رزرو هتلبلاگ هتل مشهد

بلاگ هتل مشهد

بلاگ هتل مشهد

برنامه های هتل از کسب و کار شما در هتل

انتظار میرود حجم رزرو هتلهای مسافرتی و هتل از طریق گوشیهای هوشمند در سال 2012 افزایش یابد این روند تعجب آور نیست، با توجه به اینكه مصرف كنندگان در هر یك طعم و شكوفایی بیشتر در معرض برنامه قرار می گیرند و خواستار این هستند كه خدمات / محصولات از طریق اینترفیس های تک و دو لمسی در دسترس باشند. بدیهی است، صنعت مهمان نوازی شاهد طیف وسیعی از برنامه های هتل و مسافرت است. ادامه مطلب: برنامه های هتل از کسب و کار شما در هتل

کنفرانس فناوری هتل مشهد

رویداد بزرگترین و تنها رویداد هند با انجمن فناوری اطلاعات منحصر به فرد برای کسب و کار عمودی مهمان نوازی است. با استفاده از تمامی گزینه های ابداع ابری که امروزه در دسترس قرار می گیرند، چگونگی تعیین ما چه چیزی مناسب است. این کنفرانس به سازمانهایی کمک می کند که به خدمات جایگزین، انتقال به ابر و یا پیشرفت به سطح بعدی با ارائه بینش عملی برای سازمان ها برای ایجاد بیشتر رایانش ابری برای صنعت مهمانداری کمک کنند. ما در قصد داریم صنعت صنعت هتل سازی را با ارائه یک سرویس جایگزین برای مدیریت عملیات روزانه خود ارائه کنیم. ساده ترین سیستم جهان است که از آن شروع می شود؛ آسان برای سازگاری و ساده استفاده از راه حل است که ارائه می دهد همه آنچه یک سازمان ممکن است هرگز به عنوان یک نرم افزار مدیریت هتل به عنوان نیاز برای اجرای شرکت بیمه کسب و کار هموار. با هتل مشهد جالب است که آن را با استفاده از و آخرین فن آوری های پیشرفته ای از وب فن آوری است. یک سیستم مالکیت چند است و از تمام شبکه های بزرگ / توزیع عمده فروش پشتیبانی می کند.
در کنفرانس در بمبئی، با توجه به آگاهی بازار روزافزون و الزامات مورد نیاز، شرکت می کند. ما قصد داریم تا با آخرین تکنولوژی که با صنعت بهترین در صنعت به ارمغان می آورد استفاده کنیم و از فرصت برای به اشتراک گذاشتن آن با کسانی که در حال تلاش برای دانستن بیشتر در مورد محاسبات ابر و در نهایت استفاده برای اطمینان از آنها بیشتر از کسب و کار خود را استفاده کنید . هتل مشهد در این کنفرانس صحبت خواهد کرد در مورد تاثیر جهانی فناوری در صنعت هتلداری به خصوص با ابر محاسبات، به حداقل رساندن زمان، تلاش و هزینه. ما درباره مزایای تکنولوژی صحبت خواهیم کرد و با استفاده از روش سنتی مدیریت هتل ساده می شود. به مشتریان در کشورهای مختلف در سراسر جهان رسیده است و ما می خواهیم به اشتراک بگذاریم که چگونه در حال کسب کسب و کار برای مشتریان ما در 40 کشور است. ما همچنین می خواهیم افکار مشتریانمان را در مورد چگونگی استفاده از فناوری و هتل مشهد به طور کلی به آنها در بیش از یک راه سودمند بدانیم. به طور کلی هدف ما این است که پروژه را طراحی کنیم که تکنولوژی آسان است، عملیات ساده را ساده تر می کند، آن را تولید می کند و هزینه را کاهش می دهد.
فهرست نامزدهای علاقمند که علاقه مند شده اند و در کنفرانس شرکت می کنند عبارتند از: هتل های ، هتل های اوبروی، هتل های رادیسون پونه، هتل های ITC، صحرا ستاره، 18 موازی، هتل های میرا، هتل ها، بیمارستان های هفتسن ، ، هتل ، موسسه مهمانداری ، هتل های سنت لارن، چهار فصل هتل، هتل مشهد و بسیاری دیگر. ما بسیار خوشحالیم که همه شما را در 25 فوریه 2012 در رایانه ابری برای صنعت مهمانداری در بمبئی ببینید. جزئیات محل برگزاری مجتمع ، پس از تعطیلات مسافرخانه، جانسونچ، ، هتل مشهد ما مشتاقانه منتظر دیدن شما

بازاریابی آنلاین برای هتل ها در طی رکود اقتصادی

صنعت مهمانداری امروزه در طبیعت بسیار رقابتی است و سازمانی از هر اندازه با رقابت برش گلو به دنبال توجه مسافران در سراسر جهان است. امروزه مسافرت بیش از هر محصول دیگر مصرف کننده در اینترنت فروخته می شود. اتاق های رزرو شده اینترنت، در واقع، بخش هایی از درخشان ترین رزروه های هتل هستند؛ زیرا وب جهان گستر، پلت فرم کامل برای به دست آوردن یک شبکه گسترده از تامین کنندگان و یک استخر بزرگ مشتریان را در یک پلت فرم مرکزی فراهم می کند. هتل مشهد با این حال، با توجه به رکود اقتصادی که در سالهای اخیر با اقتصاد جهانی مواجه شده است، علیرغم افزایش رزرو اینترنت، کسب و کارهای مهمان نوازی در سراسر جهان تلاش می کنند راه های جدیدی برای کاهش هزینه ها پیدا کنند. تمرکز اخیرا تغییر یافته است و از سود رانده شده به تنها بودن قادر به زنده ماندن است. متخصصان بازاریابی در حال کار بر روی هم زمان هستند تا ترکیب کامل بازاریابی و استراتژی هایی را پیدا کنند که می توانند درآمد را افزایش دهند و در عین حال نگه داشتن تنگ در هزینه ها را نیز افزایش دهند.
گرچه صرف وقت و سرمایه گذاری در منابع جدید در چنین زمانی ممکن است به نظر ایده عجیب و غریب تبدیل شود، اما مهم است بدانیم که بازاریابی هتل مستلزم تلاش مستمر است و نتایج به طور طبیعی در طبیعت تجمعی هستند. با توجه به بازاریابی آنلاین، سناریوی اقتصادی کنونی هر دو به چالش کشیدن و هیجان انگیز برای بازاریابان هتل آنلاین است. از آنجایی که ابتکارات آنلاین معمولا به طور کامل قابل اندازه گیری هستند، استراتژی ها می توانند به سرعت مورد ارزیابی قرار گیرند و برای دستیابی به نتایج مطلوب بهینه سازی شوند. حتی در حین رکود اقتصادی، فرصت هایی وجود خواهد داشت که اپراتورهای هوشمند را قادر می سازد تا بهینه سازی نرخ متوسط و حداکثر جذب اتاق را افزایش دهند. هتل ها می توانند فرصت ها را حتی در چنین شرایط سختی پیدا کنند، اگر مایل به اتخاذ روش هایی هستند که کمی از مدل های کسب و کار متعارف دور هستند. پنج نکته مهم در مورد بازاریابی اینترنتی که می تواند در کسب و کار مهمان نوازی شما در دوره های رکود همچنان ادامه داشته باشد عبارتند از: هتل مشهد تشخیص و پذیرش این واقعیت است که هفته های خاصی در طول سال وجود خواهد داشت که در طبیعت کندتر می شود. بهتر است نرخهای خود را در طول این مدت، هر دو با OTA های خود (نمایندگی های آنلاین) و موتور رزرو آنلاین خود را گرم کنید. پورتال شما مانند یک پنجره فروشگاه برای مشتریان اوقات فراغت و برخی از بخش های مشتریان شرکت است. این باید با توجه به این مشتریان طراحی شود و باید انعکاسی کامل از محصول شما باشد. شروع تمرکز بر مبارزات استراتژیک شاید شما بتوانید پیشنهادات مربوط به ناهار خوری خصوصی، احزاب اداری و جلسات شرکتی / خصوصی را ارائه دهید. همانطور که در قوانین بازاریابی اشغال شده، شما باید بهترین نرخ ها را در سیستم رزرو آنلاین خود ارائه دهید؛ در بدترین حالت، شما می توانید به میزان تقارب درآمد، یعنی شما ممکن است خدمات / محصولات خود را با همان نرخ از طریق آژانس های مسافرتی آنلاین (OTAs) به فروش برسانید. شما باید در جستجوگرها (بهینه سازی موتورهای جستجو) برای وب سایت خود تمرکز کنید. مشتریان هدف شما باید هنگام جستجو در گوگل با استفاده از کلمات کلیدی خاص، باید بتوانند شما را به راحتی در اختیار شما قرار دهند. رکود اقتصادی بازار را فشرده می کند. این هتل دارای 5 ستاره بزرگ است و در حال حاضر بیش از حد کار می کند تا پس از اموال خود به آنجا برود. شما باید دقیق تر شوید و درک کنید که بازار هدف شما چیست. برنامه های ارزش افزوده و بسته ها روش های عالی هستند که به مسافران در زمان های دشوار تجدید نظر می کنند.
بازاریابی هتل خود را آنلاین می تواند بسیار آسان تر، اگر اموال خود را به طور منظم دریافت خوراک پشتی مربوط به بهره وری آن، در اینترنت است. یک سیستم مدیریت املاک است که امکان دستیابی به چنین سطح کارایی را فراهم می آورد.

حضور آنلاین در صنعت هتلداری

دو دهه گذشته شاهد رشد چشمگیر در نفوذ اینترنت به بازارهای سراسر جهان بوده است. اینترنت تقریبا مانند دنیای دوم تبدیل شده است و غیر معمول نیست که مردم اغلب حتی برای اساسی ترین اطلاعات به آن دسترسی پیدا کنند. با افزایش آگاهی اینترنت از میان مسافرین، هتلداران همچنین متوجه اهمیت داشتن حضور وب شده اند. آنها متوجه شده اند که اینترنت می تواند یک ابزار عالی برای افزایش آگاهی در مورد صنعت و همچنین برای رزرو آنلاین بیشتر باشد. همه این پیشرفتها باعث رشد قارچ وب سایت های مختلف هتل، سیستم های مدیریت املاک، وب سایت های بررسی هتل و سایر انواع پورتال مربوط به گردشگری شده است.
هتل مشهد رسانه های بازاریابی آنلاین در قالب وب سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و غیره، پورتال های نشانه گذاری اجتماعی و وب 2.0 به طور قابل توجهی به تغییر چهره صنعت مهمان نوازی کمک کرده اند. مزایای نهایی این پیشرفتها، مسافرانی است که در حال حاضر ابزارهای نوآورانه ای برای مقایسه هتل های مختلف هتل و بررسی اتاق ها و نرخ های آنها دارد. تکنولوژی وب امروزه هتلداران را قادر می سازد تا تورهای مجازی از خواص خود را در وب سایت خود قرار دهند تا مشتریان آینده نگر بتوانند احساسات خود را از درون و بیرونی خواص خود داشته باشند. به استثنای تمام این واقعیت ها، آیا شما فکر می کنید که داشتن وب سایت برای هتل شما چقدر مهم است؟ آیا واقعا مطمئن هستی که داشتن یکی از آن ها به کاهش هزینه های خود کمک می کند و درآمد و حمایت خود را افزایش می دهد؟ اگرچه آمار جهانی مختلفی وجود دارد که نشان می دهد که اینترنت امروز محبوب ترین رسانه برای مسافران برای کسب اطلاعات در مورد هتل ها و رزرو های خود است، آیا واقعا فکر می کنید که از پتانسیل آن بهره مند شوید؟ خوب بیایید به شما در پاسخ دادن به این سوالات با پرتاب نور در برخی از نکات مهم:
افزایش بهره وری - هنگامی که شما یک وب سایت جامع در جای خود دارید که به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه شده است، می توانید مطمئن باشید که در رزرو هتل افزایش می یابد. وب سایت جامع نیز زمان زیادی را برای کارکنان هتل صرف می کند، که در غیر این صورت می تواند در پاسخ به پرسش های مهمانان و مشتریان احتمالی اشغال کند. اگر وب سایت دارای فرآیندهای خودکار کارآمد است که می تواند اطلاعات مهمان مهمان را فراهم کند، درخواست فرم های پیشنهاد، طرح بندی تسهیلات کنفرانس و سایر اطلاعات مهم، می توانند زمان و پول زیادی برای هتل صرفه جویی کنند. وب سایت همچنین می تواند در گرفتن اطلاعات تماس مهمانانی که بعدا بتواند از طریق تبلیغات، خبرنامه و غیره برای کسب و کار تکراری دنبال شود، کمک کننده باشد. بازاریابی هتل - هنگامی که هتل دارای یک وب جذاب وب است، آن را بسیار آسان برای آن را به استفاده از اصول ضروری از بازاریابی مهمان نوازی برای درآمد می شود. در واقع وب سایت ها بهترین رسانه برای ایجاد روابط با مشتریان، حفظ آنها و تلاش برای کسب کسب و کار تکراری از آنها است. هتل مشهد یکی از این سیستم مدیریت هتل است که می تواند وب سایت شما را برای رسیدن به بالاترین سطوح رضایت مشتری / کاربر و تکمیل ابتکارات آنلاین شما تقویت کند.

چگونه یک سیستم مدیریت هتل کارآمد را انتخاب کنید

کسب و کار مهمان نوازی سودآور نه تنها نیاز به یک تیم کارآمد از متخصصان مدیریت هتل دارد بلکه ابزارهای مدیریت عالی نیز دارد. یک سیستم مدیریت هتل مؤثر می تواند راه حلی برای مدیریت کارآمد کسب و کار هتل کامل باشد. به غیر از مراقبت از جنبه های مدیریت هتل، یک سیستم مدیریت هتل می تواند به شما در مدیریت موجودی، رزرو، فروش و چندین ویژگی دیگر هتل کمک کند. داشتن یک نرم افزار سفارشی برای نیازهای هتل شما می تواند یک هزینه بسیار گران قیمت باشد. گزینه بهتر این است که از نرم افزار قفسه مناسب استفاده کنید که می تواند از چندین مکان استفاده شود. با این حال، مهم است که برنامه نرم افزاری از قبل ساخته شده مطابق با الزامات زیر باشد:
هتل مشهد عملکرد کلی - مهم است که سیستم مدیریت هتل با توجه به اهداف خاصی که قصد دارد حل کند انتخاب شده است. این می تواند به صورت خودکار یک یا دو توابع خاص یا انجام وظایف متعدد انجام شود. مهمتر از همه، نرم افزار باید مبتنی بر وب باشد تا بتواند داده ها را از / به وب سایت ها / مکان های مختلف وارد / صادر کند. سهولت اجرای - سیستم مدیریت هتل باید با سیستم موجود در هتل سازگار باشد. علاوه بر این، باید بدون هیچ مشکلی توانایی وارد کردن داده ها را از سیستم قدیمی داشته باشد. سهولت انطباق - سیستم مدیریت هتل باید آسان برای نصب و کارکردن باشد. از آنجایی که کارکنان هتل معمولا از لحاظ فنی واجد شرایط نیستند، نرم افزار باید به راحتی حرکت و پشتیبانی توسط یک کتابچه راهنمای جامع. علاوه بر این، همچنین باید یک گزینه کمک به آن ساخته شده باشد، که در صورت بروز هر گونه مشکل فنی بلافاصله به آن اشاره شود. همچنین مدیر سیستم باید با دستورالعمل های مناسب برای عیب یابی موثر ارائه شود. پشتیبانی چند زبانه - سیستم مدیریت هتل باید توانایی دریافت و تولید داده ها را در چندین زبان داشته باشد. باید یک گزینه برای تولید صورتحساب ها، گزارش ها، برچسب ها و غیره در زبان های مختلف وجود داشته باشد. این ویژگی می تواند از کارکنان هتل و نیز مهمانان بسیار مفید باشد. هتل ها برای مهمانان ملیت های مختلف چندان معمول نیستند؛ تهیه صورتحساب در زبان های منطقه ای مهمان ها می تواند یک ابتکار بزرگ برای افزایش رضایت مشتری باشد.
هتل مشهد شهرت فروشنده - شهرت و اعتبار سازنده نرم افزار قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری در یک سیستم مدیریت هتل خاص باید مورد بررسی و درست قرار گیرد. باید از فروشنده بخواهید تا توصیفات / ارجاعات مشتریان موجود را ارائه دهد، که پس از آن باید به طور تصادفی متقابلا بررسی شود. علاوه بر این، بسیار مهم است که شما نیز در نظر گرفتن پشتیبانی پس از فروش و شرایط و ضوابط خدمات نیز توجه داشته باشید. سهولت مقیاس پذیری - نرم افزار مدیریت هتل باید به راحتی مقیاس پذیر بدون نیاز به هزینه های بیش از حد در صورت گسترش آینده. این باید ویژگی هایی برای افزودن و مدیریت چندین خواص داشته باشد بدون اینکه به عملکرد سیستم منجر شود. یکپارچگی شخص ثالث - این باید توانایی ادغام سرویسهای شخص ثالث مانند ویدئو بر روی تقاضا، CRM، EPABX، کلید اتاق و غیره بدون در نظر گرفتن هزینه اضافی (به غیر از خود ابزار)

صفحه1 از3

jtemplate.ru - free extensions Joomla
jtemplate.ru - free extensions Joomla