشتن نام مهمان بر روی صفحه نمایش تبریک تلویزیونی و همچنین ابزارهایی که در اتاق نگهداری می شوند، شخصی کنید. هتل Pottinger یک گوشی هوشمند برای هر اتاق است که با نام مهمان در صفحه نمایش آن شخصی شده است. این لکه های کوچک به یک مهیج طول می کشد تا یک مهمان احساس خاصی را به وجود آورد.
3) ادامه تعامل پست اقامت: هتل مشهد هتل ها باید به مهمانان برسند، اقامت خود را ارسال کنند، و بازخورد از آنها دریافت شود. پس از اقامت خود، می توانید یک پرسشنامه سفارشی و پس از اقامت ایجاد کنید که می تواند به هر مهمان ارسال شود. این می تواند یک راه عالی برای بهبود بیشتر سطح تجربه مهمان، ایجاد وفاداری مهمان و کمک به ارائه پیشنهادات هدفمند به مهمانان فردی باشد.
4) اتاق های هوشمند را فعال کنید: در حال حاضر بسیاری از هتل ها اتاق های هوشمند ارائه می دهند که می تواند با یک دستگاه در اتاق یا یک برنامه قابل دانلود کنترل شود. در اینجا شخصی سازی می تواند تمام شود؛ برنامه ها می توانند یک ویژگی مهمان برای هر اتاق شخصی داشته باشند، مهمانان می توانند درخواست های قبلی را از طریق برنامه انجام دهند، نور اتاق و درجه حرارت را می توان توسط مهمان به طور مستقیم و غیره شخصی. شخصی سازی دیجیتال یک راه عالی برای به دست آوردن مایل اضافی برای مهمانان شماست، اما در نظر داشته باشید که شخصی سازی شخصی همچنان به همان اندازه مهم است. جنبه دیجیتالی یک ابزار اضافی در دسترس است - توانایی برای کارکنان هتل برای ایجاد یک اقامت به یاد ماندنی برای مهمانان.
2017 میلادی و فناوری، به نوعی سفر مسافر را تعریف می کند. با در دسترس بودن اطلاعات زمان واقعی، می توانید سفر خود را از هر کجا در هر زمان برنامه ریزی کنید. شما ممکن است یک backpacker به طور منظم، یا یک کاراكولك كوچك كه به ندرت در تعطيلات هستند، برنامه ريزي سفر همواره بر روي كارت ها باشد.
مسافران به شدت بر رسانه های دیجیتال تکیه می کنند تا برنامه های سفر خود را بررسی کنند. در حقیقت یک مطالعه متوجه شد که 2 نفر از 3 آمریکایی در حال بررسی فیلم های آنلاین هستند وقتی که آنها به مسافرت فکر می کنند. از طریق این فیلم ها، آنها با توجه به مقصد جدید، خواب در مورد اقامت در هتل، غذاهای محلی و مناظر مورد علاقه خود را به کاوش. در واقع، این مرحله بسیار مهم است، زیرا مسافر تصمیم گرفته است که در آن اقامت و چه چیزی باید انجام دهد. همان مطالعه همچنین می گوید که در این مرحله، 78 درصد از مسافران هنوز تصمیم می گیرند چه هواپیمایی با آنها پرواز کنند، و 82 درصد هنوز انتخاب هتل ای را دوست دارند. در این مرحله، هتلداران می توانند از طریق بازاریابی ویدئویی به دنبال تحریک نام تجاری ایجاد کنند. ویدئو داغ است فیلم ها مقدار قابل توجهی از ترافیک اینترنت را تشکیل می دهند. انتظار می رود تقریبا 80 درصد از کل ترافیک اینترنت تا سال 2020 توسط vidoes رانده شود. صنعت گردشگری سهم بزرگی از ترافیک ویدئویی را به خود اختصاص می دهد. گوگل موتورهای جستجو و یوتیوب را پیدا کرده اند، منبع اصلی الهام بخش زمانی که مسافران سفر بعدی خود را تحقیق می کنند. داده های یوتیوب نشان می دهد که مسافران صرف زمان بیشتری از همیشه، به دنبال ویدیو مربوط به سفر است. به لطف نفوذ گستردهتر اینترنت، تلفنهای همراه و تبلتها، این روند در حال افزایش است و رشد سالانه 118٪ سالانه است.
یک مطالعه جالب در مورد مقوله های اصلی فیلم های مسافرتی در یوتیوب این را پر کرد توجه داشته باشید که هتل ها رشد حداکثر سالانه خود را تجربه کرده اند، و به فرصت های فراوان این بخش ارائه می دهد.
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla