رزرو هتلبلاگ هتل مشهدهتل مشهد برای هر بازار در سال 2016

بلاگ هتل مشهد

هتل مشهد برای هر بازار در سال 2016

فناوری هر سال زمین جدیدی را می شکند و مهمان نوازی معمولا در میان صنایع اول است که از آخرین نوآوری ها بهره مند شوند. رشته های مهمان همیشه در حال تغییر هستند و مسافران امروز تقاضای خدمات شخصی تر، هتل ها را مجبور می کنند که به رقابت برسند یا ریسک کنند. در حالی که شکی نیست که شما ممکن است تمام کارهایتان را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که ملک شما به درستی بهینه سازی شده است تا بتواند به عنوان رزروهایی که ممکن است انجام شود، فقط انسانها از دست بردن به چیزها بکاهند. به همین دلیل ما این چک لیست را ارائه دادیم تا به شما اطمینان دهیم که در هنگام فروش اتاقهای این 2016 همه پایه ها را پوشش داده اید پروفایل های فعال رسانه های اجتماعی: داشتن پروفایل های رسانه های اجتماعی در کلیه کانال های محبوب اجباری است، بنابراین ما حتی نمی خواهیم در اینجا بحث کنیم. اما نقطه ی یک حساب رسانه ی اجتماعی این است که مخاطبان خود را جذب کند - یک پروفایل بیکار هیچ کاری را انجام نمی دهد. تشویق مهمانان برای ارسال عکس ها، به اشتراک گذاشتن نظرات خود و ارائه پیشنهادات نه تنها کمک به ایجاد رابطه با مهمانان خود، بلکه همچنین ویژگی های اموال خود را به دوستان و خانواده خود را نشان می دهد. هتل مشهد مدیریت مبتنی بر ابر:
این ممکن است به نظر نیازی مطلق نباشد و ممکن است به نظر من تبلیغی باشد که در غیر این صورت باشد. اما واقعیت این است که یک سیستم مدیریت املاک بهینه سازی منابع هتل را به مراتب آسان تر می کند، زیرا خواصی است که از آنها استفاده نمی کنند تا حتی با آنهایی که کار می کنند رقابت کنند. از صرفه جویی در ساعت انسان به منظور بهبود بهره وری همه جانبه، سخت است که اثرات سیستم را با استفاده از روش های دستی تکرار کنید. رفتن به جلو در سال جاری، تعدادی از هتل ها سوئیچ را به ابر تبدیل خواهند کرد - و تنها به نظر می رسد که با بهترین ابزارهایی که با رقابت به همان اندازه قوی است، خود را با خود حمل کنید. شبکه های توزیع: هنگامی که یک هتل در بالاترین میزان ممکن اشغال نمی شود، پولش را از دست می دهد. دیگر امکان ندارد تکیه بر رزرو تلفن و یا راه رفتن - میلیون ها رزرو در OTA انجام شود و نه بخشی از این سیستم عامل، یک اشتباه بزرگ است. در حالی که این درست است که آژانس های آنلاین دارای کمیسیون عالی هستند، حذف آنها از استراتژی توزیع شما راه نیست. تعدادی از مهمانان پس از دیدن اموال در OTA از وب سایت خود هتل بازدید می کنند! وب سایت بهینه سازی شده: هتل مشهد یک وب سایت بهترین راه برای جبران عدم تعادل ایجاد شده توسط پرداخت تمامی این کمیسیون های OTA است. داشتن یک وب سایت بهینه سازی شده و سریع که مجهز به موتور رزرو مستقیم می باشد، باید امروزه مطلق باشد - کاربران عموما بی سر و صدا هستند و فقط اگر سایت شما بیش از حد طول بکشد، حرکت می کند. مهمانانی که از OTA دیدن می کنند - همانطور که در بالا ذکر شد - احتمالا این کار را برای کشف بیشتر در مورد اموال خود انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود که سایت شما به شکل واضح توصیفی و پر از تصاویر است و هیچ چیز برای تخیل به نظر نمی رسد.
سازگاری موبایل: تقریبا همه چیزهایی که می توان بر روی رایانه ها انجام داد امروزه بر روی تلفن های همراه انجام می شود، ترتیب دادن حمل و نقل، تهیه رزرو یا حتی رزرو بلیط. نادیده گرفتن این پلتفرم در این سن، غیر قابل تصور است، به خصوص با توجه به گوگل که استفاده از گوشی های هوشمند تنها کوهنوردی است. هتل ها این رسانه را بسیار جدی گرفته اند، زیرا بسیاری از برنامه های اختصاصی برای اموال خود را طراحی می کنند!
ادغام در زمان واقعی: داشتن مجموعه وسیعی از ابزارهای مدیریت هتل قدرتمند عالی است، اما بدون یکپارچگی در زمان واقعی، تمام این فن آوری می تواند لحظه ای را که به دلیل وخامت زمان رخ می دهد، از بین ببرد. یک رزرو دوبعدی نمونه ای کامل از چنین وضعیتی است - آنها تجربه مهمان را خراب می کنند و شهرت هتل را خرج می کنند، به ویژه امروزه، زمانی که هر کسی می تواند از رسانه های اجتماعی برای ابراز نظرات خود استفاده کند. یکپارچگی زمان واقعی به تمام سیستم های مختلف مانند سیستم مدیریت درآمد، مدیر کانال، PMS و غیره اجازه می دهد تا به صورت همزمان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، بنابراین کارایی بی نظیر در هنگام اداره اطلاعات از نرم افزار های مختلف امکان پذیر می شود هیچکس نمی گفت که یک هتل آسان بود و تا به حال، احتمالا خیلی از آن آگاه هستید. اما این بدان معنا نیست که نمیتوان آن را پاداش داد - به هر حال، جوهر مهمان نوازی ما این است که ما در ابتدا به این صنعت جذب کردیم!
jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla