رزرو هتلبلاگ هتل مشهدشیوه های مدیریت درآمد هتل در مشهد

بلاگ هتل مشهد

شیوه های مدیریت درآمد هتل در مشهد

قیمت گذاری اتاق شده است، موضوع بحث های زیادی در حالی که برای حال بوده است. ارائه دهندگان اسکان پیدا کردن آن سخت ترین شگفت انگیز به در نرخ مناسب برای بازارهای مناسب می رسند. قرارداد OTA چیز حتی پیچیده تر برای هتلداران که مجبور به توقف قیمت برای سایتهای خاصی را. با برخی از OTAs حتی اتاق ها از طریق طرف های خارجی که پس از آن نرخ ملک را تضعیف توزیع مجدد، هتل ها با یک مدیریت درآمد ظروف سرباز یا مسافر است که می تواند جای اعتبار آنها را تهدید با مهمانان است.
اما مشکلاتی عمیق تر فراموش نشدنی این بخش از مدیریت هتل وجود دارد. اگر چه به طور گسترده ای سیستم های قدیمی هستند که توسط سیستم های مبتنی بر ابر در سراسر جهان جایگزین، هنوز هم تعدادی از خواص است که در نرم افزار منسوخ تکیه می کنند. عدم ادغام و در زمان واقعی قیمت گذاری برای OTAs، وب سایت هتل و سیستم عامل های دیگر توزیع مهار این خواص را از درآمد به حداکثر رساندن آنها. تعدادی از راه های هتل ها می توانید شروع به تمرکز بیشتر بر بهبود مدیریت درآمد بدون هزینه های زیادی در سرمایه گذاری وجود دارد - در اینجا پنج از آنهایی که عبارت اند از: صفحه نمایش روشن پاسخ به اقدامات این صدا ممکن است آشکار است اما آن را تعجب آور چگونه از آن آسان است به از دست دکمه 'کتاب در حال حاضر بر روی تعدادی از وب سایت هتل مستقل است. پس از صرف زمان و تلاش بسیار به ساخت و ساز ترافیک وب سایت خود را، آخرین چیزی که شما می خواهید به ذکر است هر مهمانان بالقوه به شرکای OTA خود را. بزرگ، رنگ روشن پاسخ به عمل در یک بخش برجسته از سایت است که تضمین کند مهمان به یاد داشته باشید دقیقا همان جایی که آنها نیاز به رفتن که زمان را به آپارتمان، در آن است. اتخاذ قیمت گذاری ساده
مهمان اولویت های متفاوتی دارند که رزرو محل اقامت سفر است، اما بدانند هفت طرح های قیمت گذاری است یکی از آنها نیست. خیلی گزینه های بسیاری می توانید مهمان اشتباه - این چیزی است که هرگز نمی خواهیم زمانی که یک مشتری در مقابله پرداخت. این همیشه بهترین برای حفظ چیزهای ساده وقتی که می آید به بسته بندی انتخاب کنید. شما همیشه می توانید به فهرستی از ویژگی های اضافی به عنوان افزودنی، اجازه می دهد شما را به تشویق برای خرید در حالی که آن را ساده تر برای مهمانان برای انتخاب آنچه آنها می خواهند. هتل مشهد در آغوش رزرو در آخرین لحظات، رزرو در آخرین لحظات بخش قابل توجهی از تمام رزروهای صورت گرفته در OTAs را تشکیل می دهند و این تعداد در حال افزایش است. با بسیاری از مهمانان در نظر گرفتن برنامه های تلفن همراه خود را به عنوان آخرین راه حل برای پیدا کردن اتاق، اطمینان حاصل کرد که هتل شما را بر روی سیستم عامل مانند HotelTonight تواند به شما کمک موجودی خود را فشار در یک بازار با تقاضای بالا که هم بزرگ تر هر سال است. در واقع، برنامه ریزی استراتژی های مختلف مدیریت درآمد برای این بازار می تواند ایده آل به منظور جذب رزرو بیشتر در یک دوره کوتاه.
محافظت از نرخ اتاق شما در حالی که هتل های کوچک موجب قرارداد موظف ارائه میدهد بهترین نرخ موجود OTAs است، مطمئن شوید که وب سایت ملک را نیز ارائه می دهد و به همین. اگر یک OTA در حال خوردن یک تکه قابل توجهی از بازار در منطقه ای که شما در حال حاضر خود را تاسیس، آن را حس می کند بیشتر به قطع روابط با آژانس که جغرافیا.
امکان استفاده از برنامه های وفاداری هتل مشهد برنامه های وفاداری یک راه عالی برای هتل ها است توسعه روابط با مهمان ها، افزایش احتمال از آنها بازگشت. اکثر مسافران و قیمت آگاه هستند و آنها را قادر به کسب امتیازات به آنها این فرصت را به صرفه جویی در اموال خود را می دهد. یک مزیت اضافه شده است که پل از این مهمان به طور مستقیم در وب سایت هتل رزرو خواهد که دفعه بعد آنها را رزرو. با احتیاط از سازمان های آنلاین برای هتل ها است که نوار از اقتدار خود را از برنامه های خشک که هتل به مهمانان است. در صنعت دائما در حال تحول امروز | مدیریت درآمد زمانی به عنوان بخش مکمل عملیات یک هتل اما با بازارهای در حال گسترش و تشدید رقابت مشاهده شد، آن را در حال حاضر اولویت به منظور ماندن است.
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla